1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Allllaaaaang gedownload voor XBLA een tijdje terug, dus tja ach. :D
    Geoff van GT baalde ook dat we nog geen console beelden hebben gezien, vond ik heel eerlijk van hem dat ie dat zei en ik ben het ermee eens. please DICE, show es ff wat ;0)

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043

Motherf*ckers!_O_
    Dat stukje met de tanks.8)

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Damn, dat ziet er verbluffend goed uit (pc dat wel, dus wat die 360 er van gaat bakken??? ik hou mijn hart vast voor een teleurstelling, qua gfx en map grootte)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een PC maakt de game net wat scherper. Textures, de "size" van mappen. Echter vind ik dit niet altijd in een game ten goede komen. Bad Company 2 ziet er, in mijn ogen, ook al zeer strak uit op de XBOX.

We zullen zien. Ik twijfel er echter niet aan dat BF3 op de XBOX en PS3 er waanzinnig uit zal zien.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben benieuwd waar CoD mee gaat komen, want dit is fucking awesome!

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De enige boeiende game tot nu toe op de E3 en ook gewoon dit hele jaar _O_
    28 oktober wordt de ondergang van CoD.
    Doei Infinity Ward met jullie 4 jaar oude game wat na 2 jaar al niet meer leuk was. :lol:

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Wederom niks nieuws in die game. BO was al bagger en ik verwacht dat MW3 niet veel beter zal zijn (perks en killstreaks zijn voor noobs imo).

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Aub, laat CoD en BF verschillende games blijven, de meeste mensen van CoD wil ik niet zien in BF. Het zijn verschillende games en zullen dat hopelijk altijd blijven...

Ik word gek van al die filmpjes, het duurt gewoon nog een half jaar :mad:

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    MP is te bruut, dacht gewoon dat het singleplayer was :+

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Dice heeft zelf de strijd tussen de 2 verklaart, en grootste gedeelte van de games zijn gewoon hetzelfde.
    Het zijn beide moderne, realistische 1st person shooters.
    Alleen BF3 doet het net even 100x beter *)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uh what?

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    op de PC iig wel ja!

Ben toch bang dat BF3 op de consoles een teleurstelling gaat vormen voor mensen die zich te veel blindstaren op de graphics die je tot nu toe hebt gezien. Dan wordt het toch allemaal ff een stuk minder mooi + minder vloeiend.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geloof dat Infinity Ward, mochten ze hier OOIT kijken ( NOT ) je keihard uitlacht. COD is gewoon meer verkocht dan Battlefield OOIT, geloof ik. Battlefield 3 moet zich nog bewijzen. Beetje voorbarig om nu al de boel op te hemelen? Dat gebeurde met Medal of Honor ook ... look what happened over there :+ Ik ga niet voor één game mijn gehele PC upgraden. Wil eerst MEER zien. Wat ik tot nu toe heb gezien was voor de PC, niet voor de consoles en daar baal ik als een stekker van want ik wil hem toch echt op de 360.

Klopt. De Battlefield serie is tactischer ... nou zou het van mij ook wel IETS sneller mogen spelen. In BC2 bewoog je af en toe ECHT te traag. Nou zou ik het niet erg vinden als er ook Killstreaks in BF3 komen hoor. Predator Missile? Airstrike? Ammo drop? Tank Drop? Het kan allemaal :) Zou helemaal leuk zijn als je team-maten dit kunnen verzorgen. Ach, ik zie het allemaal wel. BF3 en MW3 moeten gewoon lekker tegen elkaar gaan opboksen. Misschien dat Activision dan wel geld gaat steken in een nieuwe engine voor Call of Duty :+

Of BF3 het beter doet moet nog blijken hé? Dat zien we pas over ... uuuhh, 4maanden? Dat MW3 goed word weet je nu onderhand zelf ook. Never change a winning formula. De kans dat BF3 gewoon "PWN-AGE" gaat worden zit er DIK in. We zullen zien ... right?

Ik koop ze toch beide. FIFA12 er ook nog bij, worden 2 dure weken :+

Valt wel mee hoor. Bad Company 2 was ook MOOI op de XBOX.

Ik vind games die wat "softer" aanvoelen er vaak ook erg mooi uitzien. Kijk naar Killzone 2 en 3? Dat zijn toch ook PRACHT van games? De XBOX 360 doet echt niet onder voor een PS3. Als de mappen kleiner worden op de consoles blijft er meer ruimte over voor texturewerk. We zullen zien. Ze moeten nu echt met console stuff komen ... vraag me af waarom ze dit niet laten zien.

Tering, ik ben wel aan't QUOTEN geslagen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch denk ik dat MW3 qua verkoopcijfers op de consoles dit jaar nog onaantastbaar blijft.

ALS BF3 echt veel beter blijkt te zijn zal dat in het komende jaar zn effect gaan hebben op de reputaties van beide franchises en ALS ze dat een paar jaar consequent blijven doen zullen ze misschien over een jaar of 2 CoD van de troon kunnen stoten.

Dit is niet iets wat even in jaar tijd gebeurd volgens mij, CoD is vooral in amerika zo ingebakken in de mainstream dat daar echt tijd overheen moet gaan.

Of ik moet er volledig naast zitten en het moet net zo gaan als met Halo 3 en CoD4. Niemand had destijds verwacht dat er aan het eind van dat jaar meer mensen CoD online zouden spelen dan Halo.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige manier waarop BF gelijk kan komen is als ze de game mainstream gaan maken. Dat is dan ook meteen het punt waar ik af zou haken.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond BF2 BC (MP) juist erg lelijk op de xbox. Verder vond ik het ook nog super traag aanvoelen allemaal.

Je kan mij niet vertellen dat ze BF3 met mooiere graphics vloeiender kunnen laten lopen.

en t is wel verdacht dat ze niks van de consoleversie laten zien idd. ;)

Maargoed, ik hoop dat BF3 op de consoles ook vet wordt. Goede concurrentie is alleen maar beter voor de totale ontwikkeling binnen het genre.

En dat dilemma van pcupgraden voor 1 game heb ik dus nu ook een beetje.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Feit dat de maps zo groot zijn heeft effect op de graphics. Daarnaast ziet CoD er ook gewoon lelijk uit hoor. Zeker niks speciaals. IK speel trouwens liever op maps waar je nog het gevoel krijgt dat er een oorlog is ipv 6vs6 op 10m2...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hebt mainstream zijn in de zin dat iedereen je merk kent en je zelfs genoemd word in films , series etc . En je hebt mainstream in de zin van toegangelijk.

Ik denk dat BF toegangkelijk genoeg gemaakt kan worden om in die eerste categorie te vallen zonder meteen echt 'arcadey' of 'casual' te worden.

Maar misschien heb je wel een punt. Misschien is BF wel niet arcadey genoeg om ooit zo succesvol te worden als CoD omdat de doelgroep nu eenmaal iets smaller is.

Ik ken zeker wel mensen die alleen Fifa, Guitar Hero en Wii spelletjes spelen die wel eens een CoD van me lenen voor de SP maar die ik nooit een BF zal zien kopen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meeste die BF spelen vinden te controls en bewegingen te traag/stroef. Het is gewoon wat realistischer. Hier moet je eigenlijk wel scopen om een kill te maken. In andere games kun je gewoon sprayen. Vraag me af of de devs zelf wel eens een wapen gevuurd hebben.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien wel , maar ze hebben zeker niet de intentie gehad om dat zo realistisch mogelijk na te bootsen :+

Maar door wat je net zegt zou het best kunnen dat BF gewoon niet groter kan worden dan het nu is. Misschien dat ze nog een paar miljoen spelers van CoD kunnen afsnoepen maar misschien zijn ze wel gewoon te hardcore voor de nr 1 positie.

(Nu ik dat zo schrijf bedenk ik me dat als je BF vergelijkt met bijv Arma het eigenlijk helemaal niet hardcore is, maar toch is dit wel een punt wat het niet makkelijker maakt voor BF om CoD van de troon te stoten volgens mij)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina