1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel op auto en aantal dingen staan gewoon op high met een 5770!;o

    IS trouwens wel weer heeeel erg wennen zeg, een FPS MP op de pc8)
    Nu 3 potjes gespeeld en heb geloof ik wel 25 dood met maar 15 kills ofzo.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    In het begin moest ik ook zwaar wennen, maar nu gaat het erg lekker! Bipod is trouwens ook geweldig, perfecte accuracy _O_
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja de tering zeg. Spawnkillers zijn er helaas ook nog wel...
    Is vooral heeeel erg wennen dat het er allemaal zo mooi uitziet en je dus snel iemand in de omgeving kwijt raakt.

    En de recoil is natuurlijk ff wennen want deze is wel erg heftig. Heerlijk, komt zometeen dus eindelijk weer op skills kijken!:D
    Maar momenteel met alleen iron sights ben je best wel kansloos8)
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waar gaat het naartoe met de jeugd van tegenwoordig... wennen aan een multi-player FPS òp de pc :F:.

    Mijn bèta is nog aan het downloaden, gaat toch al wat sneller dan vanmiddag.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Tsja, heb toch de laatste jaren alleen maar op de 360 gespeeld, daarvoor BF2 op de computer, maar da's ook jaren geleden :+

    Maar wát een game, ik vind het steeds leuker worden, en dan hebben we straks 13 maps! Ben echt benieuwd :)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is ff wennen ja als je ruim een jaar bijna geen game hebt aangeraakt, BF2 ruim 2 jaar geleden voor het laatst gespeeld hebt en dat tevens je laatste pc game geweest is.
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het wel een geweldige ervaring! Wonder boven wonder kan mijn PC ook nog eens alles op Ultra spelen met solide FPS :)
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hoe verander je eigenlijk de graphics?
    Ik heb alles aangepast en dan?
    Ik zie nml helemaal niks veranderen (ook niet in de fps).
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan uit het spel gaan en een nieuwe game op starten.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Op de beta is max settings nog niet availeble... alleen op High of Ultra. Verder moest ik mijn regedit aanpassen en alle streepjes in de namen boven de e weg halen op te kunnen spelen. echt heel erg slecht.

    Duurde fcking lang voor ik eenmaal op de site was en voordat ik kon downloaden, origin werkte slecht en alles was ongelofelijk sloom. Ben zeer blij dat ik straks gewoon een CD heb want op de dag van release gaan hier veel mensen problemen mee hebben met downloaden als dit nu al zo is.

    verder zijn alle grote servers vol of alleen voor de mensen die een code hebben gehad ter compensatie voor het slechte 48 uur van te voren drama. Heb dus ook nog geen voertuig gezien.

    Verder is de andere map gewoon een HD call of duty imo, ze moeten de map met voertuigen etc echt voor iedereen maken ipv deze troep.

    Allemaal heel slecht geregeld, die ene map is 3 keer spelen en toen was ik het al beu. ben benieuwd hoe het gaat op release date.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    --
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  12. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, niemand is erg tevreden over deze map. Dit is geen Battlefield, er moeten tanks, choppers en jets in. D'r is wel een tweede map met wél tanks, choppers etc, maar die is password protected (ook al kun je die erg makkelijk vinden). Daar is echter maar 1 server van met 64 mensen waarbij 2000 mensen constant proberen te joinen.

    Moet zelf weer even wennen aan Battlefield. Lijkt eigenlijk meer op Bad Company 2.5 met veel dingen. Guns blijven niet echt lekker schieten en er lijkt altijd een kleine delay in veel dingen te zitten. Zitten ook nog aardig wat glitches en bugs in. Word constant geraakt door rotsen heen, beetje irritant.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Er zijn veel meer servers die op Caspian Border draaien, dan moet je de filter ff aanzetten.
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    nee hoor. en er zijn echt maar weinig servers die voor het hele publiek is ( caspian border only heb ik het dan over ) en dan moet je je voorstellen dat er bijv 10 zijn en dan ben ik optimistisch, en op die 10 kunnen ieder 64 speler. dat zijn 640 spelers. er zijn er denk ik +- 5000 of meer die de hele dag klikken... you do the math.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Gisteren waren er 33 servers, en had niet super veel moeite om er in te komen.
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ook niet, na 2 minuutjes zat ik er al in.
    Zal dan wel geluk zijn geweest. :p
    Zit imo wel enorm veel tearing op Caspian Border.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik heb gisteren echt half uur geklikt omdat ik er echt in wou, toen ben ik gestopt en ben gaan WoWe. Zoek het niet CoD HD te spelen.... En Party etc werkt wel goed maar dan is het helemaal onmogelijk om in Caspian border te komen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Dat wel, die map is ook best bugged, maar dat is het zeker waard, ontzettend mooie map _O_
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ja maak me maar lekker :'-(
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Metro een best vette map hoor!
    Al helemaal als je in het metro stelsel zelf komt dat je echt een frontline kan maken met je team!

    En CoD kan je het niet noemen want daar heb ik een hekel aan:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina