Tja WWII he. Een singleplayer van een fps shooter in tegenwoordige tijd wordt niet snel legendarisch.
als je SP wilt had je Metro : Last Light moeten kopen BF is een MP game en wat mij betreft laten ze die SP gewoon weg
als ik de xbox one heb speel ik de single player wel ff voor de unlocks als xbox live onderhoud heeft.
Me want Bad Compant III. O die middagen en avonden in Bad Company I met AntraXxX. Het was een keer door je gekilled te worden.
daar heb ik idd toen ook mee gespeeld , dunno of ik toen ook wel eens met jou speelde maar een nieuwe BC is na BF4 welkom idd
Bij mij blijft hij vanavond elke keer bij Hanai Resort hangen... Bij de weg: die FGM-172 SPRAW is wel een makkelijk wapen om veel kills mee te krijgen...vooral op afstand is het makkelijk om snipertjes op te blazen! Dat is sowieso mijn favourite bezigheid, snipertjes opblazen...daar zijn snipertjes voor...ik haat ze...allemaal!!!
Tof! Ben benieuwd hoe deze maps aangepast zullen zijn vanwege Frostbite 3, is daar al wat meer over bekend misschien? En verdomme beter komt die update een beetje snel, want ik word helemaal gek van die tering vasthangers.
Heb het gevoel dat we niet teveel moeten verwachten van de launch Vrijdag. Als ik zo de problemen lees van PS4 en BF4. Beetje zelfde problemen als current gen alleen minder crashes. Maar server browser is nog steeds kut, momenteel zijn er ook geen CQ servers voor PS4.
Lol geen CQ servers . Wat ik nu trouwens erg irritant vind aan de server browser is dat die 24/24 servers er tussen blijven staan omdat er toevallig een commander slot vrij is. Wat hebben die stumpers een aantal simpele maar fijne dingen weggelaten zeg. Ben er nog steeds niet overuit waarom ze die fucking Loadout niet in het hoofdmenu hadden kunnen stoppen. Hetzelfde geldt voor Stats.
Misschien kan dat straks hier bij next gen? Soldier tab. Misschien kunnen de PC gasten dat vertellen?
Jammer dat Lockers na de laatste update een compleet lag fest is geworden. Ook Floodzone is soms apart. Je zit echt overal vast en valt overal vanaf.