Ja, het is zeker goed dat ze het patchen, want ik kan zat games noemen waar nooit een fatsoenlijke patch voor uit gekomen is, met name toptitels. Alleen heb ik zoiets van: Doe dit gewoon een keer in de zoveel jaar, zoals 343 en Bungie het met Halo doen en je hebt een beter acceptabele game dan ieder jaar een half gedrocht af te leveren. Geluid vind ik in tegenstelling tot Battlefield 3 ook om te huilen en helemaal in vergelijking met de Bad Company reeks.
Denk het. Want deadzone is er totaal niet. Nou ja wat ik zo hoor was Halo 4 niet zo goed. Maar ja BF is gewoon een complexe game en ze maken er een iedere twee jaar en patchen veel. BF3 had eigenlijk dezelfde problemen.
Klopt, maar er komt nu elk jaar een VF game uit omdat ze gestopt zijn met de MOH reeks nadat ze die compleet verkracht hebben. Die game lag serieus waar na twee weken al voor 30 euro bij de Free Record Shop, permanente prijs. En als de FRS dat doet weet je hoe kut je game is. Nee, ze moet eens met een nieuwe reeks komen, die ze in een trilogie stoppen van eens in de 6 tot 12 jaar een trilogie. Kijk naar Mass Effect, veel shooter momenten en elke game ligt toch zo'n twee jaar uit elkaar. Misschien wat verschuiven met personeel, EA niet steeds in je nek laten hijgen en vooral luisteren naar beta testers en zodoende ook sneller en beter te kunnen patchen. Het liefst zoveel mogelijk voor de launch.
BF blijft gewoon om de 2 jaar komen. "Vervanger" van MOH is Titanfall eigenlijk voor EA. Daarnaast is DICE ook nog bezig met Star Wars.
En dan zit je weer in het dashboard? De crasht die map gewoon. Heb ik ook op de PS4 bij 1 bepaalde map (weet zo even de naam niet). Moet nog gepatched worden. Super site man! Angeled Grip dus nice als je veel burst Deze info is echt super. De ingame tooltips geven voor sommige attachments helemaal geen duidelijk info.
Nee klopt. Battlelog zelf is niet goed daarvoor. Was met BF3 ook zo. Veel stats kloppen gewoon niet. Deze stats zijn letterlijk uit de game files gehaald. Weapon charts is ook handig. http://symthic.com/bf4-weapon-charts
Jammer dat ze in BF4 je nu niet meer laten opstijgen met de Jet. Dat hoorde toch echt bij de Jet experience ..
Of met z'n 10en aan het wachten op de jet Huh, volgens Battlelog een Conquest Service Star gehaald bij een Rush potje, because fuck logic
is inderdaad volledig nutteloos nu, ranken gaat ook bizar hard zo Excellenvirus heeft al een stuk of 5 200% bonussen in z'n battlepacks gehad vandaag en gister en die loopt gewoon zo 10 levels bij me uit hij had vanmorgen een potje van meer van 200.000 punten dubbel xp weken samen met xp boosts zijn echt onzinnig, iedereen is over een paar dagen lvl 100
Stom toch, als ik deze week doorspeel ben ik dus gewoon lvl 100 in BF3 moest je maanden en maanden en maanden spelen voordat je lvl 100 was ik heb het 2 jaar af en aan gespeeld, 423 uur in totaal en ben niet verder gekomen dan lvl 78 en nou zijn we binnen een maand allemaal uitgelevelled..
Hebben mensen trouwens die Veteran Battlepack nog gekregen, die werd niet bij bepaalde mensen geleverd terwijl dat wel zou moeten.
Als ik op Conquest Large zoek, op de PS4, dan krijg ik alleen maar servers met niemand erin 0/64... Moet dit nog gepatched worden? Edit: Laat maar, blijkbaar moest ik de FreeSlots op 1-5 / 1-15 zetten Hoeft anders nooit...
Nog niks steeds. Gaat wel een keer komen. Ja daar moet je soms even mee spelen. Persoonlijk gebruik ik gewoon Battelog op me PC die eigenlijk naast me Xbox staat. Daar zoek ik een server op. Werkt veel beter en als je dan join doet dan joined de game op de console die server. Kan je ook je telefoon of tablet voor gebruiken.