1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk fake... Er staat nog niks van BF3 op nfohump.

2. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor kaart moet je ongeveer hebben als je bf3 op mideum wil spelen? Op low zou ik het ook niet zo erg vinden
    Specs
    Amd athon ii x4 620
    4850 overklockt 770/1120
    3 gig ram
    Kan ik het op midium spelen?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat wil je nou?
    Net zolang vragen totdat iemand een antwoord geeft wat je zint?

Bij deze: Ja, je kan 'm op ultra ultra spelen....

:):

4. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij wil... Op 2 fps zkr

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De game is op 21 oktober al te preloaden als je het via Origin hebt gepre-orderd :thumbs:
    Scheelt weer gezeik op de 27e.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    blij dat ik gewoon een mooi CDtje met hoesje krijg \o/

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup jup:D
    En daarnaast zal 't me niets verbazen als 't weer veel gezanik gaat worden dat ie pas 's middags tussen 1 en 3 vrijkomt op origin.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    inderdaad, zelfde als met de beta. Ik ben nog gewoon lekker ouderwets, alles op CDtje heb je nooit gezeik. ipv een account en alles online kopen en moeten downloaden. vind het allemaal maar niks.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je hebt bijna hetzelfde nu, minus het downloaden. Zo heel veel beter is het niet eigenlijk, maar ik heb gewoon geen zin om alles te downloaden aangezien mijn internet tergend langzaam is.. Bij een re-install is het wel zo handig om het gewoon op DVD te hebben staan.

10. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Een dvd hebben wil nog niet zeggen dat je gelijk kan spelen.
    Tegenwoordig met Origin en vooral Steam heb je een laatste activatie via het internet nodig en als het druk is heb je er als nog last van ;)
    En duurt het vaak nog steeds uren voor dat je het daadwerkelijk kan opstarten.
    En het de 21e alvast preloaden is net zo veel werk als het de 27e vanaf dvd installeren. Mits je een goede verbinding hebt uiteraard.

Laatst bewerkt: 18 okt 2011
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als het installeren al uren duurt denk ik niet dat je een pc hebt die BF kan spelen8)

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [yt]nQR49JGySTM[/yt]

Tering, dat word weer m'n gamesysteem upgraden en gaat niet goedkoop worden ook8)

Schijnbaar is ie dus echt gelekt.
    En mensen proberen 'm al te spelen.
    En denk dat deze persoon fucked is;

Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Loool haha. Maar Flix jij hebt toch al een sterke PC? ik ga komende tijd echt nog niks upgrade. ik speel wel gewoon op medium.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Het enige wat ik ga doen is hier en daar wat overclocken, en dan ben ik hopelijk klaar met deze pc. :p

15. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo vet kan bijna niet meer w8ten.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    als ik zo de gameplay zie, en die filmpjes dan denk ik echt van JAAAAAAAA MAN GEEF GEEF GAS EROP.

Maar toen ik de beta speelde was het meer.. hmpf ff BF2 installeren.... hoop echt dat ze qua unlocks en voertuigen nog dingen hebben veranderd want ik hoop echt dat het spel fcking vet gaat worden.

meer dan 8 miljoen mensen hebben de beta van battlefield 3 gespeeld. ongeveer 600.000 mensen hebben daarna de pre-order afgezegd...

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ik weet zeker dat ik deze game heel erg veel ga spelen! Nieuwe PC gaat hem lekker trekken dus ik ben er klaar voor. Alleen nog een leuke headset ergens vandaan halen...

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ben ik ook naar op zoek, misschien dat ik de Sharkoon X-Tatic haal. Optical input en "echt" surround sound met meerdere speakers. Een vriend van me heeft hem, dus eerst maar eens testen met BF3 voordat ik hem koop.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik heb de Logitech G35, heel lekker headsetje alleen gaat de kabel om zichzelf heendraaien waardoor ie nog wel eens stuk wil gaan.
    Er is ook een draadloze versie van, de G930.

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron daarvan?

Mensen moeten zich beseffen dat dit echt een beta is en niet een demo. Deze versie was 6-9 maanden uit. De wapens zijn gebalanceerder, de unlocks verandert, de bugs gefixed, punten systeem aangepast (je krijg flares bijvoorbeeld bij 300 punten, dat zijn 2 voertuigen kapot maken), squad management een overhaul, je kunt het menu gebruiken als je dood bent, de superfelle lamp is wat vermindert, alle kleine dingetjes zijn aangepast.

Ben er zeker van dat het een stuk beter zal zijn dan de beta, en hoop eigenlijk gewoon dat de CoD mensen lekker bij hun eigen spel blijven. Meer teamwork minder om k/d denken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina