1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Officiele BF facebook pagina staat toch echt world premiere console footage ON PS3
    Niks over 360 beelden.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zie het. Je hebt gelijk :thumbs:

Vind het wel vreemd. Zou de 360 dan aan't einde van z'n latijn zitten?

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt allemaal goed!

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ach, ik denk dat de 360 versie best te pruimen is. Ik koop/speel die in ieder geval. Maar het geeft imho (imho zeg ik duidelijk) wel aan waar de prio's liggen bij EA/Dice. Dus eerst PC, dan merkwaardigerwijs PS3 en als laatste 360.

Hmmm, dat is wel eens anders geweest (en bv MW3 is de prio precies andersom)

Kan strategisch zijn, kan toeval zijn, kan met de techniek te maken hebben. Misschien is het gewoon zo dat de full glory of Frostbite 2 niet meer helemaal tot zijn recht kan komen op 360??? Misschien dat ze denken, 'Kom op MS, launch een nieuwe console'

Ik ben nog niet zo bang voor BF3, waar ik bang voor ben is dat ik in 2013 nog steeds geen nieuwe Xbox heb. Tegen die tijd is mijn smartphone nog krachtiger dan een 360. Misschine is BF3 gewoon de eerste game die daar de consequenties van trekt (en volgen er later meer, gewoon kijken waar FarCry3, MoH2 etc. de nadruk gaan leggen, als die ook over PC dit en dat beginnen dan weet je wel hoe laat het is:))

Ik las laatst een artikel dat MS zich ook nu ook nog geen nieuwe console kan permiteren vanweg Kinect, die investering moeten ze er eerst uithalen. Dus wellicht dat wij (xbox FPS gamers) daar dus last van krijgen, dat zette mij wel aan het denken (en vandaar dat ik misschien wel 'verplicht' moet gaan migreren naar PC omdat ik niets heb aan Kinect)

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alleen omdat ze footage van PS3 laten zien zou de prioriteit daar liggen?

En de veel hogere verkopen val al hun eerdere games op de 360 zou ze koud laten?

Bizarre gedachte, ga er maar van uit dat de 360 versie zeker niet minder word dan de PS3 versie

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat hopen/proberen ze. Echter zullen er op de console veel meer games verkocht worden. Console zal altijd leading blijven of ze dat nu willen of niet. Slim zou zijn om daar dus ook meer aandacht aan te geven als ze het tegen Activision willen opnemen...

Het is zeker leading op het gebied van graphics en physics, maar als ze echt denken en gaan voor sales op de PC dan is dat zoals ze zelf zeggen "EPIC FAIL".

Zitten een aantal verbetingen bij.

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ligt de prioriteit bij dit deel op de PC.
    Dit is het eerste echte vervolg op de BF serie sinds 2142. En gezien BF gewoon een PC franchise is.
    Bad Company is ook BF maar toch was het een soort van eigen franchise.
    Heel veel PC gamers waren boos dat ze met BC gefocused waren op de consoles (sowieso met deel 1) en dat ze de prone en vliegtuigen er uit hadden gehaald (wat gewoon eigenlijk bij BF hoort).
    PC gamers hadden ze met BF3 echt beloofd om voor de PC weer helemaal terug te komen naar hun roots.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar gaat het niet om. Omzet zal velen malen hoger liggen op de console. Dan moet je daar het meeste tijd en geld in steken. Doe je dat niet steel je gewoon van je zelf.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Juist, en daarom is het ook zo fascinerend dat TOCH de nadruk op PC lijkt te liggen ... dan kan je alleen afvragen waarom dat is?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het zou dan nog 1 van de weinige devs zijn die naar de fanbase wil luisteren en niet meteen een game te mainstream wil maken.

11. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Van activision winnen ze het toch nooit(ik ben zelf totaal geen CoD fan, ik speel nog altijd BF2 + Expansion op mn pc) maar CoD heeft teveel 14 jarige kut kinderen die dat spel na een jaar weer kunnenb kopen dus CoD gaat weer als een idioot verkopen.

ik hoop gewoon dat het BF2 gevoel nog helemaal in de game zit..

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het zo, als je die lijst van ervaringen ook leest, zal je zien dat het allemaal een stuk realistischer wordt dan CoD, dus geen run en gun gameplay _O_

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maar dat sowieso al nooit de doelstelling van Battlefield, dus daar verandert niks aan :+

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, toch fijn om een bevestiging te lezen ;)

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ja maar ... hoe verhoudt zich dat dan met EA die zegt Activision/MW3 te willen verslaan. Hebben ze het dan over kwaliteit alleen (ongeacht de sales) of denken ze (ook?) aan sales??

Want op kwaliteit zie ik ze nog wel een GOTY behalen met BF3/PC, maar kan jij je voorstellen dat EA tevreden is met een GOTY terwijl ze er maar 3-4 miljoen verkopen? Nee, dus ze willen wel degelijk een sales succes, maar toch beginnen ze op PC ... dus dat is mijn punt. Op een of andere manier denken ze de 'we gaan Activision/MW3 verslaan' invasie te moeten beginnen via het pc front (met consoles 360 slechts op sleeptouw)

En dat fascineert me, en als gamer wordt je zo min of meer richting PC gepushed (als je het maximale uit BF3 wilt halen that is)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wij zien verslaan als betere game. Echter zou een dev puur naar verkoop cijfers moeten kijken. Aan de rest hebben ze vrij weinig en ze doen het allemaal voor het geld toch?

17. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ze eerst zorgen dat mensen het leuk gaan vinden en alles eruit kunnen halen op de PC dan kunnen ze het volgende deel meer verkopen. Als ze nu alleen naar de verkoopcijfers kijken en zich op de console richten waardoor het minder mooi wordt stapt iedereen volgend deel weer over op CoD.

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Dice groot is geworden op de PC , en dat ze heel trouw naar hun "core" mensen zijn.

Ik zie het persoonlijk eindelijk weer is als een echte goeie pc game , zoals ze vroeger waren ,want laten we eerlijk wezen , PC heeft de laatste jaren echt veel achter de console aan moet hobbelen.Terwijl er op de PC zoveel meer mogelijk is.En tuurlijk is dat aan het downloaden te verwijten.
    Maar vergeet niet dat er in console land ook gekopieeerd word bij het leven.

Als groot PC liefhebber ben ik echt heel blij.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk je dat CoD gamers op een console BF3 gaan spelen op de PC omdat het er mooier uit ziet? Die gasten bakken er toch niks van. Is ook helemaal niet hun game. Die fanbase is te groot en ze houden meer van mainstream. BF3 is te traag, moeilijk etc voor hun. Stappen echt niet over.

Volgende deel zal echt niet ineens 2x zoveel gaan verkopen op de PC. PC gamen wordt door de consoles dood gemaakt. Enige wat echt veel gespeeld wordt zijn MMO's de rest wordt gewoon al veel meer op de consoles gespeeld. Voordeel is dat je die 1x per 4 jaar koopt en nooit hoeft te upgraden en als je op de aanknop drukt je meteen kunt spelen.

Zeker de mainstream koopt consoles ipv een dikke game PC. Helaas het zo :mad:

Wat ik trouwens graag zie verdwijnen:
    *** spotten. IIG niet meer op je scherm. Als je ze laat verschijnen doe het dan op de map. Nu kill ik vaak gasten met een SMG over 600mtr omdat ik dat driehoekje zie...

*** armor van voertuigen omlaag. Zonder explosive damage moet je een tan kwel 4x raken met een rocket. Heli's al helemaal. Een goede piloot kan een heel team verkrachten zonder dat je ook maar iets kunt doen. Of meer AA in het spel brengen. Is nu te weinig of te moeilijk om te komen. Misschien een optie waarin je geld verdient met kills en daarvoor support kunt vragen zoals tanks etc. Dus beginnen zonder enig voertuig en zelf kunnen aanvragen?

*** geen Amerikanen toelaten met slechte verbindingen ;)

20. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ze het nu op de PC heel goed maken dan laten ze zien dat ze in staat zijn het zo mooi te maken en realistisch dus heb je veel kans dat ze het op de nieuwe generatie consoles helemaal realistisch gaan maken en hebben mensen er vertrouwen in omdat ze het op de PC ook konden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina