Moet zeggen ben wel aan gewend aan het niet gelijk reloaden van je wapen. Soms vergeet ik het wel eens maar meestal gaat het wel goed. Ik heb de feature liever niet maar ik zit niet meer zonder ammo steeds.
BF4 bevalt me zeer goed, echt een verbetering t.o.v. BF3. Ik heb tot nu toe 2 probleempjes, namelijk dat de xbox soms blijft vasthangen op het laadscherm voor de speelsessie, dan moet ik hem uitzetten en BF4 opnieuw opstarten.. En dat als ik van het gamemodes-menu terug ga naar het quickmatch-menu, staan de 2 pagina's door elkaar geschreven.. bug? Voor de rest toppie
ben hem nu aan het installen op de HD , kreeg er nog echte Dogtags bij en toen ik thuis kwam had ik schijnbaar een prijsvraag gewonnen en had ik een BF4 overlevingspakket gewonnen \o/ oa T-shirt erbij met maatje L
Nice. Kan die leaderboards alleen niet vinden op me app? Sowieso vind ik die leaderboards maar verwarrend haha. Even de app testen. Ging wel lekker de eerste dag.
Ok hoe start je die game op? Ik zit wel in die battlelog maar zodra ik op play campaign of multiplayer klik gebeurd er noppes.
Jammer dat de voertuigenbesturing helemaal via één stick gaat. Heb bijna hele dag gespeeld, nog niet aan gewend.. Vanuit stilstaande positie heel langzaam een bocht maken, gaat ie opeens achteruit Of kun je dit instellen? Morgen maar eens kijken.. Ben wel al gewend aan de nieuwe ammo naaistreek door niet meteen te reloaden, niet fijn, maar wel realistisch.
Goh, wat een heerlijke game is dit zeg. Van die heerlijke momenten dat je ineens 5vs5 staat in een smal gangetje en dat de kogels en granaten je om de oren vliegen. Geweldig.
xbox 360 Waarom staat deze thread in de xbox-one sectie? Battlefield is er nog niet voor de one sterker nog de xbox-one zelf is er nog niet eens. Misschien kan iemand hem over zetten naar waar hij hoort in de 360 sectie. Verder posten heel veel mensen die op de pc spelen. Heel verwarrend want is een totaal andere game dan voor de consoles. Dit heet niet voor niets xboxworld toch? Maak anders een aparte voor pc spelers
Ach, de discussie van de PC game is vooral algemeen. En over een paar weken komt de One versie uit. Maakt niet zoveel uit toch? Gisteravond ging het niet zo goed, 6 matches achter elkaar verloren
Ja er zijn belangrijkere dingen in het leven daar heb je gelijk in. Maar vind het wat verwarrend en waarom zou je het in de verkeerde rubriek zetten is een beetje onlogisch toch. En er zit nogal wat verschil tussen 360. one en pc.
Klopt, er zit veel verschil in, misschien moet er zowel een BF4 topic in het One en 360 gedeelte komen, er is al een topic in het PC gedeelte maar die is niet zo druk en anders zit ik daar maar wat te dubbelposten, ook niet zo leuk
Teveel topics doet de activiteit niet ten goed. We hebben in een PC topic voor BF4 maar hoeveel mensen posten daar gemiddeld? 3 of 4?. Dus dat is ook niet leuk. Achter de schermen zijn we momenteel bezig met een soort herindeling van alle threads en games gedeeltes. Dus hopelijk binnenkort is het wat logischer.
Zouden er eigenlijk mensen zijn die dit gekocht hebben voor de Xbox360 of ps3? Het kriebelde gisteren ook wel toen ik de X360 versie zag liggen in MM maar ik heb wijselijk mijn geld gespaard. Er zullen wel mensen zijn die nog niet overstappen naar next gen, maar ik denk toch dat de verkoop ferm zal tegen vallen op de huidige consoles. Wie wil er nu nog 8 vs 8 als je straks met 64 man kunt gamen + GFX zoals op de PC.