12 vs 12. Maar denk dat je wel gelijk hebt. Zoals ik zei gisteren gaat het op current gen niet twee jaar gespeeld worden zoals BF3. Veel mensen gaan switchen. En merk ook wel dat DICE wel wat minder aandacht heeft gegeven aan current gen. Het systeem is gewoon te oud voor de game dat DICE totaal niet de game kan maken voor current hoe ze het graag willen.
Is premium eigenlijk gekoppeld aan mijn battlelog account of aan mn gamertag? met andere woorden , kan ik alvast premium voor de 360 kopen als ik over een maandje of wat waarschijnlijk op de ps4 bf ga spelen?
Volgens mij is het console gebonden, als ik bijvoorbeeld battlefield op de 360 zou doen, heb ik waarschijnlijk niet de stats van de PC.
Okay, dan koop ik nog ff geen premium Het gaat me niet om stats of unlocks of wat dan ook. Die eerste keer kolonel om alles te unlocken is zo gebeurt wil alleen niet 2x premium kopen
Ja duh, ik heb hem toch ook eerst voor de 360 was gister bij het voetbal maar vanavond gaan we hopelijk los
Misschien een noobvraag, maar hoe ik iemand inviten voor een prelobby zodat we samen online kunnen? Of is dit onmogelijk?
Ik ga dit keer sowieso geen premium kopen, althans niet direct. Ik heb daar de vorige keer 4000 punten voor afgetikt, terwijl ik de eerste DLC al gratis bij de game kreeg en het kort daarna volgens mij alweer goedkoper werd. Bovendien leek het op die kalender een stuk mooier dan dat het daadwerkelijk was, want op de maps na, vind ik dat er alleen maar troep is weggegeven (artworks, camo's ).
Ik vind het het waard voor de expansions, het heeft me toch 2 jaar bezig gehouden en dat kunnen weinig andere games zeggen al die andere extraatjes boeien me niet zo, als is af en toe extra dubbel xp wel leuk natuurlijk
Precies, als je de prijs van premium deelt door de (extra) speeluren zijn er weinig goedkopere dingen waar ik zo veel plezier heb van gehad.
Vooral als je Premium hebt voor 22 euro Nu rank 9, nog even en ik kan de Commander functie uitproberen, lijkt me ook wel leuk
Kan men zich nu wel per rank indelen ? bij BF3 kan het niet dus krijg je een situatie waar iemand rank 100 heeft en dus zeer goed speelt en je telkens pakt...
ik heb gister een aantal uur de SP zitten spelen zodat ik straks die MP unlocks er van hebt maar jezus die AI ik heb een paar potjes MP gedaan , maar ik heb tot nu toe het idee dat ik , zoals eerder is vermeld , BF 3.5 zit te spelen en dat het straks bij de One echt BF4 wordt. In ieder geval kan ik me voorlopig een half jaar amuseren totdat de One uitkomt , voor het eerst ook geen COD besteld voor vandaag
Die AI is echt verschrikkelijk inderdaad, speel op Hard maar daar is het nog steeds verschrikkelijk simpel
Ik kon me niet inhouden en heb hem toch maar voor de 360 gehaald bij de MM. Kreeg er wel mooi een steelcase en bf4 tasje bij! Eerste keer in maanden dat ik weer een mp shooter speel. Aimen zal wel voor geen meter gaan ( dank ps vita en gta)