1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Javelin is namelijk veel beter als je een squad hebt die je ermee helpt. Alleen kan je beter een SMAW/RPG gebruiken.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind smaw/rpg veeeel handiger. Javelin verraad je jezelf altijd want je moet locken, rpg zien ze niet aankomen en je bent vrij om op alles te schieten
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    muah met een laser designator erbij kán een javelin echt heel handig zijn. vooral als je er 2 hebt. maar idd smaw is vaker een betere keuze.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De javelin is een beetje t slachtoffer geworden van t feit dat de strela's wat gebuffed zijn imho

    voorheen was een javelin op de grote mappen icm soflam of laser designator een goede remedie voor een tegenstander die in de lucht heerst. En omdat je er ook gewoon grondvoertuigen mee kon locken kozen best veel mensen voor de javelin

    maar nu pak je snel even wat strela's en klaar , de range van die dingen is enorm vergroot

    Smaw/RPG blijft echter imho altijd eerste keus omdat je niet hoeft te locken. En een hit op de achterplaat van een tank is ook een 1 hit disable

    + je kan ze in geval van nood ook tegen infanterie gebruiken, tis sneller switchen dan herladen

    vandaag dus voor het eerst aftermath gespeeld en het is nu al by far mijn favoriete DLC

    het zijn heerlijke conquest mappen met enorm veel routes en shortcuts en de balans is zo dat ik met een gerust hart ook assault of support kan spelen zonder bang te zijn dat we overlopen worden door voertuigen.

    Er zijn imho precies genoeg voertuigen op de map om ze niet te laten overheersen
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej highest kill streak verbroken van 11 naar 15. Voor mij doen is dat goed so dont hate haha. :p
    Ging niet lekker met de engineer wapens een paar rondjes. Dus ik dacht laat ik even naar assault switchen met de AEK. Om met een goed gevoel daar bed te gaan. :+
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Damn wat is dit toch ook een vet spel, lekker paar uurtjes rush gedaan op een ideale serer die de AM, BTK, Metro en Bazaar afwisselt echt de leukste mappen voor rush imo. En ging nog de hele tijd vet lekker ook :D

    Toch echt wel de beste game die ik ooit gekocht heb op de 360, of nouja de beste,, de game waar ik het langst plezier aan heb beleeft sws!
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn killstreak nog naar 71 opgeschroeft. 8)
     
  8. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziek! Metro zeker? :p
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel heli of vliegtuig zijn. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tunguska op rush? of is die er uit gehaald
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tunguska is destijds toch flink gebuffered op infantry? Mijn killstreak van ergens rond de 65 heb ik destijds nog op de overpowerde Tunguska op Noshar gehaald :+.
    Ben idd wel benieuwd hoe je die killstreak gehaald hebt Intraxz, netjes :thumbs:.



    Ik speelde gisteren sinds maanden ofzo weer Bf3, echt veel paniek momenten in het eerste potje meegemaakt zoals panic knives terwijl ik van andere spellen even gewend was dat (RB) granaat was. :9 Scavenger is tof zeg en de nieuwe maps zijn ook erg leuk op Conquest. Qua achievement hoef ik nu alleen nog maar die van alle upgrades voor de Xbow.


    Ps voor de Rambo dogtag moet ik nog 5 multikills maken, wat is dat ook al weer binnen BF3? 4 kills?
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de super hornet. _O_
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik dacht 5 kills achter elkaar? maar ik weet het ook niet. ik moet ook nog 10 kills zonder dood te gaan.. zo maar proberen om in een chopper te komen als gunner (kan nog steeds niet goed vliegen)

    mijn kill streak is 23. dat was ook al gunner. volgens mij nog met iemand van hier al piloot..alles ging lekker toen.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is double xp begonnen. Kreeg net X2 op het einde. :)
    Alleen wel maar 2 dagen.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt staat ook op battlelog. double xp active now.
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha toch nog van je gewonnen in de laatste minuten @ hybrid.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja van googlen werd ik ook niet veel wijzer dus vandaar dat ik het hier vroeg ;)!

    Heb nu de HDD maar geformateerd en alles eropnieuw opgezet. Nu werkt het wel.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tering wat een werk :confused: al die updates weer opnieuw downloaden..
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol zie het. Dacht laat ik maar weer eens Metro spelen. Gaat helemaal nergens over de map. En was al een grote cluster fuck toen ik joinde. :D
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiezo is die map echt slecht vind ik (Operation metro). Veel te veel bottlenecks. Battlefield komt echt tot zn recht op b2k en am. Als je wilt kan je zulke hoge streaks halen op metro. helemaal als je een medic team hebt. en m16a3 try hards. Zonde. Zou tof zijn als metro ook zij uitgangen had die uit kwam op een straat, die rond om de hele map loopt. Dan zou metro weer heel tof zijn.
     

Deel Deze Pagina