1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol weet het niet. Zullen wel zien.
    Dacht dat we ook nog een video krijgen deze maand. :)
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja ik ben ook nog steeds geen held in vliegen. en ga ook vaak snel als gunner zitten.
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    awesome. ik doe het tegenwoordig wel aardig in de lucht.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jij moet als je een gunner bij je hebt wat ruimere bochten om je doelen heen maken, want je gunner loopt qua draaien altijd een beetje achter op de piloot

    zat van de week volgens mij op Kharg island ff bij je in de chopper en we waren steeds al over ons doel heen tegen de tijd dat ik doorhad wie we wilden gaan pakken :+

    Ik gunner eigenlijk alleen maar voor excellentvirus normaliter want irriteer me altijd kapot als chopper piloten niet eerst de andere chopper op gaan zoeken (en dan steevast uit de lucht geknald worden) maar gewoon ergens bij de eerste vlag gaan hangen.

    Vooral op Kharg island zie ik dat vaak gebeuren, dan parkeren ze op t dak van D en worden meteen kapot geknald.

    En vind t ook te kut dat er nog steeds zoveel suicide jets zijn, zit je eindelijk een keer met zn 2en in de chopper en de eerste de beste flapdrol die je niet kan raken boort zn jet maar in je zijkant


    edit:// ondanks dat ik nog steeds niet kan vliegen ben ik nog steeds top helicopter pilot van de xbw platoon :+ Zo zie je maar weer Gunner > Piloot wat punten halen betreft
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.
    Maar idd. De eerste prioriteit van een jet pilot of Heli is air van de tegenstander.
    Enige Heli die ik een beetje normaal kan vliegen zijn de little birds. Die reageren gewoon lekker.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien moet ik de controls eens aanpassen of gewoon meer oefenen maar ik kan het echt totaal niet. Kom nog net van de grond maar de eerste bocht die ik moet maken is altijd al mis.

    Zelfs in een jet wat veel simpeler is raak ik nog niks.

    Maar vind het ook niks om te gaan oefenen , ook al is het mijn eigen server dan nog voel ik me lullig als ik steeds onze choppers verpruts terwijl er ook goede piloten staan te wachten.

    Maar ben soms wel jaloers als excellentvirus me even met de chopper bij B afzet op damavand peak zonder iets te raken en ik de chopper daar amper die berg over krijg:+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Choppers lukt met nog wel een beetje. Kan het in de lucht houden met de normale default controls. Bij de Jet heb ik hem een paar dagen geleden op Southpaw gezet. Dat ging een stuk fijner. Maar echt potten breken doe ik niet in de air.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Spelen sommige mensen wel eens met de Colourblind optie On?
    Ik speel er nu een paar dagen mee door aanraden van andere mensen en het is een stuk fijner. De kleuren zijn een stuk minder blurry. En het is veel makkelijker om te zien waar je quad is etc. En zie de tegenstander ook een stuk beter.
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @Delphiki ik bedoelde ook meer jets. En met een heli ben ik altijd aan het stunten. haha.
    maar zitten er ook helis in air superiority
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is de vraag natuurlijk. Denk het wel. Zal heus wel ook alleen Jets only kunnen kiezen voor de server ofzo en andersom.
    Battlefield 1943 had het niet maar die hadden dan ook geen helicopters
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol hele avond nutteloos op een berg gelegen. Wil een long headshot maken. Paar keer dichtbij geweest maar net dan weer in het lichaam ofzo. Blijft kut dan als je van ver schiet dat je de kogel ziet gaan en een schot later zie je geen kogel. Heel vreemd.

    Edit: Jeeh 320 meter. Lol.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2013
  12. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is maar één manier om goed in helicopters te worden en dat is vliegen. Ik ben gewoon een paar keer in een lege server gaan zitten en vervolgens maar wat gaan vliegen. Een parcourtje voor jezelf uitdenken terwijl je vliegt, targets kiezen, etc.

    Je kunt bijvoorbeeld op Sharqi Peninsula heel aardig oefenen door gewoon alle gebouwen daar aan gort te schieten. Circlestrafen kun je proberen op de grote bol/silo ergens bij A in de buurt. Lege servers blijven meestal wel leeg.

    De lange headshot is mij ook nog steeds niet gelukt. Het schijnt dat je op Gulf of Oman een aardige kans hebt als er een paar snipers in de hoge flatgebouwen liggen. Je kunt ze dan vanaf B proberen te pakken. Liggen ze mooi stil, en met hun hoofd naar voren.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gulf of Oman, Firestorm. Ik had hem nu op Kargh. Vanaf de berg iemand in het gebouw tussen C en B. Vind het nu wel mooi geweest. Ik merkte nu pas echt heel goed dat je totaal niets toevoegt aan het team. Paar spot assist dat wel maar voor de rest niet veel bijzonder. Werd zelfs nog een keer lastigvallen door een teammate omdat ik lag te campen op de berg. :+ Groot gelijk had die.

    Over die heli heb je gelijk. En imo kan je het best de Little Bird gebruiken.
    Die kan ik momenteel wel prima tussen de gebouwen vliegen op Monolith en wat landen op een dak. Echte streaks haal ik er niet mee. Maar kan er wat kills mee maken. :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet gewoon een keer in het andere team gaan zitten en een berichtje sturen

    als je dan op kharg bijv op de berg gaat zitten en ik sta stil in de spawn aan de kant van D heb je hem zo :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Zo kan ik het ook idd. :+
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    kunnen we dat ook niet een keer doen bij die eod bot kill?? ha ha..heb ik dat ook gehad.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    EOD bot is zo gedaan hoor. Gewoon een TDM doen en wat rondrijden. :)
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja nou mijn EOD Bot is altijd dronken. maar ik kan het een keer proberen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina