1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aardige rampage in die BTR en tank Lee. :D
     
  2. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    YYeahh nice. Lekker racen :p Hoe veel kills had je in die btr ?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ging eigenlijk helemaal nergens over wat we deden. Maar shock en awe effect werkte wel. :D
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    7 dacht ik uiteindelijk. Met ook nog wat destroyed helicopters erbij en boten. :D
    In die buggy was ook fun. Roadkills van jou en ik killde nog een paar gasten met die gun erop. Dacht dat dat ding niet werkte. :p
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ging wel lekker. Ik switchte snel mn mines uit voor de repairtool om soms ff te repairen. Jij bleef zitten en verdedigde. Nice.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Ging stuk bij bij "Straight out of Compton" :lol:
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die met die buggy's is ook mooi :lol:
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen nog online vanavond?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spider EOD bot. :p
    Virus kon er ook nog gewoon meerijden lol.

    [​IMG]

    Net weer even support gespeeld. Blijf de light light machineguns toch fijner vinden.
    Best bizar hoeveel punten je kan behalen met die ammo box. Zo weinig mensen spelen dat. Dat op sommige mappen het gewoon een constante stream van punten is.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Op Metro zie ik vaak 8/10 die Support speelt :+.

    Maar Support is niet echt mijn cup of tea. Op infrantry maps (Bazar, Metro) ben ik eerder geneigd om Assault te spelen. Een aantal revives helpen je in een ticketgame zoals Conquest meer dan wat extra munitie. Want in zulke kleine maps ben je vaak toch eerder dood dan dat je al je kogels hebt opgeschoten. En revives + health packs leveren ook een hele hoop punten op.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie ze niet vaak. Heb even gekeken net en op Bazaar en Metro waren we maar met ze tweeën. Maar je hebt gelijk dat het niet echt nodig is maar dat ding vult toch wel bij ook als ze het niet echt nodig hebben. :+
    Vind btw dat Revives in BF4 minder punten moeten geven imo. Je kan jezelf healen als Assault en iemand anders en daarnaast kan je ook nog iemand reviven voor 100 punten. In BF4 moet dat 50 zijn imo en moet de healing weer samen met LMG's zoals in Bad Company 2. Nu is het gewoon te sterk met die Packs, Defibs en de beste wapens van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar niks kunnen beginnen tegen serieuze voertuigen

    terwijl support met zn c4 dat wel kan en ik volgens mij vaak meer ammo punten pak dan heal punten


    vieze cheater is t! :+

    al met al vind ik de indeling van klasses zoals het nu is beter dan in BFBC2.

    In BFBC 2 had de sniper die predator missile waardoor ze vanuit hun luie stoel zelfs tanks konden slopen en kon de specilast met een G3 en C4 alles en iedereen aan

    Beetje schroeven aan wat hoeveel punten opleverd en kijken naar alternatieve gadget in plaats van de mortar (want die voeegt te weinig toe) en dan is t mij wel best

    De assault van nu heet wel assault maar is eigenlijk gewoon een medic. Qua echte assault klasse om voorop te lopen zou ik altijd de engineer sturen met zn raket en carbine's die sneller in ADS gaan, met de medic erachter om de restjes op te vegen en de engineers weer overeind te zetten :+
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol was meer mijn fout denk ik. Ik blaasde die EOD bot op met C4. En toen reed die opeens daar. :+

    Overall moeten ze idd naar de punten kijken. Of misschien de Ammo box en Med Packs wisselen van support naar Assault en andersom. Zag gister wel een intressant idee op Battlelog.

     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is heel geen slecht idee :eek:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht ik ook. Alleen moet je dan wel kijken wat eerder word bijgevuld.
    De kogels of de charges. Of tegelijk en daarna pas C4.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zou zeggen net als het nu gaat bij support en engineer

    dus eerst main weapon en pistol , dan gadgets
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    De classe indeling van nu is veel logischer vind ik. Die pokemon balls van de sniper in bfbc2 waren overpowerd. En c4 ? en mortar ? Damn... Wie van jullie heeft bfbc2 ? Ik heb eigenlijk best zin om weer is ff te spelen.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet zeggen dat ik de combi beste wapens en med pack/defibs toch wel een beetje overpowerd vind..

    Ze hadden beter kunnen doen wat je in BF2 ook hebt.
    Daar heb je de assault class, dan heb je de assault rifles, smoke granade en de m203
    En dan heb je de medic class. Dan heb je ook wel assault rifles, maar dan heb je bv. de M16a4. Dus de assault rifles die alleen maar burst/single shot mogelijkheden hebben waardoor je toch wel in het nadeel bent tov de full auto wapens.
    http://wiki.bf2s.com/classes
    Nou moet ik zeggen dat ik regelmatig met m'n wapen op single heb staan, met name wapens als de SCAR
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat maakt assault volgens jullie dan zo overpowered? Als ik op bf3stats kijk dan ligt mijn engineer score echt hoger

    en het lijkt me ook niet goed om de 'medic' dan maar op te zadelen met de carbines want dan maak je een andere klasse weer overpowered

    Ja het gebeurt wel eens dat een groep assaults zich ingraaft en elkaar steeds overeind helpt. Maar dat is toch ook gewoon te counteren

    als die klasse echt zo overpowered was speelde iedereen er wel mee, en dat is lang niet het geval

    (al vind ik dat idee van die oplaadbare defib wel echt goed)
     

Deel Deze Pagina