[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar kan het de gemiddelde casual MW2 console speler ene ruk schelen wat er op het PC platform gebeurt?

Dan heb ik het over de miljoenen vaste CoD klanten die 1 shooter per jaar kopen en daarnaast misschien een FIFA of en race spel en meer niet..

Die moet je volgens mij zien te pakken.

Who gives a fuck dat je meer op PC verkoopt als de sales op de 360 het 3 voudige zijn.

En ik zie nog een zwakke plek in die strategie, ik vind MoH nogal een zwakke schakel in dat verhaal. Je kan van CoD zeggen wat je wilt maar ze leveren elk jaar een game van ongeveer gelijk niveau af.

Maar MoH vind ik (en met mij denk ik vele anderen) echt wel 2 klassen minder dan BFBC of BF .

Ik weet dat jij een fan bent van MoH maar voor mij voelde het echt als een tussen-game. Een verplicht nummertje waar niet de volle 100% inzet achter zat.

En ik geloof ook niet dat DiCE in een jaar tijd een MoH in elkaar draait. Dus dat is dan weer half door een andere studio gedaan en word dan weer net zo'n 'redelijke' game.

Ik denk dat de grootste kans die EA heeft ontstaat doordat Activision zo conservatief is als de pest met zijn IP's.

Het liefst veranderen ze niks. En dat gaat ze opbreken. Misschien nog niet definitief dit jaar maar dan wel het volgende jaar of het jaar daarop.

En dan komt er nog een kans in de vorm dan de nieuwe hardware die we toch wel binnen nu en 2 jaar kunnen verwachten. Dat creeert een kans voor alle grote spelers om als 'DE' game uit de startblokken te komen voor die generatie.

2. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ maxqubit

Sorry, maar dat verhaaltje wat jij hebt getypt is echt ontzettend vaag... EA zal Battlefield 4 echt niet in 2013 uitbrengen. Dat is al over twee jaar. Battlefield 3 komt zes jaar later uit na Battlefield 2... Dan zal EA echt niet met Battlefield 4 al in 2013 komen aanwaaien.

En wat bedoel je in godsnaam met Calais (360) en Normandië (PC)?! 8)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    _O_

4. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Invasie geallieerden tijdens 2e wereldoorlog?

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat weet ik heel goed. Geschiedenis is mijn lievelingsvak en een soort van hobby van me! ;)

Maar wat bedoelt ie dan met Calais op de Xbox 360 en Normandië op de PC? Ik ben er vorig jaar nog geweest... :9

Heeft hij het dan over MOH 2 ofzo? Want ik snap die hele zin niet. :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::'-(

7. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet zeker maar volgens mij deden de geallieerden een afleiding manoeuvre op calais en hebben toen normandie aangevallen ofzo?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :)
    Hebben daar een nep leger neer gezet.

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Allemaal leuk en aardig die concurrentie strijd en de bashes die daar uit voort komen maar ik heb liever dat de games gewoon eens wat anders gaan doen dan de ander. De eerste Bad Company had een goede multiplayer en een originele singleplayer. De vrijheid en de humor in die game zag je nergens. Vervolgens gingen ze hard op het bashen van de Call of duty reeks maar veranderden ze hun singleplayer in precies diezelfde meuk die ze zo bekritiseerden (lineair, geen vrijheid, kansloos verhaal, minder humor). Als ze nou gewoon hun game eens laten spreken en wat anders doen dan de concurrent dan zou de strijd postief zijn. Nu zitten we met allemaal zinloos gebash en zinloze vergelijkingen.

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    MOH op de pc met Full HD en Full detail ziet er echt wel goed uit hoor. Vind het beter dan BF 2 BC iig.

leuke theorie van Max. maar wie weet lanceert Activision wel een hele nieuwe engine op 60 FPS voor de volgende generatie consoles.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Armor van Heli's moet wel drastisch omlaag in deze game. 100+ kogels uit een 50cal en ze vliegen vrolijk door...

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in Vietnam juist weer net andersom , en omdat die later uitkwam kan het best zijn dat ze dat aanhouden voor BF3.

13. h4nshotfirst

h4nshotfirst Straight Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht weer, organisatie en hevig verzet aan Duitse zijde zorgde voor het bijna falen van de operatie. Niet een nep leger of andere historische nonsens.

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gewoon source onderzoek. MoH en BF in rotation http://www.develop-online.net/news/37956/EA-Battlefield-and-MOH-games-in-annual-rotation (Dice doet niet meer MoH maar DC doet alles SP en MP)

Ja en dat sommige MoH nix vinden, tsja, EA zet MoH gewoon in als secondary fire, lijkt me logisch, en dan zou 2013 BF4 zijn (wat is daar gek aan als MW1, MW2 en MW3 exact hetzelfde ritme volgen)

Verder, heeft EA/Dice gezegd dat PC leading is

source: http://www.geforce.com/#/News/articles/battlefield3-interview

En de normandie/calais ... nou ja, zo moeilijk lijkt het me niet, je gaat niet aanvallen waar de verdediging het sterkst is. Het is niet BC3 (console title) het is BF3 (een PC titel) dus lijkt me duidelijk dat ze vanuit die postie Activision/IW/MW aanvallen

Of kan iemand ergens een artikeltje doen waarin staat 'Wij, BF3, gaan head-on met MW3 op 360 want daar ligt het geld en PC kan ons niets schelen'

Als je goed leest zie je duidelijk dat ze EERST voor PC gaan (Normandie) en DAARNA aan consoles denken (Calais komt dan vanzelf wel) Dat doen ze niet voor niets, en dat is logisch want PC gaat met de tijd mee en consoles veranderen in rap tempo in telramen.

Wat er mogelijk kan gaan gebeuren (zeker als MS weigert voor 2013 een consoles uit te brengen) is dat gamers weer zoetjes gaan gaan migreren naar PC en tegen die tijd heeft MW daar niets meer te zoeken (want MW3/PC is een console port terwijl BF3 native PC is)

Dit alles maakt ook dat ik met BF3 misschien na 10 jaar wel weer pc gamen ga overwegen. Ik ben niet zo van de Kinect (wat MS idee is) maar ben uiteindelijk toch meer een gfx/hw junkie. 360 was erg leuk, maar met BF3 op PC komen wel heel duidelijk de barsten tevoorschijn (en EA/Dice spelen wellicht op dit gevoel in)

Laatst bewerkt: 15 jun 2011
  15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond in show van Jimmy Fallon is world premiere van PS3 beelden.
    Zal niet veel verschillen van 360 dus is eigenlijk ook beetje 360 beelden.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Vanavond eerst Uncharted 3 en donderdag BF3. Maar goed...PS3 beelden dus? Was er niet een bepaalde site van BF3 trouwens wat over bepaalde technologie ging en daar stonden ook PS3 logos bij? Het kan misschien bepaalde shaders of iets dergelijks betreffen waarover PS3 wel beschikt.

17. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt wel steeds angstiger dat de 360 versie 't minst wordt.. mja 360 beelden zelf dus niet vandaag?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waar the FOK komt nu ineens weer boven water dat er alleen PS3 beelden geshowed worden? :emo:

19. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee, 2 posts hierboven:p

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... er staat specific CONSOLE footage. Kan dus de PS3 OF XBOX zijn. Volgens mij was een XBOX programmeren nog altijd simpeler als dat van een PS3.

XBOX en PC verschillen niet echt veel van elkaar. PS3 daarintegen wel. Ach, ik zie wel. Hoelang nog :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina