1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wat is een m16a3 try hard? 8)
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij toch wel moeten weten antraxx. Ik zie je vaak genoeg online op bf3 of in dit topic. m16a3 is misschien een van de wapens die in bf3 op vele fronten de beste is. Als ik met een m16a3 en med kit een potje conquest zou spelen zou ik zoveel punten halen dat wil je niet weten. Maar dat doe ik niet :). Ik probeer elke wapen met alle attachements te unlocken. Gevarieerde gameplay. Daarom speel ik de game nog steeds 1 jaar na release. Als ik bij 1 wapen zou blijven zou ik binnen een maand uitgekeken zijn denk ik. Mijn k/d zou zeker hoger zijn als ik alleen de m16a3 gebruiken + med kit. Als ik een potje speel op wat voor map dan ook en ik zie iemand de m16a3 gebruiken is het een try hard. :p Iemand die te graag zn k/d hoog wilt houden. :p
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    :emo:

    Dus een blijkbaar goed wapen uitkiezen maakt je een tryhard? Jezus..
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mensen die teveel om hun k/d geven herken je niet aan hun wapen, die herken je aan t feit dat ze in CQ boven op een flat liggen te snipen , of hun tank in hun spawn houden terwijl ze 0 vlaggen hebben :+


    zo goed is die m16 niet, merk 0 verschil in effectiviteit met bijv een l85 of een famas of noem maar op
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik wou dat ik jullie gelijk kon geven. Maar volgens mij is het een algemeen fenomeen. Dat jullie niet in de know zijn is alleen maar grappig. Kies jullie wapen, tegen mij met een m16a3. patsssssss

    edit ; m16a3 / m416 / l85 + aek (famas minder volgens mij). zijn gelijk aan.

    dubbele edit ; elke game heeft zn OP wapens. bij bf3 is het de m16a3 plus de boven genoemde. is al sinds release overal bekend. Om nog duidelijker te zijn, een bf3 try hard is iemand die met bovengenoemde guns plus medkit speelt. En alleen maar met die gun setups. IS een algemeen bekend fenomeen.

    mede mogelijk gemaakt door gratis bf3 lessen by lee spacey.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tja kan niet meepraten over de m16a3, heb er maar 93 kills mee gemaakt zie ik net :+.

    Als Assault gebruik ik de AK-74M en als Engineer de ACW-R. Pak meestal gewoon iets wat ik er tof uit vind zien of waar ik een 'goed gevoel' bij heb. Want idd zoals Delphiki zegt vind ik dat er niet zo heel veel verschil tussen alles zit, misschien ook wel omdat er geen stats per wapen te zien zijn zoals bij COD wel het geval is.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel heel veel met de M16 + demper. Heerlijk hoe weinig recoil je met een flinke burst hebt, waar je met een L85 echt niet meer als een 3round burst kan geven voordat ie alle kanten op begint te springen.
    Waar ik met de m16 een compleet magazijn met een spread van hooguit 30cm kan lagen.

    Sowieso vind ik het heerlijk om met een demper te spelen. Merk dat er een wapen een stuk controleerbaarder van word.
     
  8. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, en misschien heb ik het fout. Dat kan. Maar ik denk het niet hoor. Mijn fav engineer wapen is de G36C. Geweldige allround engineer wapen. De acw-r is een verzonnen wapen naam voor de ACR volgens mij ?

    Wie wil er vanavond nog een squadje maken ?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste allround engineer wapen vind ik nog steeds de M4A1. Weinig recoil, snelle reload, 800 rpm. Heb ook wel lol met de SCAR, G36C en MTAR.
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    hybrid ik zat je te coachen net. haha. met de mtar kan ik echt niet overweg. echt te veel recoil voor mij. voeg me toe ik wil vanavond in een squad spelen met mic.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    SCAR vind ik de recoil een beetje té van. G36C, ACR en M4 zijn idd heel fijn. Hoge ROF, weinig recoil, accuraat.
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    m4 is toch is burst ? acr en g36c, dan zou ik liever voor g36c gaan. denk dat ik zo weer is even als van ouds g36c ga. oldschool. toen ik hem net unlocked had was dat echt mn go to wapen
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    M4 is burst. M4A1 heeft alle drie :)
    Zocht me mic btw. Maar lag niet op de normale plek en moet hem even zoeken hehe.
    Btw die Market map van Aftermath is echt hectisch. Dacht dat ik weer even COD aan het spelen was lol.
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    lol. heb je je mic nu gevonden. ik roep maar wat hoor. ik heb geen idee. vorige keer dat ik met xboxw members speelde was met indie. en dat was echt een tijd geleden. wel lachen als we een vaste groep zouden hebben met wie ik zou kunnen spelen.

    EDIT; wie heeft er een mic en is bereid om te spelen in een squad met mic ? Aanmeldingen zijn welkom. delphiki jou aftermath server is dope maar wel schaal omdat het 100% is. op de aftermath maps zou ik minstens 200% doen.
     
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er spelers die vannacht online zijn?
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    M4A1 is toch alleen semi en vol automatisch en M4 alleen burst?
    Anders is de M4 aardig nutteloos :p.
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ja woods ik ben denk ik vannacht wel online.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt gelijk. M4A1 heeft alleen full en single. M4 blijft alleen nog steeds nutteloos. Want zelfs alleen met burst is de recoil is erger dat de normale M4A1.
    Dan burst ik zelf wel met de gewone M4A1. :)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    nope , want als t dan te goed gaat zit je meer te spawntrappen dan CQ te spelen en das voor niemand leuk. 100% is prima, het houd het tempo hoog en houd het lekker gevarieerd

    ik zat net al met MADT en Kelianx en Excellentvirus in een squad maar als er volgende keer plek is kun je gewoon joinen. Zit alleen wel altijd in privte chat :+

    en die market map is wel hectisch idd, apart dat daar geen normale CQ op gespeeld kan worden , maar alleen CQA

    heb m ook alleen in de rotatie zitten nu zodat mensen die assignment kunnen halen voor 1 uur op elke map
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Burst vind ik sowieso nutteloos.
    Is alleen maar gemaakt zodat soldaten niet in paniek hun magazijn in één ram leegschieten.

    Zet m'n wapen wel regelmatig op Single shot. Soms is het alleen wel vervelend wanneer er spontaan iemand voor je staat en je ff een goeie spray nodig hebt en je in de hectiek vergeten ben dat je op single staat.
     

Deel Deze Pagina