1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als ik in een tank rijd loop ik ook de hele tijd op de (back) knop te spammen om die mijnen te spotten. :+

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    :lol: _O_

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    claymore mijnen loop je langs, niet overheen. ik weet niet waar je ze altijd neer legt. maar claymore kan je mooi om hoekjes neer zetten zodat de vijand ze niet ziet maar er voorbij loopt. helaas springen de meesten meer dan dat ze rennen (je kan er wel lang lopen:confused:) maar ik denk dat het gewoon een questie van geluk is. maar het bereik van de claymore mogen ze ook wel groter maken, volgens mij is het bereik vele malen groter.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als je crouched/LS (RS?)stick induwen dan kun je langs de claymores lopen zonder dat ze ontploffen.

En als je de FLAK perk gebruikt ga je niet dood nadat 1tje ontploft.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Claymores knallen ook maar 1 kant op he. Dus als je ze op een hoekje zet en de tegenstander triggert hem maar stapt er tegelijk overheen dan gaan ze er niet dood aan. Je wilt eigenlijk dat de tegenstander over de achterkant van de claymore aan komt lopen en hem dan triggert. In volle sprint ben je dan nog vaak niet dood maar als je ze op een plek zet waar je niet in volle sprint langs kan kun je er wel kills mee pakken denk ik

vind het persoonlijk maar een matige gadget. C4 heeft mijn voorkeur, daar kun je tenminste nog eeen tank mee uitschakelen

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de trappen van de gebouwen op seine crossing werken ze wel altijd lekker.
    Het is donker en echt snel naar boven ga je niet. Vaak kills daar gehaald. :)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik haat mensen die dat doen :+ Er is geen enkel gebouw op Seine waar een trap in zit waar je een vlag kan cappen.. Waarom zit je er dan!

Zo vaak teamgenoten die boven bij D of C zitten terwijl de vlag onder hun neus gepakt word..

Aan de andere kant is het dan wel weer leuk als een half team boven bij C zit en je gewoon naast de deur gaat staan/liggen en zelf de vlag capped

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet ze ook heel vaak neer te leggen hoor dus is ook grotendeels m'n eigen fout haha.

Op Seine crossing met rush wil ik op die bovenverdieping bij B komen en dan c4 naar beneden gooien. Multikills gegarandeerd!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebruikte ze vaak bij TDM. Al speel ik dat de laatste tijd weinig. :)

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruikte alleen claymores om een assignment te halen. Verder gebruik ik altijd C4. Kan zelf altijd wel iets bedenken om ze toe te passen. Ik vind het altijd mooi om ergens een hinderlaag te leggen. En dan ergens te gaan campen om de explosie animatie te bewonderen haha. Ik vind dat zo mooi.

Nog paar kills met de qbz en dan heb ik alle engineer wapens vrijgespeeld en alles unlocked.

Die potjes gister waren wel leuk trouwens. Goeie playlist @ Delphiki.

11. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik gebruik de claymore's ook niet veel. ja in trappenhuizen, of (weet de map niet) die tunnel met die 2 doorgangen links en rechts. daar heb je van die inhammen daar kan je er mooi eentje neer leggen. of bij een ingang in het midden van die doorgang, dan kunnen ze er niet overheen springen. misschien dat ze gewonen anti personeels mijnen maken in bf4. die je neerlegt zoals anti tank mijnen.

ja ik vond de playlist van gister ook wel prettig.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan een bouncing betty. Die dingen zijn cool.

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer 3 heli's in 1 potje uit de lucht geschoten.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik blijf ze altijd net missen lol.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    die mijnen die omhoog springen. klik !!koekoek!! :confused: ooh fuuu...boem.
    de instructeur noemde die betsy of zo..zijn favorieten mijn...kijk eens wat een schatje, deze geeft je een kusje :lol:

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    the kiss of death.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn de G36c is ook een lekker wapen zeg.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben zo weer online. :)

19. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Wat is Seine crossing toch een klote map..

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het voor CQ wel een redelijke map , maar die lag die er soms in zit...

Deel Deze Pagina