Gelukkig liet een clan member mij op zijn account spelen
Gameplay is echt even wennen, het is echt totaal anders dan BC2.
Ik heb een SLI systeem, en SLI werkt helaas nog niet in de alpha.
Dus me FPS is niet heel goed, dus speel op medium (geen verschil, alleen HBAO staat dan uit).
En toen had ik wel redelijke goeie FPS. En dat voor een geforce gtx 560 ti
Het is echt tense in die spel kogels knallen langs je, en raketten.
Hmmm wat kan ik nog meer vertellen.. ja het is echt even wennen, die recoil van de wapens vallen best wel mee, was ik meteen aan gewend.
Dat 3d spotten is best wel jammer, maar is ook handig. Ik word erg vaak ''perongeluk'' gespot.
Omdat mensen dan heletijd spot knop spammen, ik werd af en toe door bosjes beschoten door dat 3d spotten.
Kheb snipen nog niet echt geprobeerd, meestal assault of support.
Supressing fire is echt awesome met support, veel enemies worde dan gespot en dan spray je hun eronder
Die sounds zijn echt super, en perfect. Ze klinken echt zo echt net of je in een echte oorlog zit te spelen. Je hoord letterlijk kogels bij je langs vliegen.
Wel jammer dat ik nog niemand met de knife te pakken heb gekregen
Mij hebben ze maar één keer gekregen en het leek zo tof hoe je dan gegrepen word en
een mes in je strot gedrukt krijgt
Heb verder niet echt meer te vertellen, clan member is nu aan het spelen.
Krijg vanavond wel weer kans om te spelen.
Serieus mense, ook al is je PC niet geweldig je kan hem echt wel draaien met een 125 euro videokaartje.
Op youtube zag ik iemand spelen met een 80 euro videokaart, de ati 5750 geloof ik?
Maar blijkbaar draaid die alpha beter op de ati kaarten dan nvidia.
Owja de battlelog vergeten, je start het spel niet op via een executable maar via battlelog.
Je zoekt dan een server en start hij et spel op.
Laatst bewerkt: 24 jul 2011