1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit op 679 en vond dat al wat aan de lage kant als ik eerlijk ben, dus nee.. :+

Ik snap nog niet zo goed wat dat gedoe met die Divisions nu is op Battlelog.

Moet je daar nog wat mee of word je gewoon op basis van bepaalde stats in bepaalde ladders ingedeelt en is het alleen maar stathoeren?

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Vreemd, alle premium unlocks kan ik niet meer selecteren (paint / knives / camouflage, etc)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Power of the xp boost. :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Telt hij bonus xp mee voor de stats?

Want dan ga ik vanavond een wereldrecord SPM zetten want heb nog 2x100 en 1x200 :+

Zet die ik allemaal aan en speel ik 1 uurtje

edit:// hmm nou je het zegt werd je SPM in BF3 ook altijd 'verneukt' door Double XP weekenden

Vind eigenlijk niet dat ze dat mee moeten rekenen. Ik keek altijd naar W/L, SPM , en Objectives per minute om te kijken of ik lekker bezig was die week op BF3stats. Beetje kijken of het die week steeg of daalde

maar als we nou de hele tijd van die boosts krijgen zegt SPM niet zoveel natuurlijk

Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Zoals dit. Joinde het potje laat. Activeerde me 25% boost en tsja.
    Volgens mij kan je niet een paar activeren btw. 1 per keer.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik snap er niet zo veel van nog

check dit battle report bijvoorbeeld

http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/2/396988919528474176/169858084/

volgens mij had ik daar een boost aan staan (weet ik niet helemaal zeker)

Nou zie ik daar 1700spm naast mezelf staan bij de award voor consistent scorer

maar daar onder staat 900spm voor de ronde

is de ene dan zonder boosts en bonussen voor service stars en andere bonus xp?

En zo ja, gebruiken ze die dan voor je gemiddelde? (zou ik beter vinden)

Was ook niet serieus hoor, ik ga die boosts gebruiken om snel even in recon en assault (maw, de klasses die ik normaliter niet zo veel speel) snel wat unlocks te halen

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Hoe zet je zo'n XP boost 'aan' dan ? ik dacht nl dat dit automatisch ging toen je hem opende

8. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Wanneer je aan het spelen bent, op de 'start' knop drukken, rechtsonderin kun je de boosts selecteren ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee je moet dan op start dukken in-game en dan geloof ik op X om Boosts te openen (staat onderin anders wel welke knop het is)

dan selecteer je welke boost je aan wilt zetten en start je de teller

en dan kun je zien hoe lang hij nog geldig is en krijg je na elke ronde je bonus XP duidelijk te zien bij je progression

dus je kan er heel mooi even snel alle gadgets enzo mee unlocken

welke 'loadouts' gebruiken jullie nu btw?

Ik gebruik die 'anti-armor' loadout voor de extra raketten en mijnen

Maar vraag me af of die perks als ik ze actief heb nu ook gelden voor mn squad mates?

Dus als mijn balkje helemaal vol is, krijgen mn squad mates dan ook meer mijnen en raketten e.d en wil je dus eigenlijk zoveel mogelijk verschillende loadouts in je squad?

En zo ja, kan ik ook zien wie wat ge-equipped heeft? Want in BF3 kon je de squad perk gewoon achter de naam zien staan zodat je ff snel aan kon passen zodat niet iedereen bijvoorbeeld squad ammo aan had staan

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hoe moet je die XP boosters aanzetten dan? Dacht dat het automatisch ging 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op de 360 is het vanuit het pauze menu. Dus niet vanuit battlelog. Geen idee of het op de pc ook zo is

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee die perks zijn alleen voor jou. :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm. Ik weet niet of ik dat een verbetering vind..

Je kon in BF3 een leuk voordeeltje halen als squad door te zorgen dat er iemand squad ammo had, iemand anders weer squad sprint etc etc

door goed af te stemmen had je weer een klein voordeeltj tegen de mensen die zomaar wat doen.

Dat is nu dus weg

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hmm, bij mij staat er No Boosts rechtsonderin en kan ze ook niet gebruiken :emo:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe beter je het doet als squad hoe sneller die balk vol loopt. :)
    Vind het wel oke. Dat perk stacking in BF3 was ook wel irritant.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Denk dat er misschien weer een storinkje aan de kant van Battlelog is, Alexknl is immers ook al z'n unlocks 'kwijt'

die servers zullen wel weer op hun gat liggen

maar daar zou je het dus als alles weer werkt moeten kunnen vinden

Heb je hier ergens een goede uitleg van?

Ik dacht dat die balk afhing van hoe goed ik zelf bezig was. Maar als mn squad dus kut is krijg ik mn perks ook niet? :+

En andersom als ik loop te kloten bemoeilijk ik het dus ook voor mn squadmates?

17. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dit moeten ze wel gefixt hebben op de One, niks zo frustrerend als dit..

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iedereen kiest gewoon een eigen perk. Offensive, defensive etc. Ingame loopt die balk op als je squad punten haalt. Dus veel bij elkaar blijven en elkaar helpen. Iedere keer als de balk oploopt unlock je dus nieuwe perk. Wat extra ammo, sprint etc. Als je team gesquad wiped wordt dan verlies je alles. Daarom is het belangrijk om te blijven leven als er komt te staan "last man in squad" want als jij dan doodgaat verlies je al je perks (en je squad mates ook) En begin je weer overnieuw. :)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar die balk blijft ook tussen de rondes vol, ook al zitten er dan misschien alweer andere spelers in de squad?

In ieder geval dus handig om als last man in squad misschien even ietsje voorzichter te doen dan normaal

En een goede reden om dus een zo groot mogelijke squad te hebben? Want het gaat puur om de hoeveelheid 'squad' points die je samen haalt?

Het kan dus alleen maar oplopen met meer spelers? Of zakt het ook als er dooien in de squad vallen?

Want dan kun je misschien weer beter een kleinere squad met alleen maar bekenden hebben

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee iedere ronde is die gewoon weer leeg. Grote squad is handig want tsja 5 man dood gebeurd niet zo heel vaak er leeft er altijd wel eentje. Het zakt alleen als de squad gewiped wordt. Dus iedereen dood.

Deel Deze Pagina