Jij moet als je een gunner bij je hebt wat ruimere bochten om je doelen heen maken, want je gunner loopt qua draaien altijd een beetje achter op de piloot
zat van de week volgens mij op Kharg island ff bij je in de chopper en we waren steeds al over ons doel heen tegen de tijd dat ik doorhad wie we wilden gaan pakken
Ik gunner eigenlijk alleen maar voor excellentvirus normaliter want irriteer me altijd kapot als chopper piloten niet eerst de andere chopper op gaan zoeken (en dan steevast uit de lucht geknald worden) maar gewoon ergens bij de eerste vlag gaan hangen.
Vooral op Kharg island zie ik dat vaak gebeuren, dan parkeren ze op t dak van D en worden meteen kapot geknald.
En vind t ook te kut dat er nog steeds zoveel suicide jets zijn, zit je eindelijk een keer met zn 2en in de chopper en de eerste de beste flapdrol die je niet kan raken boort zn jet maar in je zijkant
edit:// ondanks dat ik nog steeds niet kan vliegen ben ik nog steeds top helicopter pilot van de xbw platoon Zo zie je maar weer Gunner > Piloot wat punten halen betreft
Laatst bewerkt: 29 jan 2013