Rare teaser, wat hebben tanks te maken met close quarter combat? Ze hadden beter een teaser van cod kunnen laten zien met de text: "Almost liek this game!! Giev muneyz!"
Gelukkig niet. Vinden jullie de verdeling in BF3 niet prima dan? Toch genoeg maps die cqc zijn zoals Metro, Grand Bazar, Seine Crossing en bijvoorbeeld de Close Quarters DLC.
Of close quarters op en in een duikboot. Of fungeert netzoals de vliegdekschepen in de multiplayer. Etcetera etcetera, zijn genoeg opties!
Zo close quarters gaat het niet worden denk ik. De DLC was wel oke maar ook niet echt populair. Het ligt de BF speler gewoon niet. Metro is denk ik wel de max wat je in de BF game kan stoppen als Close Quarters.
Mahw, ik denk wel dat er weer wat van in komt. Las daar hier en daar ook al wat dingen over, zo proberen ze toch een beetje van de COD markt weg te trekken (zelfde met dat ze team deathmatch hebben toegevoegd aan BF3, want dat is eigenlijk ook totaal niet BF). Maar we zullen zien, 26 en 27 maart zal er vast een shitload aan informatie naar buiten komen
After the phases 'Prepare 4 battle' and 'amphibious assault' DICE launched the third phase and released another piece of Battlefield 4 concept art. Phase 3 is appropriately titled 'Shanghai' and we are granted a HD picture of the Shanghai skyline, which clearly shows off famous landmarks such as the Oriental Pearl Tower. This cover art hints even more towards China being the opponent in the other corner of the ring. [yt]Uph45VzHHOw[/yt]