1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vrijdag voor Xbox One. Rest is nog niet bekend.

     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Vrijdag al, hopelijk snel voor de PC.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    _O__O__O__O_

    Heb in BF3 bijna alleen maar Gulf Of Oman gespeeld, heb nog niet eens tijd gehad om alle andere mappen goed te leren kennen :+
    Echt te gek \o/
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het mooie aan Oman vond ik net die felle kleuren, de setting. Nu heb je weer een depressieve map. 8)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oorlog is depressief. :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier een vid van Levelcap. Wat duidelijker nu hoe de map is. :)

     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb dezelfde layout en dan lijkt het als ik meer recoil in burst heb dan de andere in full auto...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan moet je meer compenseren?

    in BF4 moet je sowieso die type grips gebruiken die vertical recoil verminderen , vind dat veel meer toevoegen dan die grips die de sway verminderen
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt door de first shot multiplier. De eerste kick van de gun is altijd veel. En omdat je met een burst wapen zeg maar constant een eerste kick hebt. Lijkt het meer recoil te hebben. :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hou sowieso niet van burst, mede daardoor. Het is bijna niet te compenseren. Terwijl je full auto nog wel een beetje kan drukken (of gewoon op het lichaam kan beginnen te sprayen en dan gaat je spray vanzelf wel richting hoofd :+)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarnaast spam ik altijd teveel de trigger waardoor bij mij burst wapens altijd "vastlopen"
    Ik schiet dan te snel zeg maar. Dan burst ik liever zelf met een full auto wapen. Stuk beter imo.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Headshots hebben nut in dit spel dan? Spray altijd op knieen. Snellere killtimes.

    Ja heb uit verveling BF4 gehaald and I f-in hate it so far. =(

    Je kan je wapen dan ook op singleshot of burst zetten maar dat is compleet broken. Wordt je gekilled op singleshot. Respawn je ook met singleshot. Leuk hoor om dan naast een enemy te spawnen. Niet te geloven hoeveel mis is met dit spel.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.
    Headshot heeft een multiplier van 2.0 Lichaam van 1.0 en knieën en lager dan dat 0.9.
    Dus ja headshots hebben nut. Met een 25 damage wapen heb je dan maar 2 kogels nodig als je hem in het hoofd raakt. 4 in het lichaam en 5 bij knieën en lager.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jazeker. Maar met een full auto wapen is een spray van knie tot nek net zo effectief inderdaad

    maar met een DMR of handpistool wil je wel echt voor de headshot gaan
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is daar nou mis mee? Als je hem op full auto hebt staan dan spawn je toch ook weer met full auto?
    En als je hem op single shot hebt staan spawn je met single shot. De game kan niet weten wat de reden was. Misschien wil je wel met single shot spelen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou het idd irritant vinden als ik steeds zou moeten switchen als ik dood gegaan ben.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet al wat LeLa hierop gaat zeggen..

    NOU IN RAINBOW SIX STOND HIJ ANDERS GEWOON WEER OP FULL AUTO NA RESPAWN!!
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het is vervelend want je wordt gelijk afgemaakt wanneer je spawnt met singleshot. Ik had een mod dat ik met 2 scopes kan spelen op mn gun. Wanneer ik die switch spawn ik wel met de standaard scope geactiveerd. Maar mn firerate blijft onaangepast in dit geval. Onlogisch en frustrerend.

    Dan hebben headshots in de praktijk toch geen nut? Firerate is in mijn ervaring de main stat voor je gun. Nadeel is recoil. Dus schiet je op het hoofd mis je veel kogels. Schiet je op het torso schiet je alles raak en waarschijnlijk raak je het hoofd ook nog. Veel snellere killtimes dus. Zie niet in waarom ik de moeite zou moeten nemen om op het hoofd te mikken. Is veel te lastig en het loont niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Totdat iemand begint te zeuren waarom zijn wapen steeds teruggaat naar full auto na de spawn. Er is geen goede oplossing. Daarnaast zijn er wel wat andere dingen die belangrijker zijn imo. :)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Crashes en netcode eerst , dit soort geneuzel later


    Oh en parties kunnen maken en in-menu loadouts kunnen aanpassen
     

Deel Deze Pagina