Was dit al bekend? Uiteraard geruchten http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=50722095&postcount=1 60fps op 720p zou ik voldoende vinden hoor. Ik zie nu het verschil tussen 720 en 1080 al amper. Al is dat wel 1080p upscaled...maar 60fps in een BF? Sign me the fuck up. Maar meh...zal wel gelul zijn.
Er is heel veel vraag naar hoor en het word nu ook best veel gespeeld. En EA/Dice willen het ook. Zie in het menu van BF3 en de grote toernooien die EA wilde organiseren maar toen veel grote teams zeiden dat ze niet met supression wilde werken en dat ze de headglitch spots moeten fixen. Staat toch duidelijk dat het 64 op next gen word? @ Kabuto je hebt toch me artikel al gelezen lol
Ah zie het nu ook staan, ik ging er vanuit dat alleen de pc 64 man kreeg, maar de current gen 'will stick to 24 players'. 64 spelers op nextgen = hell yeah!
Ik vind supression een enorm toffe mechanic in BF3 Laat dat er alsjeblieft in, is 1 van de onderscheidende elementen van de gameplay
Nice! Want dat is echt zoveel beter, dan is het wel jammer dat er nog steeds 24 map varianten zijn zodat er niet 100% op de grote maps focussen.
Ik ook. Maar ik begrijp dat de competitieve spelers het niks vinden. Want de bullet deviation is insane en is vaak ook veel geluk dat het niet in evenwicht is. Want competitieve spelers moeten mensen van headglitch spots afschieten en dan telt die ene accurate kogel extra. Dus een extra aparte mode voor competitieve toernoeien zal best handig zijn en daar hoeven wij niet veel van te merken. Dit is een mooie vid van Jackfrags waarin die verteld waarom BF3 potentie heeft en wat er nu mis voor competitieve toernooien. Hij verteld ook mooi dat BF4 gewoon een recorder moet hebben en komt met dat voorbeeld van die vid van die gast die uit zijn jet springt dan een jet RPG en dan weer terug springt in zijn oude jet. Die video is 10 miljoen keer bekeken en hoeveel mensen hebben door die video de game gekocht? Aardig wat denk ik. Wat zoals Jackfrags zegt hij het niet opgenomen had? Pure mazzel dat die het zelf opnam.
64 man in de MP op de next-gen en ik zeg awesome! Heb het niet zo meer op FPS maar met een gigantische groep Battlefield spelen blijft toch fucking awesome.
These are from JBO, the guy who originally posted the description of the leaked artwork and later leaked the full wallpaper. He's been in the know for BF4 the last week or so.
Mooi. Het komt steeds terug in de geruchten dus het zal er wel inzitten. Dynamic weather. Dat blijft gewoon tof aan BF. Mensen roepen wel dat online FPS shooters niet veranderen maar Dice liet met BF3 al zien dat het wel gebeurd en nu ook met BF4.
Dynamic weather zou awesome zijn als je bijvoorbeeld opeens overstroming o.i.d krijgt waardoor een bepaald stuk van de map opeens niet meer met bepaalde voertuigen te berijden zijn. Dat soort dingen zouden echt geweldig zijn!
Wauw dynamisch weer! Ge-wel-dig! Weet je wat pas tof zou zijn? Als ze heel die crap-engine met alle werknemers van het gebouw af donderen en dan EA opdoeken. Zo voorkom je de eerste next-gen flop. Misschien richten op de gameplay, want die van BF3 is: Hallo jochie van 6 jaar, ja jij kan ook winnen in dit spel.
Heb je het nu over de gameplay, of over de engine? Of is de hele game gewoon k*t? Want in een topic met vrijwel alleen BF3-liefhebbers ongefundeerd roepen dat die game ruk is noemen we in normaal Nederlands trollen en dat mag je lekker op 4chan gaan doen. Maar goed, wellicht kun je je reactie wat funderen door specifieke punten van de gameplay en/of engine aan te wijzen die beter kunnen en hoe dat dan kan?
lol oneens, zoek jij 12 jochies van 6 bij elkaar en dan regel ik het andere team en dan doen we best out of 3 potjes en kijken we wie er wint. volgens mij is er iemand een beetje butthurt omdat hij te vaak verliest van jochies van 6 edit:// Misschien moet je minder Rush spelen en CQ nog eens een kans geven? Ik zie dat je vooral Rush speelt en daarin ben je veel afhankelijker van het teamwork. Dus zonder vaste squad is de impact die je in je eentje kan hebben niet zo groot. In CQ kun je met 2 man al een heel verschil maken Al zou het alleen maar puur cosmetisch zijn dan zou ik het al tof vinden, maar als het ook nog invloed heeft op visibility en zo dan kan het helemaal leuk worden. Ben je net als Sniper helemaal een berg op gelopen , komt er mist op zetten en zie je vervolgens geen zak meer Of tanks die verdwalen in een zandstorm
Precies man, dat is een goed voorbeeld van hoe vet het kan zijn als het echt zo werkt. Maar stel het is puur voor de sfeer en look...is het ook cool. Het is hoe dan ook gaaf en origineel om zoiets te zien en het is verandering..iets wat eeeeeeeecht nodig is in die oorlog FPS'en. Hoop echt dat het verhaal klopt dat er meer close quarters maps zijn voor infantry dan BF3. Ik vond die overdreven grote maps in BF3 soms echt te.