Ik geloof dat Infinity Ward, mochten ze hier OOIT kijken ( NOT ) je keihard uitlacht. COD is gewoon meer verkocht dan Battlefield OOIT, geloof ik. Battlefield 3 moet zich nog bewijzen. Beetje voorbarig om nu al de boel op te hemelen? Dat gebeurde met Medal of Honor ook ... look what happened over there Ik ga niet voor één game mijn gehele PC upgraden. Wil eerst MEER zien. Wat ik tot nu toe heb gezien was voor de PC, niet voor de consoles en daar baal ik als een stekker van want ik wil hem toch echt op de 360.
Klopt. De Battlefield serie is tactischer ... nou zou het van mij ook wel IETS sneller mogen spelen. In BC2 bewoog je af en toe ECHT te traag. Nou zou ik het niet erg vinden als er ook Killstreaks in BF3 komen hoor. Predator Missile? Airstrike? Ammo drop? Tank Drop? Het kan allemaal Zou helemaal leuk zijn als je team-maten dit kunnen verzorgen. Ach, ik zie het allemaal wel. BF3 en MW3 moeten gewoon lekker tegen elkaar gaan opboksen. Misschien dat Activision dan wel geld gaat steken in een nieuwe engine voor Call of Duty
Of BF3 het beter doet moet nog blijken hé? Dat zien we pas over ... uuuhh, 4maanden? Dat MW3 goed word weet je nu onderhand zelf ook. Never change a winning formula. De kans dat BF3 gewoon "PWN-AGE" gaat worden zit er DIK in. We zullen zien ... right?
Ik koop ze toch beide. FIFA12 er ook nog bij, worden 2 dure weken
Valt wel mee hoor. Bad Company 2 was ook MOOI op de XBOX.
Ik vind games die wat "softer" aanvoelen er vaak ook erg mooi uitzien. Kijk naar Killzone 2 en 3? Dat zijn toch ook PRACHT van games? De XBOX 360 doet echt niet onder voor een PS3. Als de mappen kleiner worden op de consoles blijft er meer ruimte over voor texturewerk. We zullen zien. Ze moeten nu echt met console stuff komen ... vraag me af waarom ze dit niet laten zien.
Tering, ik ben wel aan't QUOTEN geslagen.
Laatst bewerkt: 7 jun 2011