1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu eindelijk een goeie pc setup om BF3 erop te spelen. Maar heb eigenlijk geen zin om vanaf voor af aan te beginnen op pc. 64 man op next gen. Zou toch moeten kunnen.
    Hoeveel ram zit er in de xbox ?
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    64 man gaat hem denk ik nog niet worden. Maar evengoed 48 man ofzo zou ik al prima vinden.
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil tussen 48 en 64 vind ik niet zo groot.
    Al zouden ze het gewoon het aantal spelers kunnen verdubbelen zou het al een hele verbetering zijn denk ik.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    512 dacht ik maar.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Op papier klinkt het niet veel nee, maar als je speelt merk je direct een verschil tussen 32/48/64.
    Bij 32 heb je een paar fronten met best wat flank mogelijkheden. Met 48man zitten er niet zoveel verschil in de fronten alleen heb je minder flankmogelijkheden.
    Bij 64 man heb je echt duidelijk meer fronten en zul je heel sneaky te werk moeten gaan wil je een goede flankbeweging willen maken.
    Uiteraard hangt het van beide teams af, maar de speelstyle is echt een wereld van verschil tussen de hoeveelheid spelers.

    Daarnaast heeft de hoeveelheid spelers niet echt heel veel te maken met RAM, maar meer met het grafisch vermogen.
    Als er geen explosies etc in de game zou zitten dan zou het waarschijnlijk wel mogelijk zijn 64man op de consoles te krijgen.
    Het zijn juist de hoeveelheid explosies en grafische berekeningen die de bottleneck zijn.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    32 enemies moet echt heerlijk zijn, 2 granaten gooien, M320, schieten, M320, ondertussen ammo van iemand en weer 2 granaten gooien


    multi-kill here I come :+
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zullen we morgen met een paar man in Delphiki's server die multikills boosten? O-)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    N00000000bb!!!!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Dit :+
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jaja op de pc is het easy, maar hier moet je 1/3 van het enemy team binnen 0,.. sec killen. Het is me nu al 1 keer gelukt. :+
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En die zullen vast nooit op een kluitje ergens staan waar je met een beetje spray&pray niet uitkomt.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zelden

    ik heb er tot nu toe 1 geloof ik en dat was een volle chopper op Noshar raken met een RPG

    zelfs de kluitjes in het hoekje tussen A en B op metro doe ik te lang over om te killen om te tellen als multikill
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met schieten (LMG bijvoorbeeld) lukt het niet eens inderdaad, zit teveel tijd tussen om het als multikill te laten tellen.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik begreep is dat je iets van 0,8sec tussen de kill mag hebben. Dus uiteindelijk heb je 3,2sec voor je kills. Of zijn het 5 kills?

    Als je een groepje hebt weten te flanken is een vaak prima te doen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou zeggen start je 360 op en geef maar even een demonstratie :+

    want ik krijg t met reguliere kills niet voor elkaar


    al bedenk ik met net,.. Misschien Metro op hardcore? dan gaan ze allemaal sneller neer natuurljk
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox staat al bijna 2 jaar bij m'n neefje haha.

    Anyhow, Conquest op rush is idd een hele goede map op het voor elkaar te krijgen.
    Als je als russen achter de US weet te komen bij die grote clusterfuck op de roltrappen.
    Of als US achter de russen weten te komen via de 'backstairs' en dan snel naar rechts sprinten om in die lockerroom te komen en zodoende achter ze te komen.

    Is altijd heerlijk als je de voorste 2 eerst doodkrijgt, die zullen dan revived worden door de andere waardoor je ze weer kunt killen.

    Zal op de pc ongetwijfeld makkelijker gaan omdat er daar altijd wel 7/8 man zitten(zou dus 1/2e van je team op de xbox zijn).
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Come again :+

    Op de console moet je gewoon veel geluk hebben, go with the flow. Anders word je enkel maar gefrustreerd. Ik denk dat de meeste mensen die de dog tag hebben geboost maar goed.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of een keer mazzel hebben met en Xbow als ze op een rij staan. Max is 7 volgens mij hoe ver de Xbow komt door meerdere enemies.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    @ Flix, check het filmpje en dan 07:35. Zelfs als hij voluit met een LMG blaast krijgt hij 'maar' 2x een Triple Kill.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele avond maar eens Recon gespeeld. Klasse blijft echt niks toevoegen imo.
    De Spawn Beacon is misschien nog wel het handigst. Dacht pak me nieuwe L96 eens maar na een tijdje maar terug gegaan naar de SV98 ging veel meer raak voor mij gevoel ook al is die op papier minder. Ze moeten gewoon one shot kill maken voor het hele lichaam imo zeker binnen 30 meter. Als je een beetje nut voor het team wilt hebben zijn die semi snipers een stuk beter. Hoofd is nog steeds one shot kill alleen dan twee kogels nodig voor upper body. Wat makkelijk te doen is.
     

Deel Deze Pagina