1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad je moet de scan bolt, balanced bolt en explosive bolt unlocken.

    Maar de reden dat ik denk dat je de verschillende bolts enkel per class kan gebruiken, is de game-balance die anders verdwijnt. Dan krijg je medics die met spot bolts gaan campen, snipers die anti tank/air spelen, engineers/supports die niet meer anti-vehicle spelen, maar gaan snipen (campen) met een 12x scope e.d.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff klinkt als een zwaar nadeel voor sommige klasses, engineer wil je juist voor zijn Anti vehicle wapens, dan ga je dat niet inwisselen voor een boogje.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar voor support hebt je nu eindelijk iets tegen helicopters.
    Maar ik snap je punt.
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Tenzij die crossbow kinderachtig simpel is om te gebruiken in de praktijk vraag ik me echt af of je kans gaat maken tegen choppers.
    Het is vaak al moeilijk genoeg met een stinger en het is te hopen dat de crossbow niet de superieure is van de twee tegen helikopters.
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gisteren een leuk potje gedaan. had 35 kills met mijn M60E4 (wat me normaal nooit echt lukt met de M60E4), krijg ik een bericht van iemand met 'depat idiot'
    het 'idiot' gedeelte snap ik nog wel, maar wat bedoeld hij/zij met depat?
    hij/zij had mij meerderen keren gekilled dat ik hem/haar. dus zie het probleem niet.
    en die bow lijkt me wel wat. maar of het een blijvertje is...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal het niet weten eigenlijk. :)
    M60 is wel een leuk wapen. Maar je moet veel op een plek blijven als je gaat lopen ben je zo in het nadeel met maar 580 rpm. Heeft me vaak genoeg de nek omgedraaid.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  7. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ie 'bipod' bedoelde, maar het zal wel een of andere Franse loser zijn die geen Engels kan :+
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik speel de game op de PS3, maar jezus wat is die game verneukt met die custom servers.

    Vrijwel geen fatsoenlijke servers te vinden die gewoon non-stop conquest draaien. Of ze zetten de game op 300%-500% qua tickets, of ze hanteren idiote regels, of je killed toevallig een admin en 3 seconden later ben je gekicked door die sneue stumperd. 8) :F:

    Gister ook een server waarop stond 'geen backstabbing', en dan kun je dat letterlijk nemen (niemand van achter 'knifen'), of geen teamgenoten erbij neuken met kut-acties. Ik nam maar het zekere voor het onzekere toen ik achter een sniper kwam en heb hem maar veilig door zijn kop geschoten ipv neer te steken, maar toch.... =(

    De zoekfunctie is ook kut. Ik wil gewoon zoeken op officiele servers van DICE die alleen maar 100% Conquest draaien. That's it. Kan niet. Vaak zoek je dan op Dice en er staat CQ achter, en dan kom je dus ook terecht in een CQ potje, maar het volgende potje is dan weer Rush, waar ik niets aan vind.
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hosts die je eruit kicken als je beter als hun speelt :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe "exclusive" Aftermath clip. :)

     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik een beetje jammer vind is dat alle wapens op pre-determined plaatsen zullen liggen, lijkt me veel leuker als er meerdere plekken zijn en deze constant wijzigen.

    Nu ren je dus onmiddellijk naar plek A en dan naar B om bv. een wapen te halen.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik speelde niet eens beter. Ik was zelf al 3x gekilled, en de eerste die ik afschiet was blijkbaar een admin want 3 seconden later ben ik gekicked :emo: :emo: :emo:

    Te treurig voor woorden, dat soort figuren, en daarom ook zo kut dat DICE niet gewoon fatsoenlijke vaste Conquest servers in de lucht houdt, of ze makkelijker te vinden maakt als ze wel bestaan.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja vanmiddag nog, joinde een sessie waar HybridTheory85 in zat. zat niet in de zelfde squad, maar na 5 min gekicked...ach ja. heb gelukkig een paar leuke servers onder mijn favorieten staan waar geen regels zijn.:thumbs:
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind AK tot nu toe ongelooflijk saai, welke mode spelen jullie eigenlijk?
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net de MTAR unlocked, lekker wapen. Perfect voor TDM, ik ging net 36-20.

    Ik was wat op het BF3 forum aan het browsen en zag dat je Aim Assist had online, geen idee hoeveel effect het exact heeft maar heb het maar uitgezet.

    Wat ik nu misschien nog wil veranderen is mijn sensitivity, hebben jullie tips of andere settings wat ik zou kunnen proberen? Of spelen jullie met de default settings?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh echt waar? Heb je niet gezien hehe. :)
    Ben idd ook een paar keer gekicked. Paar keer achter elkaar toen ik de UMP45 gebruikte. Dacht eerst dat het daar aan lag. Maar heb er gewoon een paar onder me favorieten staan en de rest doe ik een beetje random. Vergeleken met potjes waar ik gekicked ben en de aantal potjes die ik gespeeld heb valt het relatief nog wel mee. Maar het blijft irritant ja. Zeker omdat je ook nooit de reden weet.

    Conquest/Rush/Team Deathmatch. En heel soms Close Quarters. Want dat is soms gewoon awesome met een shotgun. AK vind ik soms leuk. Maar op de 360 is het gewoon te groot imo en gebeurd er ook niet zoveel. Zeker in Conquest verspreid iedereen zich een beetje over de objectives. Waarvan er veel zijn op de maps. Bij Rush kom je elkaar iets vaker tegen.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik speel ietsje boven default, maar het is maar net wat je lekker vind.

    Dus als je denkt dat je te traag bent, schroef het een beetje op en speel echt even meerdere potjes met je nieuwe settings (het is altijd even wennen als het veranderd) dan weet je of het je beter of minder ligt

    hogere sensi is niet per definitie beter, als je meestal op afstand blijft is het overbodig en maak je het jezelf onnodig moeilijk
     
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik was ook zo weg na gekicked dan..ha ha. maar je squad zat vol.
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Merk dit vooral wanneer ik de AK gebruik met een 4x zoom. Dan werkt het zoveel fijner om de sensitivity lager te zetten, anders is het niet te doen ;)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dit werkt juist in Gears zo goed. Iedereen die dan naar het beste wapen toegaat. Dan kan je een veel betere balans vinden voor beide teams.
    Ik speel altijd CQ of rush.
    Aim assist is wel handig hoor, niemand zet dat uit.

    Ik heb sensitivity iets onder de helft staan. Hou niet van dat trage bewegen.
    Muah als het je ligt, kan je met een hogere sensitivity beter reageren. Ja op grotere afstanden is het moeilijker als je het moet leren, maar het is niets meer dan gewenning. Ik heb sensitivity in veel games hoog staan en een tijd met de razer onza gespeeld (dat je de sensitivity ook nog eens kan aanpassen op de controller). Ik hou er niet van om mijn pookje helemaal door te duwen. Maargoed als je het niet gewend bent, zou ik in BF zeker de sensitivity niet hoger zetten. Dan maak je jezelf het idd lastig.
     

Deel Deze Pagina