1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Binnen ik weet even niet meer hoeveel meter is upper body met een bolt action sniper toch ook gewoon 1 hit 1 kill?

    Recon is ook mijn minst gebruikte klasse terwijl deze bij BC1 en BC2 het meeste door mij werden gebruikt.
    Nu mis je gewoon iets tegen voertuigen (BC1 had de JDAM) of de handige motion sensor ballen die je kon gooien.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    15 meter volgens mij.
    Mis ook mortar strike. :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Support had toch de mortar strike? En Recon C4 als ik me niet vergis.
    De JDAM was echt koning in BC1; een turret of een voertuig waar niemand inzat locken en dan de missile op een enemy voertuig laten ontploffen. Good times *).
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet in Bad Company 2. In BF2 had support het volgens mij.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vandaag Rush gespeeld op Grand Bazaar (mijn favo map voor Rush) en het andere team was echt zo ongelooflijk slecht. Het lukte ze bijvoorbeeld al niet om van de eerste set M-coms verder te geraken naar de 2de set op dat pleintje. Ik denk ook dat ze teveel snipers hadden, geen idee. Ze werden steeds terug geduwd in hun spawn (geen spawntrapping FYI).

    Ik weet ook niet wat ze exact deden, ik weet zelfs niet wat mijn team deed want ik stond enkel met mijn squad de M-coms te verdedigen tegen de paar die er zin in hadden. :D

    Daarom, snipers op zulke maps. 1 of heel misschien 2 kan handig zijn maar of ze bruikbaar zijn? Nee.
     
  6. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er nu 4/5, heb er vandaag 3 gehaald op Noshahr Canals TDM. Op zich vind ik het wel leuk dat het een keer niet zo'n uber makkelijke assignment is.

    Vroeger haalde je ze veel vaker, toen je nog die laser paint/AGM combo kon op scout heli's.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat doe jij dan? Ik heb de laatste tijd ook regelmatig TDM op canals gespeeld omdat ik enkele assignments wou unlocken (100 sks kills) en het valt me op dat de spawns roteren. Hangt eigenlijk af hoe je team speelt en constant pusht dus bv. clockwise loopt. 1 keer zag ik dat ze een paar minuten lang langs 1 kant komen en op dat moment moet je toeslaan.

    Hangt ook af of iedereen constant rent en niet aan het campen is.

    Ingewikkeld. :p
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  8. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Recon/support. Volgens mij heb jij dat hier eerder zelfs uitgelegd. Eerst spawnen als recon en een SB neerzetten, als je dood bent spawnen als support en C4 'airstrike' doen. Ik heb natuurlijk ook tal van keren niets gekilld, maar heel soms heb je een multi-kill.

    Het is gewoon een beetje geluk hebben dat je C4 goed tussen de kratten valt en verder is het gewoon een kwestie van de grootste groep vijanden opzoeken tijdens je paradrop.

    Het heeft bij mij ook wel lang geduurd hoor, ik heb inmiddels de TDM winner medal en verschillende dogtags gehaald.

    Verder geloof ik niet echt in dat 0,8 seconde verhaal. Ik denk dat het eerder 0,08 is, want ik heb zo vaak dat een spray geen double/triple/multi oplevert.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Multikills kan je makkelijk halen op grand bazaar conquest. Zo heb ik die dogtag gehaald.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    c4tjes gooien in de spawnhokjes bij B?
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Het beste is als je USA bent. Dan a en b vasthouden. De enemy gaat dan vaak in die kromme hal staan van c naar b. Als je dan omrent dan kan je vaak gewoon tussen in zo'n groepje gaan staan en c4 gooien.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
  12. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Valt me op dat je met veel wapens rond de 500 kills zit (of 600). Is dat je bedoeling? :9
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De bedoeling waarschijnlijk, bij 500 kills krijg je een dogtag van het wapen. Dus bij 500 kills switcht hij weer naar een ander wapen.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ziet er zo makkelijk uit zoals ze iedereen afmaken in die filmpjes.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is maar een filmpje natuurlijk. Het is niet zo dat ze dat ieder keer doen.
    Allemaal heb je wel eens keer dat het super makkelijk gaat. Had ik laatst ook een keer op Epicenter. 14 killstreak in 45 seconden waar alles ineens net goed gaat waar je de andere keer wel word neergeknald.
     
  18. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom dus. Bij 100 en 500 kills krijg je dog tags. Verder is het wel leuk om gewoon alle wapens een kans te geven want er zijn genoeg wapens die ik zelden gebruikt zie worden, maar wel erg fijn zijn (SCAR-L, M5K, QBZ-95B, AN-94, KH2002, MG36).
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan echt niet mijn favoriete Engineer wapen vinden. Eerst vond ik de M4a1 prima. Paar dagen later gaat het daar kut mee. Maar opeens met de MTAR gaat het prima waar het een paar dagen geleden kut mee ging. En dat heb ik ook met de G36 en G53.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komt omdat er heel weinig verschil tussen zit

    en soms heb je lekkere potjes en mindere en dat hangt niet zo zeer van je wapen af.

    Ik vind de snelle spray van de Mtar overall t handigst maar kan net zo goed met een ander willekeurig engineer wapen spelen

    of een UMP of een MP7 of een M5k of whatever
     

Deel Deze Pagina