Ja maar zelfs zonder attachments voelt hij al erg rustig en accuraat. Weet niet hoe het met de damage zit maar je kan er lekker gecontroleerd mee spelen. Beetje als de AKU. Voelt lekker makkelijk itt bijv de ACE 52 waar je meer schade mee doet maar veel meer je best moet doen Sent from my iPhone using Tapatalk
Gewoon 25 zoals de andere. Die AKU schiet gewoon 1000rpm in burst. http://symthic.com/bf4-weapon-charts?allkcarbine=1&sort=Rate of Fire&adsc=DESC&attc1=None&attc2=None
pff net een vastloper met de singleplayer.. start hem opnieuw op is mijn save game corrupt en kan dus weer van voren af aan... lekker dan! De multiplayer maar opgestart en ook dat loopt na een paar potjes gewoon vast.. DICE fix die shit!
de fuck is het vanavond met alleen maar amerikanen in europese servers die dan als de ronde eindelijk begint meteen quitten 4e room die we probere. Weer alleen 2 amerikanen en een pool en niemand joined verder lekker voor de spm dit, paar vlaggen pakken en wachten tot het afloopt
Kreeg zelfs het eerste potje een medal voor een minuut niks doen. 1200 SPM lol. Levelen gaat wel veels te hard. Zeker nu er minder levels zijn vergeleken met BF3 en die boost. Zeg maar Level 100 in BF4 is net als Level colonel 50 in BF3
Wat voor cijfer geven jullie bf4's singeplay?(jah de singeplayer) En gaan jullie BF4 ook op next gen halen?
een 3 en ja of naja misschien een 5. Vond het gewoon saai en voorspelbaar maar het is wel mooi gemaakt bij vlagen
sp is een 4tje voor mij. plezier mee gehad, daar niet van, maar het is echt een campaign die in 2003 lineair genoemd zou worden.
Je kan mij meer vertellen maar de matchmaking is volgens mij op dit moment gewoon kapot ben er maar mee gekapt want ik kwam echt alleen maar in praktisch lege rooms met amerikanen die quitten als de ronde begint half potje normaal kunnen spelen en weer een vastloper... het zal wel aan de weekenddrukte liggen ofzo, van de week nergens last van gehad
Ach SP speel ik voor de graphics eigenlijk. Dus daarom wacht ik lekker op next gen voordat ik het speel
Nee ik zal hem nog eens moeten spelen voor de MP unlocks maar het probleem is niet de graphics het probleem is dat het saai en voorspelbaar is en dat het zo lineair als de pest is en dat je moet wachten op teammates om cutscenes te triggeren en dat het verhaaltje flinterdun is en dat het teveel corridor shooting galleries zijn met maar een paar echt BF momentjes met grote open mappen en meerdere voertuigen Volkomen nutteloze SP en als er geen MP unlocks in hadden gezeten was ik bij missie 2 afgehaakt