Dan mogen ze in het vervolg wel even een pop-upje maken in het multiplayer menu, voordat je begint met spelen. dan had ik dat inderdaad niet gedaan.
Wie quote je nou? Daarnaast is het een drama capture van de One versie. Wat we besproken hebben in het VS topic. Veel te donker zoals ze eerst deden met de PS4 versie. EG en DF zijn wat gezakt op me waardering lijstje.
Ok, eerlijk is eerlijk, ik begin het spel toch wel heel erg vet te vinden... Ben alleen even terug gezet van rank 8 naar rank 5... Maar daar staat wel tegenover dat ik ineens heel veel wapens heb unlocked...vaaaag!!!!
Echt supervet ! Vooral die map met de trein. Ook vet dat je nu wat meer dingen kunt roepen zoals go go go!!
Ben benieuwd hoe het straks gaat werken als je xbox one hebt geimporteerd. Of je dan ook premium aan kan schaffen.
en gewoon weer Battlepack rank 5 en 7 2x krijgen en Gold Battlepack, is wel leuk ofzo maar beter fixen ze dit snel want dit is niet de bedoeling. ik moet zeggen dat ik het na een aantal uur in de MP toch wel leuker vind dan BF3 , sommige dingen hadden ze beter zo kunnen laten ( spotten bijv ) in de game je loadout veranderen vind ik nog steeds niet optimaal. kan je met die Commander mode die kruisraket ook nog veranderen onderweg ? duurt nl best lang voordat die inslaat en dan is die tank bijv elke keer al weg. En die app voor Commander mode op je Ipad is er nog niet toch ?
Ik wacht even denk ik. Gister level 21 gehaald en nu ben ik weer level 18. Je moet echt promoten tijdens het potje anders pakt die hem gewoon niet. Zo vaak een level omhoog gegaan op het einde wanneer de punten komen maar het potje daarna ben ik nog steeds het oude level. Kan nu idd al me battlepacks opnieuw openen voor een of andere reden. Persoonlijk was dat nu niet zo erg want kreeg nu veel betere spullen. Maar momenteel kan ik je unlimited die battlepacks openen totdat je blij bent met wat je krijgt. Jammer dat zo bug er opeens is.
Ik vind het nu handiger om de loadout even in de app aan te passen, tijdens een game is het inderdaad een beetje onhandig.
Maar wtf is de reden dat het stats overzicht en de loadout aanpassen niet gewoon in het hoofdmenu is weergegeven zoals in bf3? Dit is gewoon fucked up. (ja je kan je stats nu ook zien in het menu, maar met maar een paar stats)
Okeeey, volgens de squad HUD was ik de hele sessie dood ? Dus kon niks doen aan de field upgrade score..
Ligt eraan wat er nodig was. Als je geen ammo had en je keek naar een support gast kreeg je met de back button de optie om om ammo te vragen. Al is het in BF4 wel makkelijker natuurlijk. Meer je eigen keuze nu.