BF3 zonder supression is gay. Voor e-sports mogen ze het als optie hebben. Maar voor casual gaming hoort het bij het spel.... toch ? Constant dat geklaag en veranderen van de game, is echt kinderachtig. Supression is perfect zoals het is, en hoort erin. Als iemand met een 240b de hoek om komt al schietend, kan jij echt niet een burst headshot maken met je m16a3. Ook al gebeurt dit soms, het blijft een game. Maar je hoort het moeilijk te hebben, dus met supression. Ik zou het triest vinden dat er om die optie gevraagd word. Maar goed, ik ben een zeikerd. --- Available February, 2013 Equip your in-game soldier with 3 new Premium exclusive golden dog tags. --- WOOOOOOOOOW
supression is vet, moet echt blijven wat mij betreft als het een server setting word laat ik het zeker aan staan
yes Get 10 kills without dying gehaald. was in metro vandaag. ze kwamen steeds het hoekje om op dezelfde plek. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/75247895/2/326759991/ ging er lekker hier + 2 clymore kills.
lol in dat laatst potje net op kharg island, zat ik de hele tijd te sniperen in dat gekke gebouw bij offices. Er kwam vanaf hun spawn een jeep buiten om. Ik headshot de driver uit zn stoel terwijl hij vol gas rijd. Maar er zaten nog meer in, en ze hadden C4 op de jeep. Patsss. haha. Wist niet dat je dan gelijk de jeep opblaast. Ik schoot alleen de driver. Edit, ze hebben weer lopen kloten met die assignments. Ik had bij die maverick assignment al 50 kills met een jet. En nu ineens 38. Naai vogels.
Haha ik blaas daarnet een transport voertuig op met 6 man erin Nog 4 multi-kills te gaan voor de Rambo Assignment!
Kans dat ze ook een C4 op de stoel hadden. Die dingen gaan nooit waar je ze precies wilt. Lekker potjes gespeeld net. Aardig lang ook. Zat mijzelf wel op te vreten op Canals. Echt zo potje waar iedere kogel van de tegenstander precies jou moet raken. Hehe.
Ik speelde eerst alleen maar rush. Maar probeer laatste tijd ff alle assignments te halen. En dan heb ik wat meer de tijd op conquest. Ik moet nog aantal kills met het gunship. Die ga ik denk ik wel op rush doen. Schijnt wel snel te gaan. Ik moet trouwens ook nog 10 kills ? met die mobile artillery halen. Maar vind ik moeilijk, ik raak niks met dat kut ding. Vanavond nog ff paar potjes spelen. Iemand tips voor die kills met die mobile artillery ?
saaie kakzooi dat Rush vond t potje op kargh island leuk maar ik irriteer me veel te veel aan defenders niet zich niet met objectives bezig houden en de server loopt ook voor geen meter vol lijkt t , bij CQ gaat dat veel harder
Ik zal s een playlist maken met de wat ruimere mappen met meer voertuigen Metro vind ik altijd wel leuk maar zoals dat potje op bazar net was echt tergend saai en misschien oordeel ik te snel maar je hebt bij rush wel enorm veel quitters en mensen die naar t andere team springen iedereen weet blijkbaar of je beter attacker of defender kan zijn op iedere map en dat willen ze dan blijkbaar ook zijn maar kharg vond ik echt leuk, zowel attack als defend