Heb dat eens meegemaakt toen ik op boven op een gebouw stond en me teammate in een tank het een leuk idee vond om er maar doorheen te rammen.
ja maar ik bedoel op die market bijv, daar zijn ook stukjes "afgezet" met ijzeren duren waar je door heen kan.
op conquest was dat. ik weet niet precies welke map kan deze nog niet goed uit elkaar houden. Maar zoiezo op die markt. edit ; op epicenter bij de hotel vlag kan je ipv om al die gebouwen heen, ook binnendoor door de ijzerendeuren.
ik blies ze eerst steeds op met c4 of mijn xbow, zie ik een keer iemand op een rode fles schieten die naast de deur staan..ontploft die, weg deur..ha ha. volgens mij zijn die deuren blauw. eindelijk 5de geworden in GM..
Juist die ja. Ik had een keer dat ik in een steegje liep, Ik hoor op de achtergrond wel schieten etc. Maar opzich best rustig, en ineens 15 meter voor me word er ineens een deur eruit geblazen. Dus ik ren er op af, staat er een gozer daarbinnen net zn rpg te reloaden. PATS kogel in zn oorlel.
Als je premium bedoelt JA Als je een online pass bedoelt om met een 2ehands spel toch online te kunnen spelen NEE
Ja ik dacht al ik zag je niet meer op de scoreboard . Operation metro bug stom dat die er een jaar later nog steeeeeds in zit. Potje daarvoor zat ik bij heuft op noshar canals. Ging ook wel lekker. Ik join elke keer gewoon jullie game en ik zie wel
Na x aantal minuten loopt de map operation metro vast. Ik heb het echt al tig keer gehad als ik rond de 40/50 min operation metro speel. Bijv op een max ticket conquest server.