Idd. Ze deden het niet helemaal goed maar het veroorzaakt altijd wel wat verwarring. Alleen bleven ze wel vaak bij de rechter deur staan van het station. Dan was er wel smoke maar kon ik ze alleen prima zien op de mini map. Dus was een beetje schieten op geluk. Maar had wel een paar kills zo.
Als ik smoke zie blijf ik erop mikken en als een malle spotten. Regelmatig krijg je dan nog wel een spot puntje waar je op kan mikken. Of gewoon een paar kogels in de smoke jagen en als je een hitmarker krijgt even een magazijn legen.
Ik heb smoke altijd aanstaan... Als je het goed gebruikt is het dodelijk! Ook goed om weg te komen uit een benarde situatie!
Net de AN-94 unlocked, dat ding is verrekte goed op lange afstanden. Die ga ik zeker vaker gebruiken.
Gister ook weer even Battlefield 3 gedaan. Was wel leuk totdat we kwamen in een potje Metro, waarbij het enemy team in de grond ging glitchen. Is dat nieuw ofzo, want ik heb dat voor de laatste update nog nooit eerder gezien.
Vraagje: op metro bij flag A heb je 2 gebouwen waar je in kunt. Je kunt op de 1ste etage maar ik zie soms gasten die op de 2de etage zitten terwijl je daar niet kunt komen met de trap. Gaan ze dan via het raam naar buiten en lopen ze op de rand aan de zijkant?
Net nog wat gespeeld, echt niks lukt me. Ik blijf max. 30 seconden leven, verlies alle duels, iedereen schiet sneller dan ik, etc.
Damn ik had eerder de foregrip van de MTAR moeten afhalen. Met alleen heavy barrel is die een stuk beter. Dacht altijd dat het wel nodig was een foregrip voor de hoge recoil van de MTAR.
Damn wat is die UMP 45 een lekker wapen. Damage is zo hoog dat zelfs een F2000 niet snel genoeg is om me te doden.