Ook niet mij favoriete plek. Vecht liever voor A, B en D. C mogen ze hebben als we die andere hebben.
vanavond was ik weer even op server van Delphiki maar ik vind CQ toch echt niet fijn spelen. Geef mij maar een paar goede potjes rush! Jammer (voor mij) dat hier iedereen bijna alleen maar CQ speelt en de server alleen maar CQ is
ik vind rush zoveel spannender dan CQ, vooral op Metro blijf ik Rush een vet gametype vinden. Je kunt er heerlijk op tactiek spelen.
Ik speel ook wel is rush hoor. Maar meestal vind ik het wel leuker om met andere samen te spelen. Dan is Conquest vaak de uitkomst. Maar ik vind rush ook vaak niet zo leuk omdat ik dan de enige in het team ben die iets doet. Als ik zelf alle mcoms moet pakken dan heb ik zoiets van wtf doet de rest ? Alleen maar van die gasten die voor de kills gaan. De G36C is mijn favorieten engineer wapen. Allround is die gewoon enorm goed. Ik ga strakjes weer ff paar potjes spelen.
5 new Premium Assignments/weapon camos live http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654790166895263/
ACW-R is ook mijn standaard (vroeger G53 ) Engineer wapen . Wat vind je er kut aan Delphiki en welk Engineer wapen is jou/jullie favoriet? Weet eigenlijk niet eens waarom ik de ACW-R gebruik of bijvoorbeeld waarom ik van de G53 ben overgestapt.
ACW-R is wel accuraat maar de clip is klein en de damage laag. In een snelle 1 vs 1 als je aan het rondsjezen bent heb je veel meer aan de spray power van bijv de MTAR ACW-R is alleen bruikbaar als je voorzichtig aan doet case in point http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Delphiki/weapons/169858084/xbox/ kijk alleen ff naar de Engineer wapens en dan de kills/Min Mijn speelstijl is altijd hetzelfde en met de ACW-R ligt ie op 1.12 terwijl hij met de MTAR op 1.43 ligt nou heb ik natuurlijk wel veeel meer geoefend met de MTAR maar dan nog. Ik kan volgens mij zo een G36 of AK ofzo pakken en dezelfde stats halen als met de MTAR maar de ACW-R ligt me totaal niet net ook even mee gespeeld en ik had een paar keer dat ik al stopte met schieten om tot mijn verbazing te merken dat de kill nog helemaal niet binnen was
Die M-tar is me iets te snel, ik kan er wel mee beasten maar ik gebruik hem liever tijdens TDM dan op CQ @ gulf of oman.
Best allround wapen voor de engineer is de M4A1 denk ik. Best hoge RPM. Accuraat. Makkelijke recoil en een van de snelste reloads. Eigenlijk hetzelfde als de M16A3 in Assault. Maar ik heb een haat liefde verhouding met die wapens. Een potje is die lekker en een ander potje heb ik het gevoel dat ik skittles schiet. Denk ook dat het door het geluid komt. Als ik een AEK of MTAR schiet heb ik het gevoel dat de kogels echt geschoten worden door het geluid van die. Heerlijke comeback btw Lee en Heuft. Damn we zaten vast net op Markaz en stonden ver achter maar toch nog om kunnen draaien.
Waarom worden de teams altijd zo slecht ingedeeld? Wat heb ik er aan als ik met allemaal newbies, rank 5 aan het spelen ben tegen 10 spelers met een gemiddelde rank van 70? Joinde net een potje metro, gelijk mee gestopt. Spawntrapped tot en met.
Had 'm in één keer met een 1248m headshot Speel het liefst met de M16 met demper erop. Klinkt dan echt als een paintball wapen dat leeg is Maar dat wapen is wel echt een beast. Heerlijk controleerbaar, accuraat, redelijke dmg ondanks de demper. Wat ik trouwens nog wel echt mis in BF is een jungle/bos map! Dan heb je wel caspian, maar die vind ik zwaar kut. Gewoon een map ergens midden in een bos, dat je beetje in bomen kan zitten en snipen of tussen de bomen door sprinten en deze ook om kan schieten etc!
Ik vind Caspian een heerlijke map, maar er hadden idd wel meer bos mappen in mogen zitten in BFBC2 en dan met name de vietnam uitbreiding kon je heerlijke vuurgevechten hebben in bos stukjes van de mappen waar je je tegenstanders voortdurend kwijt was. Meer van dat in End game plz
alleen een tip (en wil niet pro over komen of zo) maar let toch eens op de squad Specialization, gister zaten er 3 in de squad met SQD EXPL. zo zonde. maar voor de rest lekker potje. M4A1 en de M16A3 zijn mijn favorieten, buiten de M60E4, die ik helaas maar even heb ingeruild voor de M240B omdat deze gewoon sneller is.
Klopt. Vergeet er soms naar te kijken. Btw sloeg Delphiki server nou Caspian Border gister over? Hij was aan het laden en toen veranderde die opeens naar Metro weer.