1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ach die problemen zijn er op de consoles ook... Mijn nieuwe pc is in ieder geval besteld, nja de onderdelen dan. Zelf ff in elkaar bouwen nog :)

2. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk nog geen problemen gehad met battlelog sorteer de servers op NL en dan join server en spelen.wordt wel gek van de cheaters niet normaal hoe erg de laatste dagen gelukkig zit punkbaster is de full versie

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ik wacht toch liever op de nieuwe serie van Ati, die zal in ieder geval dit jaar nog komen. Tot die tijd speel ik wel op een wat lagere resolutie..

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Volgens de geruchten komen de echte high-end kaarten van AMD pas begin volgend jaar uit. Eind dit jaar wel mogelijk de 78xx reeks welk volgens nog meer geruchten eigenlijk gewoon de 69xx reeks is (met minder verbruik).

5. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dikke shit we kunnen dus het hele weekend knallen op caspian border.

fter analyzing the data from our first round of closed Caspian Border tests, we have great news for participants in the Battlefield 3 PC Open Beta: the DICE team has decided to bring back Caspian Border for the beta’s final weekend and conduct an open large scale test of the 64 player Caspian Border map.

*****Please keep in mind that as this is beta we will be stress testing our servers***** As such, users may experience crashes, network instability and outages as we roll out and configure servers and network utilities. Understand that such potential issues and the testing environment are not reflective or indicative of the final product and that, through your participation, you will be helping to ensure future stability and functionality.

As we are again specifically testing 64-player server configurations, this test will be for PC only. The Caspian Border servers will be available for all PC players to join. Caspian Border will be available starting Friday, October 7th, in the afternoon (CET).

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Goed nieuws! Eindelijk een echte BF map :cool:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het zou wel fijn zijn als je gewoon in je eentje op een lege map zou kunnen spelen. Om een beetje te oefenen met het besturen van de heli en jets. :+

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Zo moeilijk is het gelukkig niet, maar kom er maar eens in. Allemaal van die aasgieren die wachten op een jet spawn :+

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Lol had de beta al bijna weggegooid omdat ik Metro zwaar zat ben, maar voor Caspian blijft ie uiteraard \o/

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Battlelog werkt voor geen meter nu! Party join werkt niet, een vriend joinen ook niet, meh.

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Caspian border is echt een drama, dikke lag 8)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Caspian border zit er in en volgensmij is nu iedereen er weer op ofzo jezus want een lag en vast hangen de hele tijd.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Damnnn wat is BF 3 toch weer vet hoor !! echt weer die oldschool BF vibe terug :D

Ik speel eigenlijk alleen maar potjes zonder lag !
    Echt lekker die vrijheid wat je weer hebt om door een map te komen.
    Engineer is echt mijn ding , een Tank verliest 9 van 10 keer van mij en dan bedoel ik met mn rpg !

Tuurlijk zijn er genoeg verbeter puntjes , zoals de map waar je nu gewoon helemaal niks aan hebt en nog wel wat grafische dingetjes.

Maar ben echt wel onder de indruk :)

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Caspian border is erg leuk om te spelen, maar goddamn wat zijn die disconnects daar irritant. Vlieg met regelmaat 3/4 in het potje eruit met "connection to the server lost". :emo:

15. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bf3 beta op orgin gedowload, maar als ik join game doe gebeurt er nix -_-'' ook geen zwart beeld, geen error, helemaal nix. hoe kan dat?

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat geeft hij aaan in battlelog? Dit probleem had ik eerst ook. OP battlelog forum staat goede oplossing ervoor

17. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeehm. als ik battlelog klik dan zie ik alleen me account en de posts die ik heb gestuurt xD.

18. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ik zie het al xD
    Je moest de e veranderen van beta xD

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Alle ranks zijn gereset. :mad:

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.117
    Battlelog geeft gewoon de normale rang aan bij mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina