[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Melee ziet er wel dope uit trouwens.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Niet alleen de Melee volgens mij ;)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wou net zeggen.
    Zoek het maar uit, duik morgen joeptoep wel op.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Weet ik, maar ik hoor er niemand over praten, terwijl het toch beter is dan bijvoorbeeld het melee-en in BC2.

5. Dorksided

Dorksided joebob

Leuk Bevonden:
    0
    Zo wat een waardeloze show zeg, nu mogen we weer zeker die 12 minuten faultline vid gaan afkijken.
    Yeah slapen maar dacht ik.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Vind alles er wel dope uitzien :D
    Wil nu eindelijk wel een keer Xbox gameplay zien. Ben benieuwd wat ze uit het beestje kunnen pompen :9

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Slap gezever. Ik ga plat. Zie het morgen wel. :+

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou er was dus niks, eerst veel gelul van die mariniers...daarna de trailers die we allang kennen. Even wat PC beelden gezien van mensen die in die booth speelden, en toen was het afgelopen. Zero console.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geen Xbox 360, wel PC en PS3 :mad:.....

Je kunt het ten eerste in deze video zien op 45 en 53 seconden, daar staat PS3 footage.

[yt]qyvySEdG2SQ[/yt]

En dan dit...

Battlefield 3 is not playable on Microsoft's Xbox 360 at E3, CVG understands.

Why? DICE is being very upfront, telling press that the SKU simply "isn't ready" and that it doesn't want to show the game "until it's the best that it can be".

Click to view larger image
    It's rare for a triple-A title not to be playable on all three formats at the globe's biggest consumer show - or at least playable on a 360 pad on PC.

That said, Battlefiled 3 is very much one of the darlings on the E3 show floor. We saw gameplay running today and it looked very much like a contender for the game of the show. It was, after all, No.4 in your Most Anticipated games of the event, pulling in approximately double the votes of fierce rival Modern Warfare 3.

Battlefield 3 is due for release on Xbox 360, PS3 and PC in October

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PS3 is niet eens echt footage, meer een screenshot :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar het bewoog wel, heel kort...maar toch , net als de rendering. Maar ja, ik wil hem echt voor 360 halen. Online gamen zonder party chat is 3x niks gewoon plus meerendeel van mijn vrienden heeft niet eens een PS3. Kom op Dice. Stel dat de game gewoon niet af is voor 360 vóór oktober, stel de boel gewoon uit dan DICE. Wij hebben onze online fix ook wel met Gears 3, en niet zo'n beetje ook.

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Isn't ready yet ... Wait, whut?

Zal toch niet zo zijn dat de 360 gewoon de MINSTE word? Lijkt me stug ... Overigens zitten er 2 beelden in voor de PS3. Van beide ben ik ZEER te spreken :) De "omgeving" en die vent die praat.

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Is er een lead platform in de ontwikkeling?

Vraag me af waarom er geen 360 beelden bij zitten.

14. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat offscreen gameplay van de ustream van gister

[SPOILER1]

[/SPOILER1]

@ hierboven, PC is lead platform

Ze laten altijd het beste zien, PC dus

Kijk ook maar @ http://publications.dice.se/
    staan vooral dingen voor dx11 en PS3 specifiek (ps3 zelfs een hele presentatie)

Zullen het in september wel zien tijdens de beta \o/

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lead platform is PC , de Xbox 360 is nog niet goed genoeg om te laten zien want als ze het nu laten zien gaan mensen mekkeren van : Wat ziet dat er lelijk uit :+

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Wil niet heel lullig doen, maar op die cam-beelden ( ondanks de kwaliteit ) zie ik nou niet echt iets dat de XBOX niet aankan. Grote mappen hadden we met BC2 ook al ... sommige zagen er ook echt heel mooi uit. De "Thunder-Run" tank-gameplay is ook niet echt iets nieuws. OOK dit zat in BC2 en doet grafisch niet veel onder voor wat ik nu zie.

... ja, ik praat mezelf hoop in :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Heb je wel gelijk in vind ik,maar ik denk qua bepaalde technologie,bepaalde shaders waardoor die prachtige belichting mogelijk is, dat de 360 daar misschien moeite mee heeft. Tot nu toe is er geen enkele multiplatform game geweest die echt vreselijk veel mooier was op PS3...maar ja, we shall see. Niet zo lang geleden had DICE nog een speciaal artikel over alleen de 360 versie en dat die heel mooi was.....

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het bovesntaande is op zich wel een signaal dat de 360 versie op zijn minst achterloopt in de ontwikkeling. Dat zal wel bijgetrokken worden in de komende maanden, maar echt hoopgevend is het ook weer niet.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In een dwaze bui heb ik het spel al gekocht via Origin, de EA variant van Steam. Weet er eigenlijk nog weinig van, maar een miskoop zal het toch niet zijn. Ik geef sowieso de voorkeur aan de PC versie. De PC is lead platform en heeft de mooiste graphics. En ik vind het een pluspunt dat de PC versie met 64 man online kan. De Xbox 360 en PS3 versies kunnen maar met 24 man online. Ook genoeg natuurlijk. Als je PC het aankan zullen de meeste mensen denk de PC versie kiezen. Maar de console versies zijn ook goed natuurlijk.

20. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws je kan nu zelf kiezen of je gerevived wordt of niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina