Gewoon de wapens die ACE heten. Zoals de ACE 23 voor assault en de ACE 21 en 52 en dat zijn carbines die je voor alle classes gebruiken. Op je battlelog kan je zien hoe je zie moet unlocken.
Verder spelen en je ogen open doen op Battlelog.battlefield.com. De ACE 23 is namelijk het laatste Assault wapen dat je unlocked en de ACE 21 en 52 zijn Carbines, dus die speel je niet vrij als je alleen maar met assault rifles speelt.
Ik zie nu pas dat bij een crash al je xp enzo wel bewaart blijft in Battlelog? Gister in dit potje op Dawnbreaker een vastloper http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/2/402508785839199360/169858084/ maar hij staat netjes op Battlelog als een win Al sta ik dan greyed out onder aan het team omdat ik er dus uit knalde In BF3 waren vastlopers en disconnects vaak zomaar losses, ook al won je team nog wel
Ik heb alle carbines al even geprobeerd en vind de ACE21 wel een aardige all-rounder maar niet duidelijk beter dan de rest qua PDW's ben ik bij de UMP blijven steken , de rest gebruik ik niet
De ACE wapens zijn gewoon goede allrounders. Nergens echt de beste in. Maar voor BF is het wel fijn omdat je nooit precies weet op veel maps waar je je tegenstanders tegenkomt.
De full choke voor shotguns is trouwens echt ontzettend handig. Ik speel alleen op lockers met een shotgun (eigenlijk alleen om ze te unlocken ) maar die full choke verbeterd je damage op range echt enorm. En 1HK zijn heel goed te doen met iets wat in de buurt komt van een headshot voelde een beetje overpowered in zo'n krappe map.. maar ja , dat waren de auto shotguns op Metro ook dus dat zal wel zo blijven Als je ze gaat nerfen worden ze op alle andere mappen weer totaal waardeloos
Tsja shotguns moeten goed zijn voor dichtbij. Dus moet altijd wel lachen om mensen die zeggen dat shotguns op lockers OP zijn.
Hybid net ook een vastloper op Dawnbreaker? hadden we er dus alle drie 1 beter halen ze die uit de roulatie tot t gefixt is edit:// virus z'n chopper controls stonden niet meer goed na de vast loper eeeeen nog een lost connection to the session, ben er klaar mee voor vandaag..
Singleplayer is ook vol met bugs. Ik moet nog één dogtag. Die ligt in een cel en als ik hem pak verwijderd hij maar hij word niet toegevoegd. Dus completen zit er niet in helaas.
Nee ik niet. Dawnbreaker is bij mij pas een keer vastgelopen. Hanai daarentegen die heb ik nog nooit gespeeld.. Maar ja eerste potje waren me hitmarkers er weer niet (TDM), tweede deed me boost het niet. Op Roque was iedereen aan het laggen. Stond een gast beneden op de trap bij D en keek geeneens om de hoek en ik was al dood voordat ik hem zag. En ja Paracel storm... Chopper was wel droog.
daar hadden we dus net weer een chopper,.. lost connection to the session ze moeten wel opschieten met patchen nu want het word irritant
Begint irritant te worden idd. Al moet ik zeggen dat het de laatste dagen wel oke was. We zullen Vrijdag wel zien hoe het op de One is.
Ah yeah Caspian. Morgen ook een officiele livestream btw en meer vids van Second Assault. En later China Rising.