1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja cq is ff wennen. Is echt vol gas gaan. negen van de tien keer als ik zie dat mn team al een vlag pakt blijf ik niet wachten want dan ben je een sitting duck. snap je. gelijk door... goeie tip. ik wou dat iemand die mij had gegeven in het begin van cq. had me vele deaths bespaard.
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    welke server instellingen moet ik hebben als ik cq conquest wil doen? als ik cq als game type doe kom ik op squad death match uit, en als ik conquest als game type doe, kom ik om de grote mappen uit? en wie beheerd de xbworld clan? of is dat niet meer zo actief in bf.
    kan eigenlijk niet geloven dat het spel al weer een jaar uit is, of beter gezegd dat ik het nog speel:lol:
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel deze game echt al een vol jaar joh. Nooit gedacht. Maar je moet bij je server settings zetten op DOMINATION. 15 players. dan krijg je alleen de CQ maps.
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    na ik heb het spel wel even laten liggen, maar begin het weer erg leuk te vinden. mis alleen wel het party gevoel van in het begin. met 2 party's maar proberen om op een server te kunnen komen, en dan nog in een team..ha ha.

    ok bedankt, ik ga het vanavond even proberen, moet nog wat kills maken met de F2000 en de Scar-H.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die eod bot :lol:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De nieuwe Machinima. _O_

     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mooi gemaakt.
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yup only in battlefield.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap alleen niet wat mensen leuk aan Rush vinden. Duurt veel te lang en is eigenlijk best saai. En als Defenders ben je gewoon de sjaak tegen attackers.
     
  11. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de armored kill maps zeker ? Rush is cool op de vanilla maps. En op de B2K maps vind ik rush ook dope. Armored kill rush is een big fail.

    Probeer is grand bazaar rush of operation firestorm rush of kharg island rush. Die zijn zeker de moeite waard.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Muah vind de duur wel meevallen en het is sneller leuk dan CQ. Bij CQ is het zeker sinds de rent servers dat je of heel makkelijk wint of keihard geraped wordt. Niks leuks aan dus. En defenders kunnen zeker wel wat hoor ;)
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ik speel (bijna) alleen maar rush! vind ik veel vetter.. meestal op 200% maps. En als defender kan je zeker wel iets doen hoor!

    Alleen niet all maps zijn even geschikt/leuk voor rush zoals al gezegd wordt.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb echt al lekkere games gehad op Sharqi als defender. Ze laten zich droppen via spawn beacons of een heli op het dak en dan kun je oftewel beneden stand houden of je laat je zelf droppen op het dak en knal je ze allemaal kapot. :9
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grand Bazaar was al een stuk leuker. Vind die overload aan voertuigen op de die andere maps teveel eigenlijk. Op Bazaar was het veel compacter en hectischer. Shitload aan punten verdiend met reviven en healen. Lol een gast werd steeds neergeschoten omdat die in een opening lag van een deur. Dus als ik hem revivde werd die gelijk neergeknald. 8x moeten doen voordat die eindelijk uit de killzone kon komen zonder neergeschoten te worden. :p
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm, ja .. Dat moet je gewoon niet doen dus :+ Niets irritanter dan suicide revives. Al vond de speler die je nu voor je had het blijkbaar niet erg want anders had hij de revive wel geweigerd

    maar de regel is normaliter eerst de tegenstander die je maatjes gedowned hebben afmaken (of ze in ieder geval even in cover dwingen) en dan reviven , want overeind gezet worden om vervolgens meteen weer door dezelfde speler neergeschoten te worden is niet echt cool
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    juist hinderlijk om dan opeens 2x zo lang te moeten wachten ja :p
     
  18. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is beter dan dood blijven omdat je teammaat probeerde de drie tegenstanders die jou net neerschoten zelf te killen en dat ook niet overleefde. Het verdient inderdaad wel de voorkeur om eerst de tegenstander te pakken, maar als dat zeer risicovol is, is het altijd nog beter om een poging tot reviven te doen. En zoals je zelf al zegt, je kunt de revive altijd weigeren.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Wat maakt dat nou uit. Uiteindelijk komt die toch gewoon weg. :)
    Hij word voor me voeten neergeschoten en ik kan hem veilig reviven. Breng mezelf niet in gevaar. Als die nou ergens midden op straat neer word geschoten begrijp ik dat je niet moet gaan rennen om een revive te halen. Maar dit is gewoon voor me voeten in in een hal. Ja dan kan ga ik hem gewoon reviven. Aan hem de keuze of die het wilt of niet.
     
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch niet echt de tijd om te declinen als je instantly geheadshot wordt?
    Dus IMO echt fucking wasted tijd, oke wat puntjes erbij maar je maakt iemand wel helemaal gefrustreerd.
    Ik vind het iig ook niet fijn om iemand 8 gratis kills te geven 8)
     

Deel Deze Pagina