1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook wel bizar hoe sommige voertuigen zijn verkracht trouwens. Flares hebben een belachelijke reload-time en die verschrikkelijke MBT LAW die onmogelijk te counteren is met tanks.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    De meeste nadelen zijn dus voor consoles, wel jammer inderdaad. Ik ga nu gewoon eerst de SP uitspelen voor de wapens en dan hopen dat snel de MP is gefixed.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel teveel bugs ook. Net ook weer zijn mijn hitmarkers opeens weg moet ik me hele console opnieuw opstarten. XP boost die ik bijna niet krijg. Net toevallig eentje maar was weer 25% maar dit kon ik niet selecteren ofzo ook al stond er boos available en nu is die opeens weer weg. :emo:

4. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik moet op internet gaan om mijn stats te bekijken? Wat is dat voor een bullsh*t? Waarom niet gewoon in het met menu van het spel?

Het is niet alleen zo dat het spel grafisch niet geschikt is voor de 360 (ik zwom net onder water en het leek niet eens op water), ze hebben ook gewoon voor de lol alle logische dingetjes er uit gehaald en er een stuk bagger van gemaakt. En begrijp me niet verkeerd, normaal ben ik helemaal niet zo kritisch naar spellen toe. Maar als je al een half jaar wacht op de release van een spel en er heel veel van verwacht dan is de teleurstelling wel erg groot...

5. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nu aardig vaak dat mijn xbox vast loopt bij het laadscherm van de map. Hebben meer mensen hier last van en is er iets tegen te doen?

Bedankt.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Hanai map zeker? Of allemaal?
    Installeer de game op de HDD als je dat nog niet gedaan hebt. :)

7. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste dagen vooral veel last van gehad. Geen oplossing voor.

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Hier heb ik hem ook geïnstalleerd op de HDD, maakt niet uit welke map, soms hangt die gewoon vast op het laadscherm :confused:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net een heerlijk potje veel dingen unlocked. Loopt die vast. Wordt helemaal gek van het spel.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Had ik ook inderdaad :'-(

Word er nu echt met elk potje uitgekicked, niet best 8)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook net ging ik een level omhoog naar level 15 op het einde als je alle punten krijgt.
    Begint het nieuwe potje. Ben ik gewoon nog level 14. Lijkt erop als je echt tijdens het potje een level omhoog gaat dat het dan goed is gebeurd het op het einde dan is het bugged ofzo. Snap niet waarom DICE zoveel problemen heeft. BF3 was een solide basis. Met wat foute en rare dingen. Ze hadden vanaf daar verder moeten gaan en verbeteren. Niet een compleet iets nieuws maken want de game heeft zoveel bugs.

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Het is bij mij bij elke map. Jammer dat er inderdaad zoveel bugs in zitten, zojuist gingen mijn smoke grenades door de grond heen:{

Vind het wel erg leuk alleen soms erger ik me wel aan mijn teammates. Ik speel altijd vast met 1 iemand dus dat werkt wel goed alleen met zijn 2en is het aardig lastig als het team niet goed meewerkt.

Waar ik me vooral aan erger is de enorme hoeveelheid medics die gewoon geen leven droppen/reviven.

13. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil net beginnen met mijn campain, ik was gelukig niet zo ver (2 uur gespeeld) maar op één of andere manier ben ik mijn saved game kwijt en mag ik weer opnieuw beginnen...wtf?

14. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je was op de helft dus :+.

15. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb BF3 alweer opgestart :+

16. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die vastlopers inderdaad.. :emo:

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Wel wat jammer is dat de camo van de Veteran Battlepack nog steeds gelocked staat terwijl dat niet zo hoort :mad:

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag BF4 gespeeld op de 360.

3x vast gelopen in 2uurtjes. :+

Speelt verder wel lekker.

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Eindelijk van de dirty disc meldingen af.. en niet 1x vast gelopen (af kloppen) en heb dan ook de hele morgen en middag kunnen spelen zowel singleplayer als multiplayer.

Voor diegene die ook last hebben van die dirty disc meldingen hier is hoe ik het opgelost heb:

- Verwijder alles van Battlefield 4 van je HD.
    - leeg de cache
    - installeer alles weer opnieuw

Problem fixed (tenminste hier)

Deel Deze Pagina