Jullie zijn bazen! Ben nu Premium member! Alleen.. Waar download ik nu de DLC? Ik kan de Store in-game niet in? - Never mind, gelukt! Bedankt!
Ik ging even via Server Browser naar een DLC map en dan geeft hij aan om te installeren. Damn speel nu Conquest op Operation Metro. Kan nu zóveel kapot.. Zoveel gaver dan de versie in BF3!!
Dat zag ik ook inderdaad en ik kreeg: You already own this. Install again? Toen deed ik Yes, maar zie ik geen install-balkje lopen o.i.d. Enig idee? Moet ik 'm opnieuw opstarten ofzo? - Oke, nogmaals never mind. Zie nu dat ie bezig is haha. Sorry!
Nee. Als je naar je homescreen gaat en dan My Games & Apps zie je de voortgang van de installatie van BF4 Premium.
Klopt het dat er veel meer levelution in de DLC maps zit dan in de oorspronkelijke maps van BF4? Ik merk er in die maps namelijk best weinig van. En locker met 64 man is echt awesome
Spelen jullie liever met een muzzle break of een compensator? Dus liever climb reduction of minder spread? Persoonlijk heb ik liever wat meer climb wat ik makkelijker kan comperseren door de rechter thumb sticks naar beneden te duwen om de recoil te compenseren. Of denken / werken jullie helemaal niet zo? Welke attachments gebruiken jullie dan liever?
Heb liever minder recoil. Moet ik dan de Muzzle Break gebruiken? Gebruik nu hoofdzakelijk de AEK. Heerlijk wapen.. Heb er genoeg al vrijgespeeld daarna maar blijf bij de AEK.
Wanneer ik BF4 op de PS4 speel, crasht hij soms en krijg ik de melding CE-34878-0. Iemand hier ook last van?
Moet nog wel steeds wennen aan de sticks. Ze zijn zoveel meer gevoeliger. Ik speelde altijd op 20% sensitivity maar soms gaat me aim alle kanten op. Me accuracy vindt dat niet leuk.
Een muzzle break heeft alleen een vuurmond aan de zijkanten. Dit zorgt ervoor dat de climb gereduceerd wordt doordat de recoil horizontaal geforceerd wordt.
Voor al de correcte info is Symthic het beste. Hier al de info over de attachments. http://symthic.com/bf4-attachments?p=list
Gelukkig niet gehad, wel vastlopers van NPC's etc en een andere zooi glitches en weet ik wat. Triest hoe deze game afgeraffeld lijkt te zijn en dan moet verdomme die One versie ook nog een grote patch krijgen las ik.
Ze krijgen allemaal patches. PS4 had geeneens CQ op de launch totdat de patch kwam. Geloof me de komende twee jaar blijven ze patchen. Typisch Battlefield. Wat misschien ook wel een goed ding is.