Dat is wel BF. Ik ben wel fan van Urban maps. Seine, Strike at Karkand etc. Zeker op console. Maar Caspian is ook leuk. Als we straks 64 man krijgen mag het heus wel groot zijn. Btw. http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4?websso=1 Even inloggen ook en je hebt een dogtag. Word dus 26 maart pers only. En 27 Maart beelden voor ons.
kutserver had een vastloper vlak voor wij online kwamen dan krijg je hem om deze tijd dus niet meer vol
Die image die je moet boenen. De toren in de achtergrond lijkt wel op Shangai. Ik ben benieuwd! Kan niet wachten op 27 maart!
Is Sjanghai idd. Zelfde skyline zagen we in de artwork en China komt overal terug in de geruchten. Dus dat is wel zeker.
Echte pure zeegevechten zou echt wel vet zijn inderdaad. Maar ik blijf neutral...ga niet te enthousiast worden. Als de boel allemaal teveel op BF3 lijkt, hoeft het allemaal niet van mij. Maar maps in een Aziatische setting bijvoorbeeld...zou al een mooi begin zijn. Ben echt ZO klaar met die Irak shit.
Wat moet je met een duikboot, een andere duikboot locken en uit de zee knallen of een boot laten zinken? Online ben je er al niks mee.
? Duikboot kan als spotter fungeren, als anti air, als artillerie, als sneaky spawn point als noem maar op
SP is in elke current gen Battlefield (BC 1, BC 2 en BF3 ) een dikke prima geweest, dus het mag er van mij weer in. Al is het natuurlijk wel een 1x playthrough op Hard en alle achievements halen en daarna de SP disc weer in het doosje stoppen.
Zou wel sick zijn als er ook een submarine zou zijn, waar je op kan spawnen en 1 iemand bestuurd en 2 schieten? En dat je dan ook soms omhoog kunt komen om artillery kunt inschakelen, maar dan dat je op de oppervlakte meer vulnerable bent dan onderwater.
ken gasten die veel shooters hebben gespeeld die bf3 niet onder de knie krijgen hoor. haha jochie van 6. uhhuh