1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet niet echt, ja zelfde G3 als in BC2.
    Volgesmij heeft elke class andere wapens.

Volgensmij heb je wel gelijk spawn je alleen bij je squad leader.

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Alpha he ;)
    Was het maar een Beta, dan was die al wat meer afgewerkt.
    Destruction is al gezegd dat het in deze Alpha maar minimaal zit.
    Ze zijn nu andere dingen testen.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik hoop wel dat in BF3 1 ding is aangepast. in BF2 had je als je genoeg punten had de Nieuwste Sniper. Fijn ding alleen schoten je team maten je uit je eigen Straaljager. hoop dat dit niet meer kan...

4. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Vind de SVD wel aardig zwak, 3 schoten zijn ze pas dood.. en ik bedoel vlak in de boven lichaam.

De wapens zijn net als in MoH, amerikanen hebben m16 etc, en russians AK's wat ik echt zo jammer vind. Ja tuurlijk zie je dat ook niet in een echte oorlog, miss wel m16's?
    Dit was in BC2 geloof ik ook zo..?

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Battlefield 1 / 2 en dalijk 3 zijn niet te vergelijken met BC1 en 2.

vergeleken met Battlefield zelf zijn BC echt bagger spellen. ( IMO )

Heb BFBC1 en 2 ook maar dagje gespeeld en weer door verkocht. Terwijl ik BF2 pas weer heb geinstalleerd om weer te knallen (H)

6. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ja speel BF2 ook af en toe :)

edit: Er was een config bestand gepost op de alpha forums, zodat FSAA disabled is, echt wat een verschil niet normaal.
    van 40 naar 70+ fps ofso geloof ik. Me kameraad speeld em nu en krijgt ermee 50fps op een gtx280.
    Dat noem toch wel goed optimized, dat voor een alpha. Alleen die FSAA is wel erg zwaar.

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Voor de mensen die nog een beetje willen kijken wat er 'ongeveer' nodig is voor BF3 HIER een benchmark pagina van de Alpha versie! (naar beneden scrollen voor grafiekjes)

Let wel op, de Alpha heeft nog niet alle (grafische) opties van het eindproduct, dus het spel gaat misschien nog iets zwaarder draaien dan hier te zien is. Ook worden SLI+CF nog niet ondersteund in de Alpha versie. Wel is te zien dat een Quadcore bijna een must is voor BF3 :+.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    BF2 blijf de beste game die ik ooit heb mogen spelen. Heb dat echt 2 jaar fanatiek gespeeld. Was toen nog 12 ofzo:+ Speelde ook aardig hoog, met m'n clan nog 2de op clanbase gestaan

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.127
    Als je bij Wehkamp besteld krijg je trouwens die SPECACT kit gratis erbij (8 andere camo's).

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Oh, wat gul is EA toch weer. Een gratis game aanbieden die je tegenwoordig met wat zoeken al voor 5-10 euro kan scoren. :emo:

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik denk net meer dat ik Battlefield 3 op de release ga kopen nu ik dit allemaal hoor, het zal waarschijnlijk toch niet zo soepeltjes op mn pc lopen (helemaal niet met Fraps aan).
    Waarschijnlijk ga ik gewoon voor MW3 en koop ik later BF3, ligt er ook een beetje aan wat de mensen in mn clan van plan zijn.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik laat mijn LE edition bij g2play.net gewoon staan voor 33 euro :+. Ook met de toekomstige DLC ben ik waarschijnlijk dan nog goedkoper uit...

14. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Staat nu op €37.
    Alsnog een mooi prijsje, maar ik wil graag een fysieke copy.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Hehe, was een aanbieding! Ik heb het wat PC games betreft wel gehad met fysieke spellen, het enige wat die dingen doen is ruimte in beslag nemen :+ (Wat de Xbox betreft, sjah dat kan niet anders)

@Dat filmpje:

Oh oh, daarom kijk ik dus niet teveel filmpjes. Als ik dat allemaal zie heb ik zo'n zin in BF3 he! Het doet me allemaal weer terugdenken aan de BF2 tijd. Ik hoop wel dat het vliegen weer wat moeilijker gemaakt is, in BF2 was het, in het begin, heel goed te doen (voor mij als 'piloot' zijnde) maar na het nodige aantal patches kon zelfs de grootste clown alles en iedereen uit de lucht schieten (denk aan raketten die bochten van 90 graden kunnen maken). Nu maar hopen dat mijn oude Logitech Extreme 3D Pro Joystick het nog goed doet *begint af te stoffen* :D

17. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja door de lucht gevechten en ook gewoon de opbouw van de mappen doet het me ook gelijk denken aan BF2 en niet aan de BC serie.
    Daarom echt veeeeeeeeel zin nu!!

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had hem tijdens de E3 al gepreorderd op Origin.
    Ik krijg dan zeker geen gratis game? Aangezien je een code moet krijgen.

19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, zo is dus die Radio toren ingestort in Nederland; is een jet tegenaan geknald.

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Caspian Border filmpje is zo fucking awesome. Wordt sowieso GOTY voor mij dit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina