Die assignments kan ik toch enkel op Close Quarters maps doen of niet soms ? Want conquest staat er niet tussen.
Weet ik niet, ik heb hem wel en aangezien ik nooit op de CQ-maps speel lijkt mij dat Conquest ook mee telt maar weet dit niet zeker hoor!
Zo ik heb eindelijk volledig afstand gedaan van h4 ben het helemaal zat. Terug naar bf3! Speel zelf meestal op een server die alleen maar operation metro, en wat andete kleinere maps speelt! Ben pas lvl24 volgens mij maar blijf dit zo'n vermakelijk spel vinden! En idd lekker ammo packs droppen en c4 of claymores plakken ^^.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe mappack.. Kijken hoe dat speelt met close quarter en toch vehicles. Vind die crossbow wel beetje gaar mja. Anyway weet iemand of er ook een hardcore NL server is waar veel met mic's wordt gespeeld?
Vind het wel vet dat ding. Ook moet die je die extra bolts ook unlocken volgens mij. As ik naar assignments kijk. Ook de random aardbevingen tijdens het potje maakt het wel leuk en alleen kleine heli's en kleine jeeps op de map maakt het niet te vehicle heavy. Ach ik heb premium dus haal hem toch wel hehe. Morgens weer een nieuwe gameplay video btw.
Ik dacht dat die BOW je wapen zou vervangen (beetje zoals een sniper rifle) maar blijkbaar is het een gadget voor de assault klasse. Het vervangt namelijk je eerste gadget (Medic pack/M320/...).
op zich wel goed, aangezien het met die explosive pijlen ook een soort noobtube is en je moet er toch niet aan denken dat iedereen zon ding bij zich heeft beperken tot 1 klasse vind ik prima
Je kan hem hebben voor alles classes volgens mij. Alleen het type pijl die je standaard hebt is afhankelijk van je class. En het neemt idd slot 1 in beslag. Dud bij support moet je dus je ammo box inleveren. Makes sense anders heb je unlimited bolts. Edit: Ah nee. Je hebt standaard de gewone pijl. En die andere kan je dus unlocken.
Wat ik zo lees. Is de standaard crossbow Slot 1 en als je dan extra speciale pijlen wilt hebben zoals explosive vult die slot 2 op. En kan je met je d-pad van bolt wisselen. Hier de assignments om die extra bolts te unlocken. http://battlefield.wikia.com/wiki/Assignments#Aftermath
Op battlelog staat per class op welke gadget-slot je de xbow kunt gebruiken: Assault: 1 (med kit/grenade-laucher/shotgun). Engineer: 1 (SMAW/RPG/AA/Javelin). Support: 2 (C4/claymore/mortar). Recon: 1 (TUGS/MAV/SOFLAM). Je kunt dan kiezen tussen een xbow met kobra sight of een (volgens mij) 12x optic scope. Er is verder niets te vinden over de soort bolts, maar het zou me niets verbazen als dat gewoon van de class af hangt. Explosive bolts voor engineer en scan bolts voor recon bijvoorbeeld. (Ik hoop het eerlijk gezegd ook, want ik had die xbow liever gewoon als een primairy gezien.)
Hmm unlimited bolts dus voor Support. Ik hoop dat het ook afhangt van welke class je gebruikt. Maar momenteel zegt een weer van niet en de andere van wel. Maar de assignments laten zien dat je die extra bolts moet unlocken.