Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het eigenlijk wel jammer dat er zoveel rekenkracht verloren gaat in nutteloze physics etc.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nutteloze physics?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gras dat brandt en zich uitbreid, gebouwen die instorten en noem maar op. Leuk om een keer te zien en leuk dat de engine dat kan, maar zie liever de rekenkracht voor iets anders gebruikt worden als je begrijpt wat ik bedoel.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een aardig onderdeel van de gameplay in Battlefield. :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is Operation Metro? Zo dan....ik herken het amper terug, cool hoor. Ziet er prima uit. Wil heel graag Gamersyde footage zien, dat is gewoon echt zoals je het op je scherm krijgt.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar heb je gelijk in, maar in mijn opinie zit het er meer in om iets nieuws te laten zien of de engine te showen. Had van mij minder gemogen. Parkeerdek omlaag vind ik een leuke toevoeging en ook situationeel te gebruiken, maar bv. het hele gebouw in te laten storten (zeker als het al na 2 min in de map gebeurt) hoeft van mij niet zo. Ook dat brandende gras is mooi, maar zeg zelf; wat voegt het nu echt toe?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel jezelf Battlefield 4? :)
    Het voegt juist veel toe aan de gameplay. Komt veel meer tactiek bij kijken. Je kan zo games naar je hand zetten.

Laatst bewerkt: 19 nov 2013
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja en ik zeg ook niet dat het niet zo is, zeg dat het van mij niet hoeft en dat het voor mijn ervaring niet zoveel toevoegt :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja vind persoonlijk van wel. Paar dagen geleden nog met een maat van mij. Speelde Sjanghai en de tegenstander had de overhand helft van het potje. Met name omdat ze skyscraper hadden en zo dus de hele tijd eraf konden springen naar de andere vlaggen toe. Konden ook niet de skyscraper overnemen. Dus we pakte was C4 en zorgde voor dat het gebouw naar beneden ging. Gelijk konden we veel meer op de grond voor elkaar krijgen en wonnen we uiteindelijk nog het potje.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Games die ik gespeeld / gezien heb op die map ging het gebouw soms binnen 2 minuten al plat. Dan heb je er verder 43 minuten niks meer aan.

Maar het voorbeeld wat je geeft is absoluut waar, alleen vond ik het juist het leukste deel van die map. Lekkere actie rondom de liften terwijl als het gebouw plat is dat stukken minder is.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen die skyscraper gaat nu niet zo snel meer neer. Vooral in de Beta lag die binnen twee minuten maar dat was ook meer dat iedereen het wilde zien denk ik. Al werd dat op het einde van de beta al minder volgens mij. Kan me herinneren dat die wel eens potjes gewoon bleef staan. :)

12. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vadaag eindelijk dan Battlefield binnen, loopt die net vast. Zijn er veel vastlopers? want met Fifa werd ik er al scheitziek van, hoop dat het hierbij niet vaak gebeurd (het is dat ik toch moet gaan slapen).

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jackfrags vid.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoor het van meerdere mensen. Heb de game alleen een paar keer bij een vriend gespeeld. Toen 1x vast gelopen. Denk ook dat het aan de CurrentGen consoles ligt. Die trekken de game nog maar net. In een redelijk aantal maps zijn er maar weinig textures om het spel nog te kunnen laten draaien. Ik heb na de beta besloten om de game alleen maar op een NextGen console te halen.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja er zijn nog veel vastlopers

en het ligt niet aan de console

ook op de PS4 zijn er legio vastlopers, net als op PC

het word met elke patch weer beter , maar ze zijn er nog niet

Fuck yeah, Oman is al een geweldige map maar die zandstorm is helemaal :eek:

op 3:35 als hij op het dak staat en je de zandstorm aan ziet komen... geweldig. Nog vetter dan Paracel storm op next-gen

Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb nog nooit gehad dat ze zo snel neer gaan bij mij. Laatste nog rustig bursten van ca 100 meter, tel zeker 6 hit indicators en krijg ik een assist voor 14...

Heb altijd zeer veel problemen gehad met hitdetectie op de X360. Begon bijna te denken dat het aan de console lag...

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de netcode van BF4 is nog niet optimaal , maar het ligt niet aan de console

in BF3 lag het vooral vaak aan je tegenstanders

als je een eigen server hebt waar de niet -europese en laggende spelers uit geweerd worden dan speelde het wel ongeveer zo als in dit filmpje

Hopelijk word rent-a-server snel aangekondigd. (nadat ze alle problemen die er nu zijn gefixt hebben)

En heel erg hopelijk krijgen we op de console ook een soort punkbuster zodat we op de eigen servers eisen aan de verbindingen kunnen stellen

ik zou een moord doen voor een simpele >50ms ping = kick optie

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voorbeelden waren ook uit BF3, maar ook in Bad Company had ik dat probleem. Als ik ook de vids vergelijk lijkt het of dat ik 10x zoveel recoil heb. Burst altijd maar mijn crosshair vliegt over de map heen. Enige waar ik destijds geen problemen mee had was MC2.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Recoil is gewoon een kwestie van wapen, attachments , fire rate en je eigen triggerfinger :+

Tenzij we het over BFBC2 hebben , daar moest je met alle wapens een stuk gecontroleerder schieten dan in 3 en 4 en speelde beweging een veel grotere rol in stabiliteit en accuracy

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Wanneer komt Second Assault eigenlijk uit? Duurt nog wel even toch?

Deel Deze Pagina