1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Volle sprint rennen terwijl op de grond liggen, warpen naar plekken etc.

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Prima.:thumbs:

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeker weten dat dit geen bug is? Ben het op de 360 namelijk ook al tegen gekomen.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi! Trouwens: waarom zijn er zoveel verschillende Radeon HD 6780's?? Ik weet nu niet welke ik moet kiezen... Heb die van XFX gekozen om de twee fans die erop zitten, maar het is wel een van de goedkoopste. Die van Club3D is bijvoorbeeld duurder maar heeft maar een fan.
    Maakt het nog uit welke ik zou halen?

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch maar snel de HTML weggehaald? :p

Gaat prima werken ja, leuk systeem. Je kan voor hetzelfde geld ook een 6970 halen, ik weet niet of dat qua performance veel scheelt met 2 6870's, maar crossfire is toch altijd een heikelpunt omdat niet alle games het ondersteunen.

Als je geen haast hebt kan je ook wachten op AMD's nieuwe lijn, die zal ook sowieso dit jaar nog uitkomen.

6. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Verschil in de fans, heatpipes en kloksnelheden (verschil in kloksnelheid gaat vaak maar om +/- 100mhz), maar het maakt niet zo heel veel uit.
    Een 6970 zou ook geen slecht idee zijn, dan kun je altijd over een paar jaar nog een kopen, want als je met deze setup over een paar jaar wilt upgraden zul je met 2 extra videokaarten zitten.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zou kunnen, maar hij maakte er wel graag en continu gebruik van. 16/1 K/D ratio's per game etc.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Wat Remcom zegt. Elke fabrikant maakt zijn eigen koeler, de een koelt beter, de ander is stiller, soms beide. De dual fan van XFX schijnt een goed dingetje te zijn :)

@Remcom:

Je beseft wel dat de 6970 bijna het dubbele prijskaartje heeft van de 6870 he? :+

Trouwens, de beta begint me te vervelen, meer en meer mensen doen niks anders dan campen. Van mij mag die game nu wel een keer komen hoor! Kan niet wachten op Conquest, hopelijk wat minder last van dat trieste gedoe bij rush....

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  9. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Jawel, maar in deze setup zitten er 2.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Peter; ik zou voor een GTX570 gaan. Ben je evenduur uit, heb je wel ietsje minder prestatie alleen een SLI/CF is momenteel nog best zonde gezien 99% v/d games nog maar ~30% gebruik maken v/d 2e GPU. Over een jaartje of 4/5 schat ik dat SLI/CF een grotere rol gaan spelen en steeds beter geoptimaliseerd word. En tegen die tijd ben je wel weer aan een upgrade toe, dan zal de 570 zo'n 100-150 euro kosten en ben je hoogst waarschijnlijk weer klaar voor een aantal jaar.

@Infurius, ik ben er ook al één tegen gekomen. Hoewel het meer ene glitcher was. Die had continu headshots met een sniper en was continu zo'n 30/3 etc.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Maar over een jaar of 4/5 ga ik dan ook geen GTX570 meer kopen. Dan zijn er al weer veel betere kaarten dan die. Momenteel ligt mijn voorkeur bij twee HD 6870's :)

Ik kan idd ook wachten op de Bulldozers van AMD, maar mijn voorkeur ligt toch bij Intel :)

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat de crap.. Kwam net een server binnen waar alles zwart was behalve m'n HUD...
    En het word langzamerhand compleet overgenomen door dat gesnipe van iedereen.
    Met name bij het aller eerste gedeelte is het echt niet normaal. En wat doen de meeste mensen in assault, die gaan ook snipen:emo:

Denk dat iedereen de map ondertussen een beetje zat is;p

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  13. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik zeker. En ga m ook voorlopig vermijden in de full game straks |:-

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ik snap niks van BF3.... of ik ben er echt fcking slecht in maar ik zie niemand of althans bijna niemand. En dit heb ik eigenlijk nooit bij shooters.

Zodra ik buiten geen sniper pak zie ik niemand, ik word van alle kanten af geschoten zelfs als ik overal crouch, oplet en lig....

Dan in de tunnel, als ik attack zie ik vaak niet veel mensen maar word van verre afstand met machine geweren afgeknald. Als ik defend zie ik op die afstand niemand, dan moeten ze echt dichterbij zijn.

Dan bovenin, ik weet 100% zeker dat ik er precies opmik maar ze gaan niet dood, hele tijd kruisje of naja soms ook weer niet maar ze gaan niet dood, ze schieten 1 x op mij en ben dood :confused: miss ping lag:confused:? schijnbaar kan ik ook geen quick match meer want iets in men firewall geeft die aan. Heb gekeken maar firewall op router staat niet aan?

15. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Gisteren me eerste potje op de pc gedaan en tot mijn verbazing liep het gewoon soepel op mijn pctje :D.
    Ik heb wel flink met alle controls lopen kloten want die stonden echt vaag. Heb nog steeds niet een fijne manier gevonden voor alles te plaatsen op mijn toetsenbord.
    Het meest irritante vind ik is dat je je rechtermuis moet inhouden om te zoomen, zeker bij sniper, dan moet je 80 knoppen tegelijk indrukken als je wilt bukken, steady wilt aimen en wilt zoomen.
    Maar desalniettemin ik denk dat ik hiermee toch wel paar avondjes zoet ben.
    Weet nou alleen niet of ik uhm voor pc of xbox ga halen

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je pc 'm soepel trekt is het wat mij betreft echt een no brainer8)

17. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Vrienden van me kopen uhm voor de 360 daarom twijfel

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vraag het maar even specifiek, in BF3 beta kan ik geen quick game meer doen. in het begin werkte dit wel gewoon goed. Nu geeft die aan dat die de servers niet kan pingen en dat ik mijn firewall settings moet controleren. Dit heb ik gedaan en op mijn router staan ze gewoon uit. upnp staat. Verder is er niks veranderd aan mijn settings en met andere games gaat het allemaal gewoon perfect.. waar kan dit aan liggen?

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Origin en je browser ff afsluiten en opnieuw opstarten.

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    al paar keer geprobeerd, zelfs pc restart werkt niet...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina