1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @Rampage: alsjeblieft niet zeg =( killstreaks is juist iets waar de laatste 2 Cod games over struikelt. nee klasse gebonden dingen werkt nog altijd het best.

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh COD heeft even wat meer delen dus ja, dan is het niet zo moeilijk om meer te verkopen. Ik durf te wedden dat 1942, Vietnam en BF2 meer hebben verkocht dan COD 1 tot 3 alleen al vanwege dat het puur multiplayers waren en COD niet.
    BF3 hoeft zich niet te bewijzen. Dat hebben ze al gedaan met Bad Company en nu al de trailers van BF3.

Dat MW3 goed wordt weten we nu al? Uhhhh fanboy alert?
    Het wordt WEER hetzelfde wat we nu al 4 jaar zien van ze.
    Tuurlijk moet je een winnend concept niet snel veranderen, maar na 4 jaar mag er wel eens iets totaal nieuws komen.
    Doet BF toch ook? BF2 was weer iets nieuws op 1942 en Bad Company weer op BF2.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe komt iedereen er toch bij dat CoD meer delen heeft? Zo enorm verschilt dat echt niet

http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_(series)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_(serie)

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  4. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zien die filmpjes er dik uit zeg!!!\o/

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar driekwart van die lijst zijn EXPANSIONS
    Niet een totaal nieuwe game!! Wat bij COD WEL het geval is.
    En dan zitten er ook nog gratis games bij. We hadden het over verkopen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Okay , dan laat ik alleen de full retails staan

Hoeveel minder zijn dat er vergeleken met alleen de full retail CoD's?

Tellen is best lastig blijkbaar

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Battlefield zich nog moet bewijzen?!
    Battlefield was al DE MP shooter toen CoD nog met de single player aan het klooien was in deel 1 t/m 3.

Blijf alsjeblieft CoD spelen en blijf lekker weg bij BF.
    Snellere actie:emo:
    killstreaks:emo:

Dit zijn juist punten dat je niet in een BF game wilt zien.
    Killstreaks zorgen ervoor dat je van die noobs krijgt die alleen maar voor eigen succes(i.e kills) gaan en niet voor de gezamelijke team objective wat juist het sterke punt van BF games zijn. Het samenwerken naar een gezamenlijk doel!

En snellere actie is voor hersendode 12 jarige die op moment van spawnen snel 4 grenades spammen, een magazijn of 2 binnen 20 sec leeg pompen en vervolgens al dood zijn om te respawnen en repeat.
    Oh wacht, ik heb nu de complete CoD MP omschreven...

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die punten uit Rampage's post komen toch nevernooit niet in BF3, en thank God daarvoor.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch.. battlefield brengt net dat stukje tactiek wat COD nooit heeft gehad.. teamwork, nadenken voordat je een aanval gaat doen, klasses i.p.v. streaks.. lekker houden zo, anders krijgen we weer zo'n medal of honor multiplayer. :)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, en ik denk dat we het er allemaal (op maxqubit na ) wel over eens zijn dat dat het toch net niet was

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Begrijpend lezen is niet jou sterkste punt of wel? Belachelijke comment ook. Je kan ook zeggen dat snelle actie voor mensen is die het allemaal nog aankunnen? ;)

Ik heb niks tegen Killstreaks in Battlefield. Als ze maar niet zo achterlijk over the top zijn zoals in COD. Ik zie het allemaal wel.

En ja, Battlefield moet zich zeer zeker WEER bewijzen. COD hoeft dat niet meer, dat staat.

Vind overigens wel dat er een stel hier belachelijk snel op hun teentjes zijn getrapt :+ Veel zag ik ook bij het Medal of Honor topic voorbij komen ... juist, wat is daar nou van gekomen? Zoals ik al gezegd heb, ik koop de game toch wel.

Enne, 6v6 op 10m2? Juist, snelle actie. Beter als 12 v 12 op 500 m2 waar je de eerste 20 minuten je ogen uit je kop kijkt omdat je niemand tegen komt. 12 v 12 op de grote mappen in BF is niet te doen. Te weinig spelers.

Laat me wel duidelijk zijn, ik ben blij met wat ik zie. Jammer genoeg geen console beelden wat me wel zorgen wekt. Heb Bad Company 2 en Battlefield 2 Modern Combat beide op de 360. Heerlijk om te spelen ...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ooit gespeeld dan? Want dan wist je dat het juist heel goed te doen is.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    12 vs 12 is goed te doen zolang iedereen maar lekker rond de objectives bezig is. Maar 32 of 48 spelers zou ik zeker geen nee tegen zeggen. Hoe grootschaliger het BF slagveld hoe beter wat mij betreft.

Maar dat zal wel alleen voor de PC versie weggelegd zijn.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon lekker met 64 man op de pc:+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens.

16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    blijft er goed uitzien alles , maar nog steeds allemaal pc beelden
    of heb ik die voor de console gemist ?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wil ik niet, ik wil lekker op de 360 spelen!

Voor de PC heb je vaak dat je zelf een dedicated server kan huren. Waarom kan dat eigenlijk niet voor de 360?

Als een dedicated server dat deel afhandeld dan moet het toch kunnen om met zn 50'en battlefield op de 360 te kunnen spelen?

Gewoon niet meer voertuigen erin stoppen dan er nu al in zitten en dan moet de 360 dat grafisch toch wel trekken?

Zou er zeker eentje huren , en met mij denk ik velen

En dan weer gewoon een goed werkende serverbrowser ipv alleen maar matchmaking

( JA ik weet dat wat ik omschrijf de PC versie van BF is maar ik wil dat gewoon ook op de 360!)

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom ga je voor de 360 versie ipv de pc versie al ik vragen mag?

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Dedicated gaan ze toch niet aan beginnen. Vind het alleen wel vreemd dat je met de bandwith van tegenwoordig toch wel aardig in de buurt kan komen om een goede HOST te zijn / vinden? Althans, lijkt mij.

Ik wil gewoon op de 360 knallen. Ben alleen ERG benieuwd hoe dit er uit gaat zien.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vooral door mn friendslist.

Ik heb een friendslist vol mensen waar ik al jaren mee samen game op de 360 (sinds RSV)

En om ze allemaal over te halen om een dikke game-pc te kopen gaat me niet lukken.

Daarnaast heb ik ook een aardige setup nu qua TV en versterker en dat gamed voor mij persoonlijk toch fijner dan achter een bureau.

Nu weet ik ook wel dat ik ook een dikke game PC aan mn TV kan hangen en dan met een Microsoft controller kan gaan spelen maar dan kicken de muis _ keyboard spelers m'n ass te hard :+

Bandwidth is het probleem niet. Maar een host verbruikt door het host zijn ook andere resources (geheuge, CPU etc).

Dus dat deel zou je dan uitbesteden aan een externe server die je wel volledig onder controle hebt.

Goed voorbeeld is Rainbow Six : Vegas. Daar had je in de MP een optie om je 360 als dedicated server te laten draaien. Als je dat deed kon je 8 vs 8 spelen in plaats van de normale 6 vs 6. Doordat de 360 op dat moment alleen maar host hoefde te zijn en niet EN host EN 1 speler hoefde te faciliteren.

Nadeel was wel dat je dan 2 360's moest hebben maar aangezien dat in de hoogtijdagen van de RROD was hadden veel van mijn vrienden toch wel een backup rondslingeren.

Zoiets zou ik voor BF ook wel weer willen maar ik ben bang dat we die gouwe ouwe tijd van serverbrowsers niet meer terug gaan zien en we voor altijd opgescheept zijn met matchmaking systemen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina