1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Aan de PC kenners ... wat is nu *DE* grootste FPS vreter? Is dat die MSAA instelling? (je hebt nog wat van die instellingen, occlusion stuff enz)

Voordat ik tot in het oneindige ga 'testen' is het wellicht handig als een aantal van jullie wellicht even kunnen tippen waar je de meeste performance mee wint (ervan uitgaande dat de gfx card de 'bottleneck' is)

bvd

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Welke CPU heb je? Hoeveel geheugen heeft je PC? Hij zou inderdaad niet moeten haperen met die kaart.

3. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb bf3 gedowload. maar als ik een server aan klik gebeurt er nix -_- iemand oplossing?

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    W7, i7 met 2.93hrtzen 64bit. 6gb werkgeheugen en 1.5TB opslag... en dan vid kaart GTX 460 1 gig helemaal geupdate qua drivers.. ook al drivers geprobeerd opnieuw te installe helpt allemaal niet..

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    De server browser is bij mij verrot, ik kan maar iets van 6 servers kiezen en de rest kan ik niet op klikken 8)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb het gevonden! mensen opgelet met installeren updates Nvidea drivers! hij zet 3D vision automatisch aan. heb hem net even uitgezet ( kon nergens zien of die aanstond maar toch maar keer geklikt ) en speel nu vlekkeloos!!!

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat een gruwelijk spel zeg, fuck de haters, dit is gewoon weer een ontzettend mooi spel _O_

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    om FPS ingame te zien hetvolgende

source: http://www.overclock.net/pc-games/1151650-bf3-how-show-fps-game.html#post15450869

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  11. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook... heb het geinstaleerd via origin, en als ik dan een server aan klik gebeurt er helemaal niks :mad: weet iemand hoe dat kan?

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je moet rechts op join klikken, heb je dat ook geprobeerd? (Aangezien je hier niet vermeld dat je dat gedaan hebt)

Net een paar ronde's de Jet even geprobeerd. Geweldig _O_
    Heb ondertussen al 3 unlocks, heat seakers zijn erg makkelijk en handig maar ik zit echt te wachten op de Air to Ground bombs. Just like old times :cool:

13. mikalanca1

mikalanca1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker ik heb gezocht naar een server. en ik heb op join game gedrukt.
    mijn maat zecht dat hij dan gaan opstarte maar dat is bij mij niet het geval, hij doet namelijk helemaal niks, ook geen reactie. heel raar 0.o

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Grafisch is hij wel echt een pareltje zeg, niet normaal.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah, loopt heel goed op de allerhoogste grafische settings in de SP. Heel erg ibdrukwekkend!

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Gameplay vraag.

Spotten, dan krijg ej een oranje icoontje boven de gast. Als hij dan uit het zicht verdwijnt (bv achter een muur, struik, e.d.) verdwijnt het icoontje dan ook?

Dat idee heb ik namelijk (iirc). Dat zou goed zijn in de zin van realistisch. Dat de LOS (line-of-sight) wordt meegenomen

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Neemt die Render.DrawFps true minder FPS weg dan Fraps? Fraps heeft namelijk wel enige invloed op de FPS :)

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draai hem nu op dezelfde laptop als jij. 1080p redt hij net niet soepel, zelfs niet als ik hem flink overclock, maar heb hem nu op 1366x768.

Alles op low, behalve textures die op high staan. Gaat echt ultra soepel. Ook al is de resolutie een beetje fucked up, op m'n 15'' beeldscherm ziet het er gewoon prima uit. Zeker niet storend, waar ik eerst wel bang voor was. In de MP zit ik denk ik rond de 45 FPS, dus dat is gewoon erg mooi voor een laptop.

Was gisteren nog wel redelijk boos door die Origin activatie shit en ik ben vandaag al best vaak uit een server gekickt, maar het spel zelf maakt alles meer dan goed. Dit is echt een waardige opvolger van BF2! Het gevoel van oorlogsvoering heb ik denk ik nog niet eerder zo erg meegemaakt.

Misschien handig om in de OP een lijst te zetten met mensen die het spelen hier op XBW?

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Goed plan. Gezellig om eens samen te knallen. :)

Misschien ook animo voor een Platoon?

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat er al een lijst staat in de OP haha. Nja, m'n Origin is iOJL.

Ik speel het trouwens op low, maar ik vind het er serieus nog erg mooi uitzien. Volgens mij is hij op ultra echt belachelijk mooi

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina