1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Uhm jawel? Als het geen zin heeft om headshots te maken dan heeft het toch geen nut? Ik heb een aantal vids gekeken hoe andere mensen dit spel spelen en ze sproeien er allemaal op los. Waarom zou je mikken?

    Lekker belangrijk. In RSV was het niet zo'n spawnkill fest. Speelde je survival, had je maar 1 leven en ging ik toch niet dood haha. :+

    Van de netcode kan je toch misbruik maken? Ik weet niet precies wat het inhoudt maar wat ik ervan heb begrepen is dat er een vertraging plaatsvindt tussen wat er op jouw scherm te zien is en wat er op de server plaatsvindt. Dus als ik een kamer kom binnenstormen, zien mijn enemies iets later dat ik de kamer ben binnengelopen. Hiervan kan ik dus misbruik maken door altijd te sprinten en te rushen. Enemies killen voordat ze me kunnen zien.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er zit wel wat sense in hoor

    Ik speel ook zo. Ik ga niet de tijd nemen voor een zorgvuldig gemikte headshot (wat tijd kost) als ik ook gewoon kan spray bursten op het torso en daarmee kans heb dat er door de recoil ook wel eens wat in het hoofd beland.

    Want het gaat gewoon sneller voor mijn gevoel en ik blijf zelf veel beweeglijker want sproeien is niet zo lastig

    Ik maal zelden echt een duidelijk geplande headshot. Eigenlijk alleen als ik iemand in de rug loop (want ik vergeet altijd te knifen)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Zet twee dezelfde wapens tegenover elkaar. Ik mik op jou hoofd en jij mikt op mijn torso. Eens zien wie er dan eerder op de grond ligt. ;)
    Als je niet kan mikken en niet het vertrouwen hebt dan kan je iid beter op de torso mikken kan je dat wel dan mik je op het hoofd. Time to kill is dan gewoon minder dus win je meer gevechten.

    Maar ik ga ook niet per se op de knieën mikken die een nog lagere multiplier heeft dan de torso.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is natuurlijk overdreven, niemand mikt echt expres consequent op de knieen. Maar laag (laten we zeggen ergens midden in het torso of tussen de schouders )aan je spray beginnen die dan door de recoil omhoog trekt (en je dus een flinke burst kan geven voor je mist) is echt wel een snelle en makkelijke manier om kills te maken

    en je kan zelf op volle snelheid door bewegen want echt goed hoef je dan niet te mikken.

    werkt uiteraard het beste op close to medium range
     
  6. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    spawnen heb je zelf een beetje in de hand , je ziet op de cam waar je teammate is en
    er staat een waarschuwing als hij onder vuur ligt

    ik krijg nu ook wel eens een waarschuwing midden in het scherm als er 'heavy enemy fire ' is met een timer , het is een beetje net alsof je buiten je map gaat :confused:

    ps. weet iemand hoe je met commander mode die 'high value target' doet'?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maar om headshots "niet nuttig" te noemen is gewoon apart.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zitten niet voor niks multipliers aan. With greater risk comes greater reward!
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik speel alleen team deathmatch. Voor zover ik weet heb je het spawnen niet in de hand. Natuurlijk is het ook niet de bedoeling dat je TD speelt in Battlefield. Is mijn schuld ook haha.

    Is niet apart zoals ik het bedoel. Ik speelde normaal eigenlijk alleen Halo en als je daar geen headshots maakt met bepaalde guns, maak je evenveel kills als iemand die speelt met z'n controller in z'n mond. Headshots maken was nuttig want je had betere killtimes. In dit spel zie ik soms dat ik een headshot bonus krijg. Dan dan heb ik zoiets van, tja lekker nuttig?! Ik kill iedereen veel sneller als ik voor de snelle body shots ga dus waarom moeite doen? Vandaar dat ik het niet nuttig vind, gezien de vergelijking met andere games waarbij je gewoon niet kan winnen zonder je headshots. Vandaar :9
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel altijd TDM om attachments te unlocken :)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat houd het uberhaupt in? Ik krijg wel eens een berichtje in beeld met 'enemey has targeted you' maar wat houd dat dat in?

    Kom ik dan bij het hele andere team op de mini map te staan?

    En dat heavy enemy presence snap ik ook niet altijd.

    Kwam gister in een trapgat bij D op Transmission 5 man tegen en toen kreeg ik geen waarschuwing. Maar ik zie hem ook wel eens in beeld staan en dan kan ik niemand vinden :+

    Klopt. Maar het is ook gewoon zo dat headshots in BF geen must zijn. Het is niet heel erg bepalend. Tuurlijk doet het meer damage maar het is niet zo dat degene die voor de headshot gaat 9 van de 10 keer wint

    moet je mee ophouden, gewoon lekker CQ en Rush spelen met alle toeters en bellen en voertuigen en chaos. BF is geen echte cleane eerlijke TDM shooter. Geen wonder dat je je gaat irriteren
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik ook. Meestal als ik een dag niet gespeeld heb ofzo speel ik ook even een potje TDM. Om op te warmen mbt gunplay.

    Commanders kunnen players aanwijzen die goed bezig zijn. Als je HVT bent dan komt er om je mannetje "attack" te staan en voor je teammates "defend"
    Als jij HVT bent dan krijg je ook meer punten als je kills maakt en de tegenstander krijgt meer punten als ze jou killen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is ook per wapen anders denk ik. Met een sniper wil je zonder een straight pull bolt alleen maar headshots maken bv.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    @Delphiki

    volgens mij is dat 'High Value Target' gewoon iemand bij de tegenpartij die je als commander kan kiezen , dan kan jouw team hem denk ik de hele tijd zien.

    je doet dit dus bij mensen die goed zijn of het spel domineren , dus jij en ik zeg maar :b:

    Edit : Hybrid was me voor .. weet je ook hoe het werkt als ik commander op de ipad speel ? de rest sleep je gewoon maar dat HVT
    kan ik slepen wat ik wil naar een tegenstander zijn driehoekje maar er gebeurt niets
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek:

    Waar waren jullie gister dan op Dawnbreaker! Loop ik daar een beetje onbeschermd rond! :+

    nou voorlopig domineer ik nog niks :+

    Wat dat betreft vind ik er behalve Lockers eigenlijk geen echt zwakke mappen tussen zitten. Ik ben nog volop aan t uitvinden welke tactieken en looproutes op welke mappen het beste werken. En dan heb ik dus al zo'n 40 uur CQ gespeeld

    Lockers is een uitzondering. Dat is een beetje gevalletje metro dus proberen vieze spawnpoints te plaatsen en motion sensors achter de bottlenecks righting B

    En als dat werkt win je dik maar als jij terug gedrukt word verlies je dik. Vind die map minder dan Metro
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2013
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt in beeld te staan ook. Enemy targeted you of enemy targeted a team member.
    Dat heavy enemy presence komt te staan als de commander een infanterie scan doet (niet uav scan).
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik kan jou nooit joinen en Hybrid al helemaal niet maar die staat ook niet in me friends list , maar servers zitten altijd vol :mad:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal Vrijdag wel beter zijn. Als je de One haalt. :+

     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoog tijd dat er server queues toegevoegd worden idd.

    Nu moet je maar de hele tijd proberen te joinen. En aangezien de potjes erg lang kunnen duren is dat niet handig
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.603
    Heeft iemand al een goede BF4: Xbone vs PS4 gameplay??
    Of kan ik dit ergens deze week verwachten.. Vrijdag zwz wel :)
     

Deel Deze Pagina