[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik joinde net een random conquest room op caspian. Ik rij lekker rond in mijn tank, ondertussen is het andere team Flag A aan het pakken. Ik rij er naartoe, ik schiet als eerste op de tank die daar staat. Hij schiet terug, ik schiet nog een keer, zijn vehicle is ondertussen al disabled. Ik moest nog 1x schieten en ik had hem, word ik gekilled door een admin. :thumbs: Wat een idioten.

    Ik vraag me af, hoe kunnen ze dit zo snel doen. Ik kan al amper de namen zien van degene die rond mij lopen ook al zoom ik in (40-42 inch tv) dus het verbaast me dat iemand ondertussen kan blijven schieten, mijn naam kan zien, snel naar het menu gaan en killen.
     
  2. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is inderdaad zo lastig, dat je er bijna nog respect voor zou gaan krijgen. 'Expert badmin'. Misschien was er een andere reden? Stond je bovenaan in je team, of was je net begonnen ofzo?
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Was net begonnen, ik was met mijn tank via flag A (mijn deployment was langs die kant) naar het tankstation gegaan. Daar mijn teammates geholpen en toen terug gegaan.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Uche uche koop een pc roggel ucche :+.

    Zijn er geen Dice servers dan?
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    het zou ook wel leuk zijn als ze een reden geven waarom de admin je killed. ik was gister (om het toch maar weer eens te proberen) een sniper, en ik kruip over een dak naar de rand, ben er bijna...poeffff..killed bij admin...WAAROM..moet ik rennen naar de dakrand zodat iedereen me gelijk ziet. geef dan een reden waarom je me killed.
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf heeft dat te maken met pc ? Heeft pc geen private server dan ? roggel uche in je face.
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe kan ik zien wanneer er 3, 4 of 5 vlaggen worden gebruikt op een conquest map? Ik heb net al wat gezocht met google maar ik vind niet echt een reden, enkel dat ze roteren dus de ene keer 3 dan 4 dan 5. Dus het staat nergens aangegeven zodat ik het op voorhand kan zien?


    Ik speelde nl. daarstraks conquest op oman met 3 vlaggen. Het andere team had een stuk of 6 snipers dus daar ergerde ik me al aan. Uiteindelijk besloot ik om ook maar als sniper te spelen, lukt het me om in de hoogste kraan terecht te komen (niemand kon me raken :+) en kon ik zo een paar snipers uitschakelen. Zo lekker, een enemy op een andere kraan op 20 meter van me heb ik 2 keer gedood en hij had nog altijd niets door. :9
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In BF4 wil ik die kranen gewoon om kunnen rijden met een tank :+
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Alleen maar, en in die 300+ uren dat ik BF3 heb gespeeld nog nooit gekickt door een admin;).
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Ik wel gekilled, ik typte Kurrrrrva in een Poolse server, vonden ze niet zo leuk :+
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Helemaal niet. Als je een fatsoenlijke server opzoekt op de 360, heb je ook nergens last van. Pak een clan server of een server van een community site.

    En ik ken genoeg mensen die op PC spelen en weleens door een admin gekicked zijn met als bericht 'FU n00b'. :emo:

    Overigens werd hij 'gekilled' door een admin. Dat betekent dat je ge-teamswitched bent. ;)

    EDIT:

    Heb je de resolutie van je xbox 360 wel goed ingesteld? Die moet bij HD-ready op 720p staan en bij full-HD op 1080p. Als je een component-HD kabel hebt, kijk dan of de schakelaar op dat blokje op HD staat. Verder zou ik even kijken naar je sharpness instelling op je TV.

    Probeer ook eens color blind mode aan te zetten. Dan is de tekst een stuk beter zichtbaar.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Nee hoor, teamswitchen hoeft niet eens gebeurd te zijn.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Nee klopt, maar is meestal wel het geval.

    Ik favorite meestal gewoon servers waar ik goede ervaring mee heb. Wordt bijna nooit gekilled/gekicked.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Resolutie stelt de xbox toch automatisch in. Tekst kan ik gewoon lezen hoor, enkel de namen van spelers heb ik wat last mee.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    zzzzzzz

    Ik heb het gevoel dat ik elk potje alles moet moet doen, vlaggen veroveren, mijnen leggen, tanks vernielen, heli's uit de lucht halen want anders doet niemand het. Vraag me soms echt af wat de rest van mijn team aan het doen is. *)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op de 360 wel hoor volgens mij

    als je iemand eruit trapt staat er volgens mij gewoon kicked ofzo. Als je iemand overgooit naar t andere team staat er wel altijd killed by admin
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dude, ik hoor jou altijd alleen maar huilen over bf en vooral over dat je het idee hebt alles zelf te moeten doen. Ga dan opzoek naar een MIC ONLY server, daar heb je over het algemeen alleen maar teamplay!
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    huilen :'-(

    Even serieus, ik huil enkel over/om snipers. Voor de rest gaat alles goed enkel stoor ik me aan bepaalde zaken. Mag toch?
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Part of the game! Get used to it.
     
  20. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel weer overgestapt naar de 'oude' (orgineel en B2K) maps. Vooral voor conquest merk ik dat de nieuwe maps (AK) te groot zijn. Of eigenlijk meer dat er te weinig spelers in één match kunnen.

    Hopelijk gaat dit eindelijk doorbroken worden wanneer de nieuwe battlefield uitkomt. Weet iemand wat de reden is dat PC-gamers vaak met tot 64 man kunnen spelen en dat het op de console beperkt is tot 24?
     

Deel Deze Pagina