1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb denk ik de domste vraag ever, maar hoe selecteer ik een map bij conquest? Als ik conquest kies krijg ik gewoon een random map...

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dan kijk je niet bij quick match, maar bij Server browser.
    Als je dan op de rechter stick klikt, komt er een optie scherm te voorschijn waarbij je alles kunt kiezen wat je wilt.

4. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ja die had ik al geprobeerd, maar de simpele optie waar je gewoon kan selecteren tussen conquest en tdm en daaronder welke map je wilt spelen
    (zoals bij BF:cool: is er niet meer dan?

5. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Nope.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  7. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Lekker dan, mijn single player loopt de hele tijd vast op dezelfde plek. zo maar even proberen te installeren op de harde schijf en anders maar overnieuw beginnen aan de SP:mad:.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook nog een domme vraag, waar invite ik nu gewoon mensen naar mijn party voordat ik een server ga joinen?

zou toch via battlelog moeten? kan t nergens meer vinden

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja dat lukte mij in de beta dus ook al niet , nu nog niet geprobeerd maar ik kan dat dus ook niet vinden.

10. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan vooraf geen spelers inviten. De enige optie om met vrienden te spelen is dat als je een server zit mensen inviten. Die moeten dan met geluk in jouw team komen, invite ze in je squad en de komende potjes zit je in elkaars team. Heel gedoe, had veel makkelijker gemoeten.

11. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb de battlelog app gedownload voor iPad, ik ben op zoek naar de optie om een extended minimap op het iPad scherm te krijgen.
    Weet iemand waar deze optie verstopt zit?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja, rechtsonderin staat een knop Battlescreen zodra je verbonden bent met een server op je computer.

13. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Werkt dit niet op de x360 dan? Ik zie rechtsonderin alleen loadout en servers..

14. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wederom een noobvraag;

Waar kan ik mijn stats bekijken. Mijn kills, deaths, vehicle destoyed, revives, dat soort dingen. Ik zie alleen mijn ribbons en nog een paar dingetjes zoals k/d ratio.

Ik geef hem vandaag nog een kans. Ik heb er toch 59,99 voor uitgegeven. BF3 heb ik een jaar lang heel veel gespeeld. Heel veel lol aan beleefd. BF4 heb ik nu ongeveer 3 uur gespeeld en ik erger me dood aan het spel. Tot nu toe is het enige leuke wat nieuw is het wijzende handje als je een object of persoon spot. Voor de rest is het in alle opzichten een stap terug.

Battlefield 3.1 -0.6

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  16. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ergens kan ik het wel begrijpen want sommige dingen zijn echt belachelijk. Niet als squads een server joinen, geen queue, geen custom class menu op het hoofdmenu, geen leaderboards.

Vandaag trouwens 2 keer commander gespeeld, maar dat is behoorlijk saai doordat je bijna alleen maar uavs constant kunt gebruiken.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wil bijna gaan stoppen totdat ze de netcode fixen. Wat een drama zeg.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    En jongens, beetje leuke game?
    Snap echt niet dat men dit nog haalt (voor de 360), Singleplayer is pure poep, en de Multiplayer ziet er ook uit alsof de 360 op ontploffen staat. Next-gen please!

19. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    De MP van BF4 vind ik zelf veel fijner dan BF3, tzijn toch nét wat meer/betere mogelijkheden.
    Moet natuurlijk wel op een nextgen console gespeeld worden, dat merk je wel ;)

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat stom dat je in het hoofdmenu bij My Soldier niet je loadout kan aanpassen zoals in BF3 ... En sommige knoppen zijn echt irritant dat die veranderd zijn. Heb steeds de neiging om gewoon met (back) te spotten. :+

Deel Deze Pagina