Het gaat niet echt om lag in in de server. De netcode en hit registratie is momenteel een beetje bugged.
Kan je instellen volgens mij welke regio, land etc. Maar vind dat maar confusing. Heb het ook gewoon op World staan. Momenteel in Div 1. SPM K/D Skill W/L ratio Accuracy echt bijna.
zoals bij elke nieuwe game komt t bij mij weer langzaam op gang. W/L en spm zijn natuurlijk wel aardig maar andere stats hoef ik nu nog niet naar te kijken dat komt pas over een half jaar ofzo als ik echt alle ins en outs leer kennen
ik zie net dat battlelog de site een andere spm heeft dan de battlelog in game in game zit ik op 925 en op de site op 750 zou de site dan die xp boosts niet meerekenen ? zou wel beter zijn
Dan telt ie de xp boosts wel mee, ik had tijdens die potjes van net nml een 50% aan staan en ben op de site van 750 naar 800 gestegen dat gebeurt niet als die boosts niet meetellen
Mijn gamertag is gewoon hetzelfde als mijn username hier. Ik heb vnv ook veel last dat ik iemand zeker 6x raak en hij mij 2x en dat ik dan dood ben en hij gewoon doorloopt met 60 leven. Maarja dat is altijd op het begin.
Dit is dus een bekende reden waarom ik de aankoop nog even uitstel, want anders ben ik bang dat die heel snel retour gaat en dat wil ik niet. Had trouwens ook ergens gelezen dat er cheaters zouden zijn??? Of is dit alleen op de PC??? En dat de MP wel weer aardig leek op BF 3??? En de SP is weer crap begreep ik ook. Nou, heb aan 1 crappe SP wel genoeg.
Omdat ik nu op de 360 speel en hopelijk over een week of 3 op de PS4 van ps3 naar ps4 kun je je stats meenemen en van 360 naar One ook maar van 360 naar PS4 uiteraard niet
Wel tof dat je mooi deze kan gebruiken als je echt spec op wilt spelen met motion balls en supressor.