1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Echt wtf waarom maken sommige van jullie je zo ontzettend druk om het 'verslaan' van COD?
    Ik hoop juist niet dat dat gebeurt. Laat het klootjesvolk lekker in COD aan kutten terwijl we in BF3 lekker met de hardcore gasten lekker serieus een potje kunnen knallen.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    precies net zoals met muziek
    ik zou het ook niets vinden als opeens iedereen die denkt dat wat ze op mtv zien hiphop is, echte hiphop zien luisteren. Dan raakt dat lekker commercieel.
    Nee Battlefield is geen game voor de mainstream en dat moet ook zo blijven ook.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Idd, straks wordt BF gespeeld door nog meer kids die rond rennen en niet aan hun team denken.

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk (vrees) dat ze misschien nog wel een stap verder (moeten) denken. Want wat als Xbox 720 pas bv in 2014 komt, daar kunnen ze echt niet op wachten. Dus gaan ze vol voor PC en gaan ook uit van een aanzuigende werking (gamers die 'overstappen' op PC ... en ja, ik zit nu aan die overstap te denken)

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Trouwens, waarom denkt iedereen dat ze 'vol' op de PC gaan. PC is lead, maar dat betekend niet dat de console versie moet zuigen. PC kan steeds meer, dus maken ze de games steeds mooier voor de PC. Dan nemen ze de game en gaan er effecten en shaders enzo uithalen en je hebt een console versie.

Ze kunnen wel gaan focusen op de consoles, maar dan halen ze er niet meer uit dan als ze focussen op de PC. Het resultaat op de console versie is gewoon het zelfde, Of het moet een port zijn, maar is echt niet zo.

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hoor en lees veel om me heen , van mensen die vroeger ook veel actief met pc gamen waren , allemaal weer teruggaan naar om nu een goeie pc weer aan te schaffen.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Jup, net als mij. Ik vind gewoon dat het verschil groot is tov de console versie, 64 man op de PC lijkt me weer ouderwets vet te worden + de waarschijnlijk veel betere graphics :+

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en zo ook een vriend van me die hier op t forum ook is , heeft ook weer een dikke pc aangeschaft.

Zowiezo gaan deze PC's weer een paar jaar goed mee, en voordat de nieuwe consoles uitkomen die ook weer al dat moois op t beeld kunnen vormen zijn we wel weer een paar jaar verder.

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Precies, ook omdat er een aantal games uit gekomen zijn voor de PC die (nog) niet voor de 360 zijn wordt mijn interesse toch wel aardig getrokken richting de PC, ben benieuwd! :)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denken jullie dat PCs altijd op hardware voor blijven? Of dat er straks consoles komen die gelijk zijn aan een PC?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    PC's blijven altijd voor lopen. Ook al zou microsoft op het allerlaatste moment de allerkrachtigste hardware in zn nieuwe console doen dan is er tegen de tijd dat hij in de winkel ligt van 1 van die onderdelen al een betere/nieuwere/snellere variant beschikbaar

Die ontwikkeling stopt gelukkig niet. Al zeggen veel mensen wel dat het succes van de consoles de ontwikkeling op dat gebied voor PC wel afremmen.

Omdat er te weinig cutting egde PC exculsives worder verkocht (en ontwikkeld)

12. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar voor de PC moet je elk jaar weer een nieuwe video kaart hebben of iets anders en de xbox of ps3 worden de games elk jaar weer beter zonder dat je weer nieuwe hardware moet kopen.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bullshit, als je een fatsoenlijke videokaart hebt kan die wel 3 jaar mee doorgaan, als je bij aankoop gelijk al een budgetkaart koopt is ie al snel outdated voor sommige spellen inderdaad.

14. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar de meeste mensen kopen denk ik niet gelijk een dikke alien ware ofzo. als je gewoon een PC koopt van 800 - 1000 eu ofzo dan kun je na 2 jaar al wat vervangen.

15. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik doe al 4 jaar met dezelfde pc, heeft me 1000 euro gekost.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Alienware is sowieso overpriced, maar een zoals Remco al zei, voor 1000 euro heb je een mooie bak die wel een tijdje mee kan.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb december 09 een pc gekocht die me 800 euro koste en gaat BF3 met gemak trekken gok ik. Alles is ruim boven de recommended specs op de vide kaart na maar als ik daar nu 150-200 in steek kan ik gewoon weer ~2/3 jaar voort.

18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De game is gelukkig niet veeleisend voor een goede fps.
    Systemen van 500 of 600 euro tegenwoordig kan je al 2 jaar mee voort.
    De AMD quad cores zijn echt zwaar gedaald in prijzen.

Zelf paar weken terug alvast videokaart aangeschaft dus laat BF3 maar komen _O_

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    DICE: Battlefield 3 is “going to be the best Battlefield game we’ve ever built”

The US PS Blog spoke with Battlefield 3′s executive producer, Patrick Bach, at E3 about the upcoming military shooter, and during the interview, the site included a lot of questions folks asked on Twitter.

Hit the jump to watch the video, and read highlights of Bach’s quotes pulled from it.

How the PS3 version will stack up against the PS3 version

“Our goal is to create a game that works equally on all platforms.The engine is designed to run smooth on the PS3 as well as the PC. So I think that the consumer will not see any big differences between the versions.”

The animation technology DICE borrowed from the FIFA franchise.

“It actually creates a lot of difference from the motion of being on the battlefield. You will see other characters in the game moving around in a really lifelike way like in FIFA, which looks really, really good. Even though we have perfect control, it still looks amazing, and the same is also the fact for Battlefield 3.”

How DICE plans to differentiate BF3 from MW3

“We are not trying to be the same game. I know that there’s a lot of things that you can compare, and it’s a FPS, it takes place in modern day, and has a military theme. But in general, we’re making a battlefield game. We’ve always been making battlefield games since the first game, Battlefield 1942 back in 2002. We know what the formula is, so this is going to be the best Battlefield game we’ve ever built. So, I think it’s more up to what the consumer wants: if they want a deep military experience when it comes to infantry and vehicles; if they want destruction and they want the all-out 64 or 24-player war, then this is the game for you.”

Battlefield 3 launches on October 25 in the US and October 28 in the UK.

------------------------------------

Stukje over de PS3 baart me zorgen, waarom zeggen ze niet 'console version' ipv alleen PS3?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Maak je er niet druk om, het komt echt wel goed hoor :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina