1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een goed geplaatst spawnpoint of motion sensor op Metro kan dan wel weer goud waard zijn voor je team

    maar voor de rest ben ik ook geen recon liefhebbber
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom vind ik dat snipers meer punten moeten krijgen voor spotten en andere echte recon dingen. Misschien is dat wel iets voor BF4. Nu maakt het veel snipers echt niets uit idd. En liggen ze liever boven op een kraan met een spawn beacon en TUGS. Ik ben zelf ook niet echt fan van de sniper class. Speel het nu eigenlijk gewoon om wapens te unlocken en wat variatie te hebben. En ik speel bijna nog hetzelfde alsof ik assault class gebruik. Dan maar minder kans om te overleven.
    Valt me ook op dat veel snipers zich niet willen aanpassen en Soflam gebruiken wanneer het nodig is.
    Had gister nog een potje op Damavand. Waar de tegenstander onze heli had gejat en op en rampage tour waren. Snel naar SOFLAM geswitched en ze lagen binnen een minuut op de grond.
     
  3. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je iets tegen tanks wil doen moet je engineer spelen, of eventueel support (vind ik tenminste :9). Je bent een Recon en daarvoor krijg je de speeltjes die horen bij iemand die Recon is. Ik moet zeggen dat ik de explosive bolts al een behoorlijke tegemoetkoming vind.

    Ik ben het er wel mee eens dat de punten voor spotten e.d. wel karig is in vergelijking met revives/heals/supplies/repairs. Maar het valt me op dat Recons hun lage scores vaak gewoon te danken hebben aan campen. Als ik Recon speel met desnoods een SMG of semi-auto sniper dan kan ik genoeg punten halen en mijn team helpen met mijn piepspeeltjes.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nooit meer, maar als je goede aim hebt kun je echt wel als sniper een flink toegevoegde waarde zijn (zoals alle klasses natuurlijk). Probleem is dat ongeveer 90% liever in een hoekje gaat liggen op de randen van de map. Ik heb dat zelf een keer gedaan, alleen voor een lange headshot, maar heb me toen 2 minuten lang stierlijk verveeld, snap ook niet dat ' noobs' het zo leuk vinden om elk potje op dezelfde plek te liggen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw als je in een tank zit en je bent engineer dan alleen zie je de enemy mines toch?
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nee, je kunt ze spotten door op de "return/back" toets te klikken of iemand anders heeft ze al gespot.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke dat was het dan. Had steeds het gevoel dat ik ze alleen zag wanneer ik Engineer was. Zal wel toeval zijn geweest.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Double XP weer begonnen. Tot 6 Januari. :)
     
  9. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de mededeling! Misschien toch nog level 50 voor BF4 :+
    Hoe sommige gasten level 100 worden.. bizar!

    Ik weet niet wie er gister allemaal meespeelden, heuft heb ik sowieso in 1 potje gezien.
    De controller ging rond in het huis en sommige gasten en dames vonden het nogal grappig om te teamkillen sorry! Excuses daarvoor, drank en gamen. 8)

    Wie speelt er vandaag? CQ of Rush, het maakt mij niet uit!
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb dit spel gisteren gekocht en dit is ook men 1ste shooter. Kzit met een vraagske. Ik speel in team deadmatch en moet de degene met een rood teken boven hun hoofd schieten maar waarom hebben er sommige een groen en andere een blauw teken boven hun hoofd? Normaal is het toch gewoon 2 teams tegen elkaar?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Binnen een team (blauw teken boven hoofd) zijn er verschillende squads (groen teken boven hoofd). Het voordeel van zo'n squad is o.a. dat je op de leden binnen je squad kunt spawnen.
    Je kan een squad (groen teken) dus vergelijken met een divisie binnen een leger (blauw teken).
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2013
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    schoot jij nou die helikopter van ons eigen team uit de lucht met een tank??:lol:
    ja ik werd ook ineens in mijn rug geschoten. maar (ik dacht dat ik het al gepost had) kan je je eigen voertuigen locken? ik lockte (als gunner in heli, sorry ik heb dat vliegen echt nog niet onder de knie) een tank..schiet...teamkill is niet toegestaan:confused:
    ik ben vanavond wel weer online..ik moet ook nog 5 potjes sdm winnen. dus als iemand daar zin in heeft vanavond!!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat gister ook in een rare server. Joinde net op het einde en het potje was gelijk afgelopen. Kreeg wat ribbons etc dus dacht dat het gewoon standaard een ranked match was. Gelijk daarna potje op Canals. Kon ik niet kiezen welk wapen ik wilde. Je had vaste wapens voor iedere class. M16 met red dot voor assault, MK11 met 8x scope voor sniper etc. Midden in het potje met de MK11 switch de 8x scope opeens naar acog. Ach het potje ging echt super lekker dus ik speelde gewoon door. Potje gewonnen. Kreeg ik helemaal geen punten. Denk dat het opeens een unranked potje was geworden ofzo nadat ik joinde.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja dan ben je per ongeluk in een custom/unranked lobby terecht gekomen, dat schijnt wel eens te gebeuren
     
  15. Mt cook

    Mt cook Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Delphiki zou je nog een keer de naam van de server willen geven die je gebruik, dan kan ik die vanavond eens opzoeken

    Bvd
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw AntraXxX was echt puur toeval dat ik gister bij jou joinde.
    Ik zag dat je online was op Battlelog op op Live stond je op offline. Toen dacht ik laat ik maar een potje Oman spelen. Joinde en keek even rond bij de squads en stond jij er ineens ook. :p
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net een legale multikill behaald op een scavenger map. Een granaatje en horizontale veeg op hoofdhoogte zorgde dat ik een squad wegvaagde haha.
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    AntraXxX klopt het dat je vriendenlijst van xboxlive vol is? ik verstuurde gister een vrienden verzoek, maar kreeg de melding dat ie al vol was?? heb niet goed gekeken omdat het midden in het potje was.

    en AntraXxX en Hybrid klopt het dan een van jullie nog niet de 3de plek in de tank heeft?? ik kreeg het gevoel dat er steeds iemand niet bij kon, ik heb hem wel dus ik zal de volgende keer wel op de 3de plek gaan zitten zodat iedereen in de tank kan.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt, dat doe ik wel vaker. Heb dan even geen zin in party invites etc. :+

    Ik zal mijn friendlist eens legen en je toevoegen oke. :)
    En ik heb de 3de plek in de tank unlocked, dus denk dat Hybrid die nog niet unlocked heeft. Maar als ik main driver ben en Hybrid op de 2e plek zit en jij hebt zelf de 3de plek unlocked, dan moet je er toch gewoon in kunnen?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan goed ja. Volgens mij heb ik die niet. Zit niet zoveel in de tank eigenlijk.
    Zal eens kijken wat ik unlocked heb de laatste dagen.
     

Deel Deze Pagina