[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Onder het kopje multiplayer staat het.

Meer dan 24 spelers op een niet-dedicated server wil niemand dus ik snap het wel, blijft nu éénmaal het nadeel van de consoles.

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ow wat stom, zal IE9 wel zijn, die heeft wel vaker van dit soort kuren

3. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zeker kopen! :D
    Wordt de topper van 2011 denk ik!

4. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ga het zeker kopen.
    BFBC2 was zo goed, dat dit gewoon een must have is.
    Alleen het heet Battlefield 3, dus het is geen echte opvolger van BFBC2 neem ik aan?

Boxart is wel ernstig lelijk als je het mij vraagt.

5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Opvolger van Battlefield 2!

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind de boxart vet, lekker high techy.. Vraag me wel af trouwens wanneer we de normale trailer te zien krijgen, lees de afgelopen weken alleen maar tweets erover dat hij iedereen wegblaast, en dan komen ze met zo'n stom teasertje aan, ik wil het echte werk zien!

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    jah idd die boxart viel me ook al op, het heeft alles weg van een BC3 en niks van BF3.
    Een grote oranje 3 ofzo had toch veel passender geweest?

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee, omdat BF2 nooit voor de consoles verschenen is, en BC2 met alle consoles erbij een veel grotere player base heeft, dus dan kies je voor het laatste omdat dat meer herkenbaar is voor meer mensen.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Informatie over de limited edition aan startpost toegevoegd. Overigens is de kans groot dat dit onderdeel wordt van de '10 dollar deal' van EA, dus dat dit gewoon bij elke kopie van BF3 komt te zitten, zolang je hem maar nieuw koopt.

In de limited edition zit een uitbreiding genaamd 'Back to Karkand', hierin zitten 4 maps uit Battlefield 2, maar nu 're-imagined' met de frostbite 2 engine. Hiernaast zal deze uitbreiding ook wapens en voertuigen uit Battlefield 2 bevatten, en nieuwe rewards & achievements. Voor de mensen die geen limited edition halen zal deze addon een maand nadat Battlefield 3 is uitgekomen te koop zijn.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
  11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, maar dit maakt voor mij de keus er niet makkelijker op. PC of XBOX 360? :confused: Vooral het aantal players per server maakt mij erg aan het twijfelen.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, de 1e week of anderhalf kun je de game gerust offline spelen of laten liggen.. want tot dusver heeft geen enkele BF server het gedaan de eerste 1 tot 2 week. :)

13. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 2 was echt een top game, maar ik denk eigenlijk dat de Frostbite engine de game kapot maakt.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verklaar je nader, ik vind het juist één tactische toevoeging aan het genre.

15. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we weten nog niks over de engine
    Ik niet iig :+

16. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De frostbite engine bied de mogelijkheid dat de omgeving kapot kan? Ik zie dit met 64 man niet lekker werken. Ik zie karkand al instorten:lol:

Nu is dit nog niet bevestigd dat dit in BF3 zit maar stel... Voor de PC versie zal je wel weer een monster van een PC moeten hebben.

17. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man we weten nog helemaal niks 8)
    Van FB2 en gameplay niet

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    64 man support zullen we toch niet tegenkomen op de consoles. Ik neem aan dat een groot gedeelte gewoon weer destructive zal zijn, maar dat de maps wel gebalanceerd zijn. Ik heb vertrouwen in DICE.

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Nieuws | 6 februari 2011 - De eerste details omtrent de multiplayer van Battlefield 3 zijn bekend geworden via beschrijvingen van retailers. Daaruit blijkt dat de PC-versie ondersteuning gaat bieden voor 64 spelers online, terwijl de console-versies beperkt zijn tot 'slechts' 24 spelers.

Multiplayer
    Senior Gameplay Designer Alan Kertz ging via Twitter in op de heersende discussie, waarbij hij laat weten dat het een kwestie is van netwerk-performance, cpu/gpu-kracht en geheugen. De PC-versie loopt daarin voorop bij de huidige generatie consoles. Echter benadrukt Kertz dat de aantallen nog niet in steen staan en er mogelijk nog het 1 en ander wordt gewijzigd.

PS3 vs. Xbox 360
    Een veelgehoord argument is dat de PS3-versie makkelijk 64 spelers moet kunnen ondersteunen. Titels van Sony als Killzone 3 (32), Resistance 3 (64) en MAG (256) hebben namelijk bewezen dat dit wel degelijk kan. Naar verluid heeft dit echter te maken met de geavanceerde Frostbite 2.0 engine, die veel vergt van de aanwezige computerkracht. Kertz sluit echter niet uit dat er ook tussen de console-versies verschil gaat zitten.

Nieuws | 6 februari 2011 - Een gelekte reclameposter van Battlefield 3 verklapt wat de inhoud zal zijn van de Limited Edition, aldus CVG.

Map Pack
    Deze Limited Edition zal het "Back To Karkland" map pack bevatten. Met dit map pack worden 4 kaarten van Battlefield 2 toegevoegd, welke compleet gerenoveerd zijn, waardoor ze optimaal gebruikmaken van de Frostbite 2 engine. Naast de levels worden ook onder andere wapens en voertuigen uit Battlefield 2 geleverd.Quote:
    This themed expansion pack features four legendary maps from Battlefield 2 boldly re-imagined with frostbite 2 physics, destruction and visuals. Completing the package are classic Battlefield 2 weapons and vehicles, unique rewards, new Achievements/Trophies and more."
    Een kanttekening bij deze Limited Edition is wel dat het Back To Karkland map pack later ook gekocht kan worden door degene wie de standaard versie hebben gekocht.

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
  20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Opmerking over Frostbite hier ergnes bove, dat FB de gameplay 'kapot' maakt ... Kan ik iets in meegaan. FB heeft natuurlijk een enorme impact op de gameplay. Vroeger kon je achter een hekje nog schuilen. Die tijden gaan steeds meer voorbij. En terecht. Die hekjes voelt zo ouderwets aan, zo UT scifi, dan kan niet meer.

Maar, laat Dice dan in godsnaam wel zinnig met Achievements omgaan. Welke eikel die 'destruction 2' (of hoe dat ding ook heet) achievement heeft bedacht??? Dat men 'om ze te halen' niet normaal gaat gamen maar alleen maar suffe mortar strikes gaat plaatsen. Ik heb daar geen enkel goed woord voor over. Het is een K achievement, K bedacht door Dice en K uitgevoerd door gamers:) En zo zijn er meer.

Ik vraag me af waar dat grote 64 vs 24 online verschil trouwens vandaan komt. Liever zie ik 32 op consoles. 24 hebben we nu al in BC1 en BC2 gehad. Vind ik te weinig. Wellicht toch een pc kopen, al huiver ik van de verhalen over cheaters, hackers en aimbots (dan is een console toch een oase van rust en relaxed gamen)

Het mag duidelijk zijn dat MS eens moet gaan nadenken (of beter OPSCHIETEN) met een nieuwe XBOX. De 360 kan best nog mee voor de meeste games, maar de heel zware games (bv dus BF3 met FB2) zie je dat dat niet meer gaat. En dat verschil PC <-> 360 loopt alleen nog maar op.

Een XBOX 720 naast de 360 kan heel goed lijkt me. Duurt het te lang, dan gaat MS zeker de hardcore FPS gamers (de groep die Xbox groot heeft gemaakt!) verliezen op termijn. Ik ben nog niet zover maar het kan gebeuren. Het is aan MS om daar iets aan/mee te doen. Blijven ze casual Kinect, dan is het voor mij op een gegeven moment ook bye bye (welke game me daartoe zal overhalen??? wellicht BF3 inderdaad)

Laatst bewerkt: 7 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina