1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
  2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    al gedaan. dit heb ik gedaan omdat ik helemaal geen servers in kon. wel slecht dat dit moet gebeuren voor je kan spelen maar goed dat is nu het probleem dus ook niet..

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Maar je zegt dat quick start niet werkt. Waarom zoek je zelf dat niet een server ?

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ja dat doe ik nu ook, maar zoals posts van hierboven ( paar posts ) heb ik volgensmij veel ping lag... want hun hebben mij echt altijd eerder, soms zelfs als ik recht achter ze zit... en al zou ik een noob zijn zou ik zulke dingen zelfs nog wel raken dus iets gaat er mis bij mij in game... want ook met zelf servers zoeken zie ik geen pings staan... dus ik weet niet hoeveel netwerk lag ik heb zeg maar. qua fps lag ik helemaal niet namelijk..

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Wat is je dl/upload snelheid en ping?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De bèta presteert iets beter op AMD kaarten dan op Nvidia kaarten volgens Hard OCP. Natuurijk sinds dat dit de bèta is en niet alle grafische features bevat kan het nog veranderen met de full game.

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    nog niet naar gekeken eigenlijk. Heb wel gezien dat mijn Windows firewall wel aanstaat maar die ga ik voor de beta iig ook niet uitzetten...

8. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Gisteravond denk gezellig potje spelen met Rampage kom je in een server met een cheater, waar gaat het heen

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat was wel leuk. Als je in een BETA met PunkBuster al kan cheaten ... zegt eigenlijk al genoeg.

Prefereer daarom de console variant ook meer. Heb je dat soort onzin niet zo vaak.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Volgens mij staan in alle servers Punkbuster uit.

11. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lol, staat gewoon nog compleet uit in de beta.
    Zet de PB filter op On en je vind 0 servers.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    sowieso zal het dalijk in die grote mappen weinig nut hebben te hacken, althans wallhacker want iedereen loopt, rijd en vliegt overal beetje nutteloos imo

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PB staat idd uit.
    En EA is alsnog in onderhandeling gegaan met Valve om het alsnog op Steam uit te brengen!
    Jammer dat ik 'm al besteld en betaald heb, anders had ik 'm echt via steam gekocht!

Of kan je een game die je fysiek gekocht heb alsnog toevoegen in steam?

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, tenzij het een Steamworks game is (maar dat is het niet).

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FUUUU!!

Had net echt een super potje...
    14 kills waaronder een 6 en een 8 killstreak. Rond de 3000 punten, crashde ik. hard:'-(

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Wohoo, ik heb een k/d ratio van 1.00! :cool:

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De fack.. loop gewoon weer vast:confused:

Zitten wel paar stoor puntjes aan...
    Dat je gewoon door rotsen of achter een muurtje word geraakt etc en het spawnkillen is gewoon te makkelijk en word teveel gedaan.
    één ding scheelt wel, bijna iedereen gaat voor de crates. Weinig mensen die voor eigen succes gaan.

En dan heb je nog battlelog. Het werkt vaker niet dan dat het wel werkt:emo:
    Het princiepe is niet verkeerd, als het werkt werkt het prima alleen het doet het zooo vaak gewoon niet.
    Krijg nu steeds de melding dat ik al in een andere matchmaking zit.
    Owja, waar dan?!?!

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Probeer eens de log uit knop rechtsbovenin te gebruiken, kan ook veel oplossen. Mocht dat niet werken: log uit, sluit je browser, sluit origin en check of er geen processen meer draaien zoals de Battlelog applicatie in je systeemvak voor voice chat. Start desnoods je hele PC opnieuw op, en dan werkt ie weer.

Ik weet het, omslachtig, maar dat krijg je er van als je een beta gaat spelen ;)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of je wacht gewoon even en dan doet ie 't gewoon...

Word er gewoon schijt ziekvan. Snap niet wat er mis was met het oude systeem...

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, ik probeerde ook met een vriend te spelen rond een uur of 8 maar het lukte ook pas na 15 min ofzo 8) Eerst kreeg ik zijn invites niet en later was het andersom..

En dan zit je ingame nog een halfuur te kloten om in hetzelfde squad te komen.. Heerlijk, kan niet wachten tot de uiteindelijke versie waar het hopelijk allemaal een stuk beter gaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina