1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Naar mijn weten hebben de heren die Infinity Ward hebben verlaten het recht van de naam Modern Warfare, dus wordt gewoon een nieuwe CoD dan dacht ik, gemaakt door 3 studios.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Bad Company 2 werd na een aantal keren spelen snel saai. Mede dankzij de slechte support en uitbreidingen die de game kreeg. Tuurlijk, je had de "Vietnam" editie, maar ... eerlijk is eerlijk. Je koopt een game in het heden om terug te gaan naar het verleden?

Nee, dankje.

Heb liever dat ze met Battlefield 3 echt back-to-basic gaan. Heb de voorgaande games allemaal gespeeld. Heerlijk vliegen en in een tank cruisen. Als het maar niet zo houterig of gaar word als Medal of Honor. Er mag wel een beetje Call of Duty over deze franchise heen gesprinkled worden ;)

3. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk best jammer dat er ook een singleplayer bij zit ;)
    Ik bedoel battlefield IS multiplayer! Ze kunnen hun tijd beter in de multiplayer stoppen dan in de singleplayer :)

4. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal EA nooit doen. Er is een grote markt aan gamers die geen Xbox Live hebben. Door alleen een multiplayer uit te brengen mis je een grote doelgroep.

5. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in... Ik heb de screens op de vorige pagina gezien en ik ben eigenlijk toch ook wel benieuwt naar de singleplayer :D Ziet er erg goed uit!

Dit wordt nog een lang jaar wachten ;)

6. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit dan al bevestigd? :confused:

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.113
    Aangezien de zeer matige EA-servers, is het wel plezierig dat ze er ook een single-player in gooien.

Daarnaast hoop ik eigenlijk ook op een 'MP' tegen bots, maar dan zo goed als destijds met Timesplitters, zodat je ook offline op je eigen niveau kunt oefenen, desnoods co-op met een vriend. Met Timesplitters Future speelde ik dan met die vriend in een groepje van 2 tegen een zootje bots. Als het te moeilijk was kozen we wat andere bots uit, of verminderden we het aantal, en als het te makkelijk was, dan vice-versa.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De eiffeltoren kan kapot, dus of je speelt in Parijs, of in Las Vegas ;)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En daarnaast was de SP van BC en BC2 gewoon goed te pruimen.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.783
    Wat? Het verhaal is anders prima in de Battlefield games hoor. Ik heb me prima vermaakt met Haggard en Sweetwater and take the point Sarge. :thumbs:

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Normaal gesproken kun je misschien zeggen dat de singleplayer resources wegneemt van de multiplayer, maar een multiplayer game van DICE kun je gewoon altijd blind kopen, omdat die altijd geweldig zijn, met of zonder singleplayer.. Ben ook wel benieuwd naar de co-op mode eigenlijk!

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Het gaat mij niet om dat de MP te pruimen is maar om de replay value die VAAK ontbreekt in de Battlefield series.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.377
    Valt ook wel mee medal of honor multiplayer was toch ook door dice gedaan? dat stelde ook niet veel voor.:+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.783
    Ik vond die anders best wel vermakelijk, ondanks het vele campen en spawnkillen.

15. HArdSoul

HArdSoul GAMER4LIFE...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dus niet dat ze de call of duty franchise achter na gaan. Call of duty is dus echt als een kip zonder kop rennen en maar schieten. Teamwork is er ver te zoeken in call of duty. Battlefield is juist meer teamwork, tactischer en de mappen zijn groter.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik dus ook, smaken verschillen nou eenmaal, maar aan BF BC2 heb ik veel meer plezier beleefd dan aan MW2 en BO samen. Het enige minpunt was het aantal maps, maar de speelmode Rush maakte ongelofelijk veel goed!

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel Bad Company nog steeds bijna dagelijks en dan Vietnam, echt top!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.783
    Gold Rush moet gewoon terugkomen, dat vond ik net wat vermakelijker dan gewoon Rush op de een of andere manier. :thumbs:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Kun je me even het verschil opnoemen tussen Rush en Gold Rush? :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.783
    Nee, maar het idee van Goud was gewoon leuker. :+:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.